Het ZX-6R topic

Wanneer ZX-6R meeting?

  • 3 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 10 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 17 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 mei

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 mei

    Stemmen: 24 72,7%
  • 5 juni

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
De bank maakt mij niks uit. We gaan dan toch allemaal op dezelfde, maar wel ergens een beetje centraal doen. En de mensen van de motorzaak even op de hoogte stellen met hoeveel je komt.

In Apeldoorn heb je fuchs bank, en bij Ten Kate krijg je vaak gratis pk's extra pk's (tijdelijk :+ )
 
:9~
full

voor de carbon liefhebbers :}
 
Vandaag weer heerlijk gereden! Alleen was het weer richting Rotterdam niet wat er voorspeld was volgens mij... Aan het eind van de dag wil ik mijn motor in de tuin parkeren. Met het achteruit steken onder het afdak, tik ik heel zachtjes tegen een (gemetselde) plantenbak.
Het gevolg: de beugel waar de schakelset aan zit breekt spontaan af! :?

Iemand van jullie ooit zoiets meegemaakt? Zou het metaalmoeheid kunnen zijn?
Check voor de piccies effe dit topic.

Hopelijk heb ik van de week tijd om iets te regelen, want niet kunnen rijden is natuurlijk geen optie... :+

[me]M91 baalt er eigenlijk best van. Als 'ie nou lomp had gedaan was het z'n eigen schuld, maar dat was niet eens het geval... B| [/me]
 
die dingen zijn gemaakt voor je voeten niet om tegen plantenbakken aan te rijden. Die belasting daar kunnen ze niet tegen
 
die dingen zijn gemaakt voor je voeten niet om tegen plantenbakken aan te rijden. Die belasting daar kunnen ze niet tegen

Helemaal mee eens. Maar aan de plantenbak is helemaal niets aan te zien. B|
Het ging zo lullig zachtjes, kwam absoluut geen kracht aan te pas. Hoe groot is de kans dat zoiets door de belasting tijdens het rijden afbreekt? :?

Gisteren bij de 24u van Le Mans -> Yamaha R1 rijder, rijd met afgebroken steun richting pits. Kijk, dan kan ik het begrijpen. Die jongens rijden regelmatig de steunen aan de grond/crashen en dergelijke. Dan komen er krachten los die bij normaal gebruik niet aan de orde zijn.

;)
 
Frosty, je bent gespot vandaag!

[me]DaMoon kwam je motor vandaag tijdens de motorzegening in Grubbenvorst tegen![/me]
 
Vandaag weer heerlijk gereden! Alleen was het weer richting Rotterdam niet wat er voorspeld was volgens mij... Aan het eind van de dag wil ik mijn motor in de tuin parkeren. Met het achteruit steken onder het afdak, tik ik heel zachtjes tegen een (gemetselde) plantenbak.
Het gevolg: de beugel waar de schakelset aan zit breekt spontaan af! :?

Iemand van jullie ooit zoiets meegemaakt? Zou het metaalmoeheid kunnen zijn?
Check voor de piccies effe dit topic.

Hopelijk heb ik van de week tijd om iets te regelen, want niet kunnen rijden is natuurlijk geen optie... :+

[me]M91 baalt er eigenlijk best van. Als 'ie nou lomp had gedaan was het z'n eigen schuld, maar dat was niet eens het geval... B| [/me]


Heb / helaas / hetzelfde gehad. heel zacht tikje en baf afgebroken. kijk maar pagina of 4 terug. Moeheid. Ach gelijk reden om er mooi setje op te zetten in mijn geval. klote he.... mij ging ook echt heeel zachtes, breek. :(
 
Dag allen, zit al een tijdje de boel te volgen op het forum, maar reageer weinig. Met 29 mei in het vooruitzicht even laten weten dat ik zeer waarschijnlijk van de partij ben.

Bijlage: zx6r2001.JPG
 
Dag allen, zit al een tijdje de boel te volgen op het forum, maar reageer weinig. Met 29 mei in het vooruitzicht even laten weten dat ik zeer waarschijnlijk van de partij ben.

Waarschijnlijk :?

Je staat er al bij hoor :)

Gewoon meegaan dusz :+
 
full



Na wat gepuzzel ben ik eruit geloof ik. Foto van mijn kawa zit er als het goed is bij.

sleephappy.gif
http://www.motor-forum.nl/forum/images/smilies/sleephappy.gif[/img[/url]]
 
zwaar kl.ten voel ik mij....
net een week m'n nieuwe zx-6r model 2005 een mis stapje in de garage en boem daar lag m'n motor op de zijkant! schade viel gelukkig mee: voetsteun afgebroken en 2 hele kleine krasjes op de onderkuip, maar balen doe ik wel.
Een geluk dat de uitlaat onder het zadel zat en niet aan de zijkant anders was de schade veel groter. Trouwens z'n voetsteuntje is lekker prijzig zeg! 62,- excl btw.

Marcel
 
zwaar kl.ten voel ik mij....
net een week m'n nieuwe zx-6r model 2005 een mis stapje in de garage en boem daar lag m'n motor op de zijkant! schade viel gelukkig mee: voetsteun afgebroken en 2 hele kleine krasjes op de onderkuip, maar balen doe ik wel.
Een geluk dat de uitlaat onder het zadel zat en niet aan de zijkant anders was de schade veel groter. Trouwens z'n voetsteuntje is lekker prijzig zeg! 62,- excl btw.

Marcel
ik vorige week ook, ik kon em nog opvangen met mijn kuit (die nu overigens een leuk kleurtje heeft :+ ), alleen wat schade op mijn kuipruit (hij viel langs een muurtje B| ) heb ik opgelost met een tribal stickertje, je ziet het alleen als je weet dat het er zit... :)
ik had t trouwens met een '98er ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan