HET ZX-10R topic deeltje 14!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
iemand van hier? :P

ik was pizzakoeriertje die voor de deur stond te kwijlen op de mptor .. was in zutphen
en je was verbaast dat ik akra kende.. wie o wie was het :o

In Zutphen deze nog nooit gezien? (rijd zelf daar ook nog wel eens rond... op dezelfde motor alleen dan met sidepipe) *D
 
Ik denk dat ik morgen toch een brokje in mijn keel ga krijgen '(

Na ruim 3 jaar mijn ''oude'' vertrouwde uber geile 10 inleveren -O-
Iets meer dan 15000 mega geile KM'ers en veel op 1 wiel... Vandaar
ook nog steeds een jaar voorwaardelijk, van de 2 O-)

De volgende eigenaar zal er een super koop aan doen,
altijd minimaal 15km warm gereden en ''te vroeg'' zijn
beurten.

Kut - kut - kut, vind ik het aan de ene kant, hoop dat de SXV 5.5
als een soort van smartengeld kan werken :+

Zucht... :$

Oehh deze post komt over als zijnde dat je er toch niet helemaal gelukkig mee bent :(
Laten we hopen dat je op de nieuwe bike toch net zoveel plezier gaat beleven.
 
Oehh deze post komt over als zijnde dat je er toch niet helemaal gelukkig mee bent :(
Laten we hopen dat je op de nieuwe bike toch net zoveel plezier gaat beleven.
Ik ben zelf ook een keer teruggegaan van een R1 op een soort gelijk type fiets waar jij nu op gaat rijden na een week al bekeken je mist het vermogen de kuip en zo kan ik nog wel een paar dingen noemen ik zou zeggen afbestellen dat ding en lekker doorgaan met de 10.Het enige voordeel wat je hebt is rijden in de stad. 8-) 8-) 8-)
 
Ik denk dat ik morgen toch een brokje in mijn keel ga krijgen '(

Na ruim 3 jaar mijn ''oude'' vertrouwde uber geile 10 inleveren -O-
Iets meer dan 15000 mega geile KM'ers en veel op 1 wiel... Vandaar
ook nog steeds een jaar voorwaardelijk, van de 2 O-)

De volgende eigenaar zal er een super koop aan doen,
altijd minimaal 15km warm gereden en ''te vroeg'' zijn
beurten.

Kut - kut - kut, vind ik het aan de ene kant, hoop dat de SXV 5.5
als een soort van smartengeld kan werken :+

Zucht... :$


NSB'er :(











geintje :P

Die SXV is een vreselijk mooi ding :9~ inmiddels beetje verder ontwikkeld en betrouwbaarder
Veel plezier ermee en in ieder geval de gepoetste kant boven houden.....en hier een piccie plaatsen, kom niet zo vaak bij in het SXV topic ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik morgen toch een brokje in mijn keel ga krijgen '(

Na ruim 3 jaar mijn ''oude'' vertrouwde uber geile 10 inleveren -O-
Iets meer dan 15000 mega geile KM'ers en veel op 1 wiel... Vandaar
ook nog steeds een jaar voorwaardelijk, van de 2 O-)

De volgende eigenaar zal er een super koop aan doen,
altijd minimaal 15km warm gereden en ''te vroeg'' zijn
beurten.

Kut - kut - kut, vind ik het aan de ene kant, hoop dat de SXV 5.5
als een soort van smartengeld kan werken :+

Zucht... :$

ennnnnn al verwerkt?
 
Hoezo,rij jij dan ook met je kenteken afgedekt?

:?

Nee, hoezo? Heb ik iets raars gezegd ofzo?

Ik dacht dat 't gebruikelijk was om, als je een foto van een motor plaatst die niet van jezelf is, je het kenteken onleesbaar maakt (als het je eigen motor betreft is dat natuurlijk aan jezelf om dat wel of niet te doen). Zie je bij bijna alle foto's hier op MF als ik me niet vergis.
 
Wat een geile bak die nieuwe 10! :9~
Ongelooflijk dat sommige mensen m lelijk kunnen vinden, hij heeft iets beestachtigs over zich, hoe ie je zo aankijkt. :9
Respect voor de mensen hier die de nieuwe hebben aangeschaft! :}
Als er voor mij een 10 komt moet ik t nog ff doen met de eerste (ook niet mis natuurlijk). })
 
Vraagjes...[/big]

Ik zie op veel sites een TRE te koop staan... iemand hier ervaring mee?

Kan je zomaar je lambdasondes erafhalen als je een catvervanger laat maken?

Is een kleiner voor tandwiel een aanrader? Ding loop nu al 299 in zn 5 dus opzich kan er best wat van de top af en wat trekkracht bij :)

gaat om een ZX10R uit 2007
 
:?

Nee, hoezo? Heb ik iets raars gezegd ofzo?

Ik dacht dat 't gebruikelijk was om, als je een foto van een motor plaatst die niet van jezelf is, je het kenteken onleesbaar maakt (als het je eigen motor betreft is dat natuurlijk aan jezelf om dat wel of niet te doen). Zie je bij bijna alle foto's hier op MF als ik me niet vergis.

Wat hans bedoelt is wat maakt het nou uit of zijn kenteken leesbaar is. Als je die motor op de openbare weg ziet rijden zie je ook zijn kentekenplaat en type motor.

Met andere woorden, wat is het verschil tussen een stilstaande motor met zichtbare kentekenplaat, en een rijdende motor op de openbare weg met zichtbare kentekenplaat?
 
Gaan er hier nog mensen naar de Pitstopdagen op 18 en 19 April bij Ten Kate motoren te Nieuwleusen ?


Jaap (Kawa Jaap) en ik gaan zaterdag de 19 heen, en het zou natuulijk leuk zijn als er meer mensen met de 10 komen......



Groet,

Gerrit
 
Gaan er hier nog mensen naar de Pitstopdagen op 18 en 19 April bij Ten Kate motoren te Nieuwleusen ?


Jaap (Kawa Jaap) en ik gaan zaterdag de 19 heen, en het zou natuulijk leuk zijn als er meer mensen met de 10 komen......



Groet,

Gerrit
:Y en morgen naar Assen met de zx6 de baan op.

zijn wel een hoop honda's daar hoor bij TK :o
 
Wat hans bedoelt is wat maakt het nou uit of zijn kenteken leesbaar is. Als je die motor op de openbare weg ziet rijden zie je ook zijn kentekenplaat en type motor.

Met andere woorden, wat is het verschil tussen een stilstaande motor met zichtbare kentekenplaat, en een rijdende motor op de openbare weg met zichtbare kentekenplaat?

Dat bedoel ik ;)
 
Vraagjes...[/big]

Ik zie op veel sites een TRE te koop staan... iemand hier ervaring mee?

Kan je zomaar je lambdasondes erafhalen als je een catvervanger laat maken?

Is een kleiner voor tandwiel een aanrader? Ding loop nu al 299 in zn 5 dus opzich kan er best wat van de top af en wat trekkracht bij :)

gaat om een ZX10R uit 2007



Over die TRE moet je maar een tig tal pagina's terug lezen, hebben we het uitgebreid over gehad. Een kleiner voortandwiel is geen aanrader....
















TIS EEN MUST!!

Ik heb het op mijn 08 ook voor het eerst, en ik heb gewoon spijt dat ik het nooit eerder heb gedaan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan