Het ZX-6R topic

Wanneer ZX-6R meeting?

  • 3 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 10 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 17 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 mei

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 mei

    Stemmen: 24 72,7%
  • 5 juni

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
dat zal best wel es kunnen. ik ben al voorzien dus let er niet echt meer op
 
Beste mede eigenaren van het 2005 model met laser ex-treme uitlaat!!

Is er bij jullie iets bekent dat de uitlaat er scheef op zit?
Ik zit nl.al 3weken te wachten op die uitlaat en nu krijg ik te horen dat ze de productie gestopt hebben tot het eind van deze maand!! :(
Ze zijn nu met een modificatie bezig en de levering zou begin volgende maand hervat worden!!

Heeft nog iemand dit te horen gekregen?

Alvast bedankt!!
 
ff een piccie van KS d'r motortje met gloednieuwe TWO GRADE TITANIUM bos dempertje O-)

full
 
voor je knipperlichten kan je weerstandjes ertussen doen, of gewoon een lampje van het zelfde wattage als je normale lampjes.....

highmount uitlaat is mogelijk met behoudt van duositsteppie....voor meer info moet je me maar ff mailen, staat in mijn profiel

Uhm als je alle vier de knippers LED ga maken is het onzin om overal een weerstand + heatsink te gaan plaatsen..

Goedkoper en dan vooral makkelijker is om deze achter je knipperrelais te zetten, en klaar is KeeZs.

10033844_880_FR_06.JPG


http://www.louis.de/_10b3be471de0be61569ce4dce911fa8a1f/shop/shop_dispatch.php?article_context=detail&grwgr=490&wgr=410&total=50&anzeige=0&page=1&back_url=.%25252Fshop_dispatch.php%25253Farticle_context%25253Dlist%252526grwgr%25253D490%252526wgr%25253D410%252526page%25253D1&artnr_gr=10033844
 
Beste mede eigenaren van het 2005 model met laser ex-treme uitlaat!!

Is er bij jullie iets bekent dat de uitlaat er scheef op zit?
Ik zit nl.al 3weken te wachten op die uitlaat en nu krijg ik te horen dat ze de productie gestopt hebben tot het eind van deze maand!! :(
Ze zijn nu met een modificatie bezig en de levering zou begin volgende maand hervat worden!!

Heeft nog iemand dit te horen gekregen?

Alvast bedankt!!

Dan gaan ze denk ik het probleem met het brandende Fi-lampje verhelpen door de uitlaat dus iets aan te passen.
 
Nou keezs van die link wordt ik ook niet veel wijzer.Klote ding verspringt steeds en aangezien mij duits niet goed is kan ik het niet vinden.
H8TER die ook nog zo ding moet kopen en die dus benieuwt is wat het kost
 
Nou keezs van die link wordt ik ook niet veel wijzer.Klote ding verspringt steeds en aangezien mij duits niet goed is kan ik het niet vinden.
H8TER die ook nog zo ding moet kopen en die dus benieuwt is wat het kost




SPEZIAL-BLINKGEBER FÜR LED-BLINKER
Elektronischer Blinkgeber mit extrem niedrigen Arbeitsbereich ausschließlich für den Anschluss von LED-Blinkern (ohne herkömmliche Blinker!).


2 Pol-Anschluss
12 V, 1-30 Watt


Hinweis: Ist an Ihrem Fahrzeug nur eine Blinkkontrollleuchte oder eine nachgerüstete akustische Blinkkontrolle vorhanden, kann der Blinkgeber nicht ohne größere Umbauarbeiten verwendet werden. In diesem Falle verwenden Sie bitte für jeden LED-Blinker einen Leistungswiderstand; bei original 4 x 21 Watt Blinkern und nun gewünschten 1-2 Watt LED-Blinkern, verwenden Sie bitte 4 Stück Leistungswiderstände Best.Nr. 10032041.

Bestellnr. Produktbezeichnung Lieferbar Preis in € Anzahl
10033844 SPEZIALBLINKGEBER LED
ELEKTRON., 1-30 W
€ 12,95 + € 3,95 (verzendkosten duitsland) + € 4,20 (buiten duitsland)

Alstu ;)
 
THX Svijf

Trouwens wordt ik er door een vrouwlijke motoragente op gewezen dat er vliegjes op me vezier zaten, lief he :X :X
Tog nog best lekker weer dacht dat het veel eerder bewolkt zou zijn maar het begint nu pas rustig aan bewolkt te worden hier.Weer 2X moeten tanken wordt er een beetje moe van je geeft 2X gas en kan weer tanken :P Het is echt heeeel vervelent om zo me tijd op te maken
 
maar het is toch wel leuk om je geld op te maken om lekker te kunnen rijden of nie ik heb ook 2 x getankt en ik vind het helemaal niet erg als ik maar kan rijden :] :9 :]
 
h8ter ik weet waarom we al die vrachwagens tegen kwamen.
omdat we er langs reden :? :?
ff serieus het was vandaag truckers dag voor verstandelijke
gehandicapten. was wel druk kon niet hard rijden |( |(
 
Hee,

Vrijdag bij motoport vianen effe op een soes gsx-r 600 gereden met yosi uitlaat

Was wel leuk, maar vind dat de ZX-6R sterker is *D maar had ook niets anders vewacht :}

Greets :}
 
@ Silver Bullet en Hengel

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Voor mij nu nog maar 3 maanden tot dat ik precies dezelfde foto's in dit forum zal gaan zetten!!

groetjes hessel
 
Hee,

Vrijdag bij motoport vianen effe op een soes gsx-r 600 gereden met yosi uitlaat

Was wel leuk, maar vind dat de ZX-6R sterker is *D maar had ook niets anders vewacht :}

Greets :}

Heb er zaterdag ff op gereden, en had ook al het idee dat die nieuwe ZX sterker is. Die Soes vond ik onderin gruwelijk nerveus, terwijl bij een beetje doortrekken de power ver te zoeken leek... :?

[me]M91 vindt zijn huidige ZX zelfs lekkerder rijden dan de Soes. Kawa... :} [/me]
 
Heb er zaterdag ff op gereden, en had ook al het idee dat die nieuwe ZX sterker is. Die Soes vond ik onderin gruwelijk nerveus, terwijl bij een beetje doortrekken de power ver te zoeken leek... :?

[me]M91 vindt zijn huidige ZX zelfs lekkerder rijden dan de Soes. Kawa... :} [/me]
misschien moet je de soes maar eens tot 16000 toeren trekken ipv een beetje!!
dat zal helpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan