Het ZX-6R topic

Wanneer ZX-6R meeting?

  • 3 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 10 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 17 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 mei

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 mei

    Stemmen: 24 72,7%
  • 5 juni

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
KS binnenkort ook maar ff op de testbank...ff kieken wat ie kan....
zal wel kitje en luchtfilter in moeten.....maar de pk's zullen niet hoger liggen dan standaard 114 denk ik!! ;)
 
KS binnenkort ook maar ff op de testbank...ff kieken wat ie kan....
zal wel kitje en luchtfilter in moeten.....maar de pk's zullen niet hoger liggen dan standaard 114 denk ik!! ;)


Mijn 2000 heeft 103 op het achterwiel. Dat met alleen een MIVV demperje. Zal ongeveer op 115 uitkomen op de kruk. Best netjes dus (111 is spec)
Grafiek staat wel ergens op mijn site
 
KS binnenkort ook maar ff op de testbank...ff kieken wat ie kan....
zal wel kitje en luchtfilter in moeten.....maar de pk's zullen niet hoger liggen dan standaard 114 denk ik!! ;)
Een 2001 exemplaar met 114 pk?? :?
Ik dacht dat je niet meer dan 10% verlies hebt vam krukas naar achterwiel.

Anyway, ik kom zelf niet verder dan 100pk aan het achterwiel :P
full
 
Idd kijk hier maar naar!

Dynorun%20gecorr_k_jpg.jpg

Dynorun%20compl_k_jpg.jpg


Dit is zonder dB-killer
Het oppakken na het schakelen is met dB-killer een stuk meer gesmoothed!
 
Laatst bewerkt:
Dat dipje heeft tie van jou ook. Alleen jouw totale grafiek is erg gesmoothed. om de weergave wat te verbeteren. Jammer dat dan ook de kleine details/gebreken verloren gaan.

Anyway ik doelde ook meer de dipjes in de complete run na het schakelen.
 
volgende week laat ik er een dyno+kn filter in zetten bij ruud in goes.IK heb er zelf vanmiddag mij ontstekingvervroeger in gezet dus ben beniewt wat die doet als hij is afgestelt.O ik heb ook nog een akra versteker erop :P julie horen het nog wel
 
Beste mede eigenaren van het 2005 model met laser ex-treme uitlaat!!

Is er bij jullie iets bekent dat de uitlaat er scheef op zit?
Ik zit nl.al 3weken te wachten op die uitlaat en nu krijg ik te horen dat ze de productie gestopt hebben tot het eind van deze maand!! :(
Ze zijn nu met een modificatie bezig en de levering zou begin volgende maand hervat worden!!

Heeft nog iemand dit te horen gekregen?

Alvast bedankt!!


Volgens mij zit ie er bij mij iets versprongen op, maar weet niet zeker, ga morgen daar de dealer waar ie staat met schade, expert is geweest en ziet er positief uit. Weet wel dat er een lampje blijft branden waar Kawasaki nog geen raad mee wist, wellicht betreft dat de modificatie.
 
Shit, GEFLITST.... |(

Daar gaan mn centen weer en die seat-cover is weer een stukje verder uit bereik....


Piede

Weltrusten...
 
Wanneer is die megameeting? en wat houdt dat precies in? Ik lees van alles over megameeting maar weet nu niet welke jullie bedoelen.

Ik lees in een ander bericht wel iets over 8 mei a.s
Kan iemand wat meer vertellen!wanneer, waar, hoelang etc
Marcel.
 
he ladyxs,

dat is balen. Ik had hetzelfde alleen was bij mij alleen de voetsteun stuk. 62,- excl.btw Is inmiddels gefixed. Is nooit leuk als je net een nieuwe bike hebt.

Marcel
 
Wat bedoel je eigenlijk met K&N?
Is dat een open luchtfilter?
Maar die gebruik je toch alleen in combinatie met een open uitlaat, toch?

Het gaat om een vervangend filter van K&N, geen open filter waarbij je airbox meestal aangepast moet worden. Er zat trouwens wel een open demper op: Leovince SBK.

Vandaag ga ik naar Superpole voor een hoog geplaatste demper. En dan wordt het een korte demper 350mm van RVS poppy (groen) www.superpole.nl
Als die erop zit zal ik wel een paar piccies posten!
 
Het gaat om een vervangend filter van K&N, geen open filter waarbij je airbox meestal aangepast moet worden. Er zat trouwens wel een open demper op: Leovince SBK.
Domme vraag misschien, maar waarom heb je dan een vervangend filter geplaatst??
Ik heb altijd gedacht dat de enige reden voor een ander filter een OPEN filter is. Meestal in combinatie met een open uitlaat. En natuurlijk een dynojet kit.
 
Een K&N filter laat veel meer lucht door dan een standaard filter. Nadeel is dan dat je meteen je mengsel aan moet passen omdat je blok dan anders teveel lucht krijgt. Daarom plaats je die Dynokit. Niet zozeer voor pk's maar meer het soepeler laten lopen van je blok.
Meestal als je een vervaningsdemper plaatst is de tegendruk in de uitlaat anders. Om dat te verhelpen zou je een K&N luchtfilter kunnen plaatsen.
 
Hoi :) ,

even een vraagje he :? Meestal rij ik ongeveer zo een 10 km warm, nu vraag ik me echter af of ik niet gewoon op basis van de temp. meter van de motor kan rijden? :? Dus 3 streepjes oid = knallen? Weet iemand bij hoeveel streepjes de motor lekker warm is? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan