Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het ZX-6R topic deeltje 88, De snelste zijn ZWART!

Ik heb de American way mijn FI lampje uit gekregen! Heb de servo gefopt met een plaatje metaal

Net een rondje gereden, loopt lekker en trekt als een malle.
 
De uitlaat zit erop en de motor zit weer in elkaar. Geen FI lampje meer en loopt lekker.

Toch ben ik niet helemaal tevreden over de manier waarop de linkpijp in de rest van de uitlaat zit.
Denk dat het verstandig is dat ik binnenkort even naar Pajic ofzo rijdt zodat hij er even naar kan kijken.
 

Ja dat hoort zo.

En niet druk om maken.
Gewoon instellen of uit zetten, wat jij prettig vind.
 

Of iemand die bij je in de buurt zit.
Een beetje motorzaak weet het ook wel.
 
Laatst bewerkt:
Ow schijnt dat ik de schakelindicator al aan had staan. Stond op 14.000 toeren ingesteld, waar ik dus kennelijk nog niet geweest ben
 
Iemand enig idee wat voor pijpje dit is in de demper? Zit met een popnagel vast, maar lijkt niet echt op een db killer volgens mij?
 

Lijkt niet op een db-killer. Maar is het bv niet standaard dat de db-killers in o.a. Duitsland vast horen te zitten met popnagels?

Heb zelf volgens mij zelf een db-killer die niet bij de demper hoort. Hij sluit rondom niet aan en zweeft als het ware in de pijp. Dus laat hem maar lekker zitten. Als ook agent iets van het geluid vind kan ik hij in ieder geval niet zeggen dat ik er geen db killer in heb :p
 


Nee het is geen bekende kwaal die bakken zijn erg sterk.
Dus waarschijnlijk is er lomp mee geschakeld.
Houd er rekening mee dat de tandwielen zo'n 200,- per stuk zijn en de schakelvorken zo'n 70,-.

Het zou ook de schakelwals kunnen zijn.
 
Iemand enig idee wat voor pijpje dit is in de demper? Zit met een popnagel vast, maar lijkt niet echt op een db killer volgens mij?

Dat lijkt mij de dB killer.
Bij de leovince wil die wel eens uitsteken.
Als je hem eruit wil hebben kun je het beste de demper eraf halen en vanaf de achterkant eruit tikken.
 
Laatst bewerkt:
Even een praktisch vraagje...

Op de een of andere manier vind ik het altijd wel vrij lastig om een motor rustig op temperatuur te laten komen, zeker met een motor die wel vooruit wilt... (zit vanuit hier al binnen 3 straten op de snelweg )

Maar aangezien deze motor nu netjes digitaal de bloktemperatuur aan geeft (had voorheen enkel analoge temperatuur metertjes), vroeg ik me af wat nu een verstandige temperatuur is om het gas open te trekken
 
Laatst bewerkt:

Is het niet de watertemperatuur? (koelvloeistof)? Dat is geen goede indicator van de bloktemperatuur (olie).
Het beste is om gewoon de eerste kilometers geen gekke dingen te doen.