Het zijspan café deel 4 ...Nog eentje dan!..

6 maanden onder een zeiltje gestaan ... starten lopen ... man wat start dat ding goed. ze was alleen een beetje vies. 100 euro voor een zijspanmotorhoes. 2 seizoenen en weg kan die.
20230416_131558k.jpg
20230416_134647k.jpg
 
Nee als ze nu zelf wat hadden georganiseerd dan wel maar nu sta je wat lullig op een parkeerplaats bij een evenement
 
Ik ga het wel proberen, langzaam aan weer op het span aan het klimmen na wat lichamelijke ongemakken. Dit zou een mooi stukje zijn. Als het weer meewerkt kom ik opdagen
 
Gaan er nog mensen naar de landelijke zijspandag tijdens het MegaMotor treffen in Rosmalen, 7 mei?


Ik kan weleens kijken of ik hier bij kan zijn.


Nee als ze nu zelf wat hadden georganiseerd dan wel maar nu sta je wat lullig op een parkeerplaats bij een evenement

Als het gezellig is (en goed weer) maakt het mij niet uit of ik ergens op klinkers sta of in een wei of ergens binnen.

Het staat hier ook tussen, dus zal dan toch wel bij het evenement horen?
 
Ik kan weleens kijken of ik hier bij kan zijn.




Als het gezellig is (en goed weer) maakt het mij niet uit of ik ergens op klinkers sta of in een wei of ergens binnen.

Het staat hier ook tussen, dus zal dan toch wel bij het evenement horen?

Nee, dat hoort het volgens mij niet.
Het staat los van de mega meeting.
 
K heb zelf een hoes voor zo,n 45km/u karretje genomen, van welke website weet ik niet meer. Binnenkant is zacht fleece achtig spul, buitenkant stevig zijl met op de hoeken gespjes met spanbandje
 
Terug
Bovenaan Onderaan