het ZX-6R topic deel 31: we worden geannexeerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ TjokkePriii; Qua vermogenswinst (Lees: verlies :+ ) valt 't wel iets tegen ja, had er wel meer van verwacht. Maar qua rijeigenschappen en gezien m'n tijden, heb ik niets te klagen volgens mij ;)
 
Zo ik meld mij ook even weer! Wil iemand nog een kawa kopen? Heb er nog 1 staan :Y .


Ik ga beetje vreemd momenteel:
full

O-) :X
 
Wat heeft iedereen toch met dat vreemdgaan tegenwoordig? ;(
Neem eens een voorbeeld aan mij, en blijf monogaam *D O-)
 
Wat heeft iedereen toch met dat vreemdgaan tegenwoordig? ;(
Neem eens een voorbeeld aan mij, en blijf monogaam *D O-)


* kuch *
Andere boot? Wat hangt er achter?
:N Gaat de verkoop in. 60 Pk Jammerja :+
Vaar er hier in Nederland toch (bijna) nooit mee, dus beetje zonde. Eerst maar eens m'n vaarbewijs halen :+

Heb hier ook nog een heel kleintje liggen, van 3,60 meter met een 8pk Mercury, daar mag ik dan wel legaal mee varen. Sticker met 6pk erop geplakt :+
 
Laatst bewerkt:
:W Mogguh
Spamt weer goed hier :+

@Maddox, er kunnen er denk ik nog een paar uit de OP.
Motorfreakje is volgens mij spoorloos.
Stormrider (? wies da?)
Lady devil (ofzo)
Jeroenster.
Mensen die ik hier niet meerheb gezien? :? Kan aan mij liggen hoor...
 
:W Mogguh
Spamt weer goed hier :+

@Maddox, er kunnen er denk ik nog een paar uit de OP.
Motorfreakje is volgens mij spoorloos.
Stormrider (? wies da?)
Lady devil (ofzo)
Jeroenster.
Mensen die ik hier niet meerheb gezien? :? Kan aan mij liggen hoor...

en dan zijn ze er net uit en een paar dagen later komen ze zeuren dat ze er niet meer in staan :P
 
en dan zijn ze er net uit en een paar dagen later komen ze zeuren dat ze er niet meer in staan :P
:^ Dat wilde ik zeggen ja :P


:W Mogguh
Spamt weer goed hier :+

@Maddox, er kunnen er denk ik nog een paar uit de OP.
Motorfreakje is volgens mij spoorloos.
Stormrider (? wies da?)
Lady devil (ofzo)
Jeroenster.
Mensen die ik hier niet meerheb gezien? :? Kan aan mij liggen hoor...
Ja, dat heb ik al vaker gezegd. Maar op het moment dat je zoiets zegt, zoals jij nu, duiken er ineens weer een aantal op. Die "lezen" wel mee, maar zeggen niet zo veel.

Tsja, wat heb je er dan aan om in de Openingspost te staan, vraag ik me dan af :? :?



Die Mercury heb ik op dat kleine bootje zitten, puur omdat Yamaha motoren zwaarder zijn. Dan zou dat ding helemaal niet meer voor uit komen :')

Die Yamaha heb ik op die grotere zitten, puur omdat deze als beste uit de test kwam toendertijd :Y
 
:^ Dat wilde ik zeggen ja :PJa, dat heb ik al vaker gezegd. Maar op het moment dat je zoiets zegt, zoals jij nu, duiken er ineens weer een aantal op. Die "lezen" wel mee, maar zeggen niet zo veel.

Tsja, wat heb je er dan aan om in de Openingspost te staan, vraag ik me dan af :? :?Die Mercury heb ik op dat kleine bootje zitten, puur omdat Yamaha motoren zwaarder zijn. Dan zou dat ding helemaal niet meer voor uit komen :')

Die Yamaha heb ik op die grotere zitten, puur omdat deze als beste uit de test kwam toendertijd :Y

moet je sneller zijn ;)

daarom zijn die R6'jes ook trager dan kawa's O-)
 
:W

Ik meld me ook maar ff....

@Maddox vwb de SP: Joyride heeft een '07 ZX6R. Kun je zien aan de zilveren vorkpoten en zilveren heelplates. De '08 ZX6R heeft zwarte en ook zwarte heelplates.

Late reactie, maar was ff druk. Eergister laat thuis, naar Assen geweest zoals je misschien gezien had. In de avond nog een kijker/koper voor de R1 gehad, die is gisterochtend verkocht en gistermiddag t/m nu een berg mail wegwerken.

:o desmo geval toch? :o
kom je vast niet mee de baan op :+

Yups, Desmo-dinges idd. Met sportuitlaten zelfs. Is overigens wel de baan op geweest, maar moest na een tijdje toch echt eraf, want ging fors over de limiet heen. :o

ben jij dat V ray? :X :}

Dat ben ik ja, maar niet mijn fiets dus. Is van de Ducati Club.

Heb je een rondje gevlamd op die Ducati Desmocedicidinges? :o Damn, I wish I was you :+
Een motor van €65.000,- onder je kont, met ruim 200 pk's :9~ :}

Om iedereen maar uit de droom te helpen, nee ik heb er niet op gereden, maar ding was mee met het werk en er was een gelukkie lezer van MOTOR Magazine die er op mocht rijden. Maar goed, het hok stond er dus, ik dacht "Moet toch ff kijken of het lekker zit." Als ik dan klaar ben met sparen, over 65.000 jaar, dan weet ik in ieder geval of het lekker zit.

Assen was gaaf. Lekker gereden weer. Nieuwe tijd is 2.19 nu. 2 seconden sneller als twee weken eerder. Dus er zit vooruitgang in, maar ik zie dat er makkelijk meer uit gehaald kan worden. De vering is aangepast door Rob Overdijk (HK Suspension) en dat scheelde al een stuk. :} Maar het was retedruk in de groep en er reden letterlijk obstakels rond op de baan. Merk wel dat er maar eens stalen remleidingen op gezet moeten worden. Dat zal straks ook wel iets gaan helpen. Verder nu echt duidelijke leerpunten gezien: Rempunten oefenen, verzitten, harder durven remmen, etc etc. We kregen instructie van Hennie Lentink. Die kerel kan het mooi vertellen allemaal. :}

08AF3055-025.jpg


Anders moet je ff remmen in een bocht, omdat iemand op een oldtimer nog langzamer reed dan ik ingeschat had. B|
08AF3698-114.jpg

08AF3699-115.jpg


08AF3743-150.jpg

08AF4474-288.jpg

08AF4496-307.jpg

08AF4517-326.jpg

08AF5069-370.jpg


Laat nogmaals zien hoeveel toerrijders er waren. "Ohw, ik sta op de foto!" :o Ik eromheen op de achtergrond. :]
08AF5154-450.jpg


08AF5180-472.jpg

08AF5202-492.jpg
 
Late reactie, maar was ff druk. Eergister laat thuis, naar Assen geweest zoals je misschien gezien had. In de avond nog een kijker/koper voor de R1 gehad, die is gisterochtend verkocht en gistermiddag t/m nu een berg mail wegwerken.
*O*


Yups, Desmo-dinges idd. Met sportuitlaten zelfs. Is overigens wel de baan op geweest, maar moest na een tijdje toch echt eraf, want ging fors over de limiet heen. :o
Toch wel ja? :')


Om iedereen maar uit de droom te helpen, nee ik heb er niet op gereden, maar ding was mee met het werk en er was een gelukkie lezer van MOTOR Magazine die er op mocht rijden. Maar goed, het hok stond er dus, ik dacht "Moet toch ff kijken of het lekker zit." Als ik dan klaar ben met sparen, over 65.000 jaar, dan weet ik in ieder geval of het lekker zit.
Maartoch, je hebt er wel op gezeten :9~


Assen was gaaf. Lekker gereden weer. Nieuwe tijd is 2.19 nu. 2 seconden sneller als twee weken eerder. Dus er zit vooruitgang in, maar ik zie dat er makkelijk meer uit gehaald kan worden. De vering is aangepast door Rob Overdijk (HK Suspension) en dat scheelde al een stuk. :} Maar het was retedruk in de groep en er reden letterlijk obstakels rond op de baan. Merk wel dat er maar eens stalen remleidingen op gezet moeten worden. Dat zal straks ook wel iets gaan helpen. Verder nu echt duidelijke leerpunten gezien: Rempunten oefenen, verzitten, harder durven remmen, etc etc. We kregen instructie van Hennie Lentink. Die kerel kan het mooi vertellen allemaal. :}

[afbeelding]

Anders moet je ff remmen in een bocht, omdat iemand op een oldtimer nog langzamer reed dan ik ingeschat had. B|
[afbeelding]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Laat nogmaals zien hoeveel toerrijders er waren. "Ohw, ik sta op de foto!" :o Ik eromheen op de achtergrond. :]
[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt het weer naar je zin gehad dus! *O* *O*
En vooruitgang geboekt, altijd leuk! :}
Ziet er goed uit man :]
 
schijnt dat je met zo'n ding op een beste afstand te horen bent :X :+
Met een Akra ook, vraag maar aan 4honderd :o :9~ En die demper die Racekip heeft ook, een Leovince dacht ik :)

Als ik de DB-killer bij mij eruit haal, Vance&Hines compleet systeem, maakt 'ie ook een partij herrie :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan