het ZX-6R topic deel 31: we worden geannexeerd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een Akra ook, vraag maar aan 4honderd :o :9~ En die demper die Racekip heeft ook, een Leovince dacht ik :)

Als ik de DB-killer bij mij eruit haal, Vance&Hines compleet systeem, maakt 'ie ook een partij herrie :$
klopt, maar een akra of leo koop je niet voor 195 euro :P
 
funny-boob-pic-big-tits.jpg


:+
 
:W
nieuwe banner!
full


@vray: zal op aanpassen, heb ik zo overgenomen van het vorige topic _O-
 
@Dani: ik weet dat het bij mij evenmin "textbook" is (ben er ook ah werken, en het is al véél beter als op de pics op pag1, maar nog ni optimaal).... maar je moet proberen je bovenlichaam meer naast je tank te krijgen, je zet je kont wel half op het zadeltje, maar je bovenlichaam blijft normaal, daardoor zit je scheef op de bike.... je kan beter je bovenlichaam er een stuk naast hangen :P
 
@Dani: ik weet dat het bij mij evenmin "textbook" is (ben er ook ah werken, en het is al véél beter als op de pics op pag1, maar nog ni optimaal).... maar je moet proberen je bovenlichaam meer naast je tank te krijgen, je zet je kont wel half op het zadeltje, maar je bovenlichaam blijft normaal, daardoor zit je scheef op de bike.... je kan beter je bovenlichaam er een stuk naast hangen :P
I know, I know, maar wil nog niet echt vlotten :N
Zal er woensdag eens echt op gaan letten. Zeker ook omdat ik dan achter Marco aan kan rijden, omdat hij een cam heef :P
 
Present :W
Hopelijk rijdt men fietsje dit deeltje nog

mensen goed nieuws *O*

Ik heb net te horen gekregen dat Kawasaki alle reparatiekosten en kosten van de onderdelen voor zich neemt, alle onderdelen zijn al onderweg naar België zeiden ze, het blijkt een constructiefout te zijn aan de pikkel waardoor die niet ver genoeg doordraait. Alles moet door onze dealer gedaan worden, ik ga de zixxer dus binnekort bij hem binnesteken.

''Ge kunt niet geloven hoe content ik ben'' *O* *O*

Bij deze wil ik de mensen bij Kawasaki zeker nog eens bedanken, en vooral de dealer die er zo goed aan mee heeft gewerkt :W :W :P

btw avond iedereen :W :W

Goed Nieuws man, mooi geregeld van Kawa


Wat heeft iedereen toch met dat vreemdgaan tegenwoordig? ;(
Neem eens een voorbeeld aan mij, en blijf monogaam *D O-)

:X


:W
nieuwe banner!
[afbeelding]

@vray: zal op aanpassen, heb ik zo overgenomen van het vorige topic _O-

He daar was ik ook al mee bezig geweest })

flyjj5.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan