Het ZX-6R topic

Wanneer ZX-6R meeting?

  • 3 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 10 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 17 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 mei

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 mei

    Stemmen: 24 72,7%
  • 5 juni

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Eeej Sindie Windie.....

je Signature staat nog op je oude motert!!

nu niet meer.

En over die extra stukjes tupperware, weet je ook weer sinds zaterdag. Ben benieuwt wat de prijs wordt. Ben er nog niet helemaal uit welke kleur ik wil hebben. Undertray zo en zo groen, maar hugger in het zwart is mischien ook wel netjes.
 
heb ik ook, zo'n setje. dus het is makkelijk ;)
setje kopen en een h7 blue lampje bij de halfords (type op de site van de set-handelaar...) en er in schroeven.
resultaat is dat ze allebei branden, maar toch is het zicht iets verschillend, want het zijn verschillende reflectoren.
't is echter wel beter dan maar 1 lampje, dus kopen die hap ;)
:]

Moeten beide lampen dan vervangen worden, of een vd twee ? En enig idee wat die lampen zon'n beetje kosten...
 
Ik moet eerlijk zeggen, ik heb altijd gezegd dat ik geen racer wil, de lage zit en het hoge aantal pk's zou niks voor mij zijn. Daarom ook in het begin op zoek gegaan naar een andere motor.

Ik heb gister even op een zx6r uit 98 van een vriend van me gereden en ik ben om zeg, Wat rijdt zo'n ding fantastisch, bochten nemen gaat echt super en dat vermogen is stiekem toch wel erg gaaf.

Als ik er geld voor heb ga ik zeker zo'n fantastische fiets kopen maar dat zal helaas nog wel even duren.
 
Vraagje aan de ZX6R rijders: Ik heb sinds drie weken een nieuwe ZX6R (636). Ik heb hem net ingereden en de 1000km beurt heeft ie gehad, dus ik denk ik trek hem eens flink open.
Nou valt het vermogen me wat tegen en ik vraag me af of dat werkelijk zo is of dat het aan mij ligt...hij trok vlot door naar de 275 op de teller, maar wheelies gaan niet zo makkelijk...als ik de tests moet geloven dan wheelied ie al op het gas in 1 en 2 en dat doet ie dus niet echt....in 1 nog een beetje, maar dan moet de tank niet vol zijn. Wegrijden...tot 8000 toeren en dan vol het gas erop, de ene keer een kleine wheelie, de andere keer niet...ik weeg zelf 85 kilootjes, dus dat mag het ook niet echt zijn. In 2 moet absoluut de koppeling erbij anders wordt het echt niks met die zg spontane wheelies waar ze in test over schrijven!

iemand dezelfde ervaring???? Of moet het blok nog meer loskomen voordat de echte power eruit komt???
 
Ja wat het gevoel betreft, ligt het misschien aan de motor die je hier voor
hebt gereden.
In zijn 1 gaat ie op het gas op het achterwiel, maar je moet het wel precies op
het juiste toerental het gas open draaien de toerenteller is moeilijk af te lezen
dus draai je wel eens te vroeg het gas open.
Het vermogen komt er pas echt in zo rond de 8500 toeren, ik draai hem altijd bij
9000 open dan weet ik zeker dat ie makkelijk komt.

Dat ie in zijn 2 op het gas op het achterwiel gaat heb ik nog nooit ergens
gelezen, en ik heb de meeste testen wel gelezen. het voorwiel zweeft alleen laag boven de grond in 2.
Bij zo rond de 5000km is ie pas echt los scheelt ook nog wel aardig wat.

Als je het echt zeker wilt weten moet je hem op de bank zetten.
 
UNDERTRAY/TAIL

Hallo allemaal... ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een zx6r 2000. Nu wil ik graag zo'n undertray erop monteren.. Is er iemand die hier ervaring mee heeft, en kan vertellen waar ik het beste dit ding kan aanschaffen? Het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien is een die de knipperlichten verwerkt had zitten in de undertray zelf, en de originele lichtunits gewoon had behouden.

Alvast bedankt voor de reacties!
 
UNDERTRAY/TAIL

Hallo allemaal... ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een zx6r 2000. Nu wil ik graag zo'n undertray erop monteren.. Is er iemand die hier ervaring mee heeft, en kan vertellen waar ik het beste dit ding kan aanschaffen? Het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien is een die de knipperlichten verwerkt had zitten in de undertray zelf, en de originele lichtunits gewoon had behouden.

Alvast bedankt voor de reacties!

Even een stukkie terug lezen in dit topic. Kawasnol en Sidewinder gaan al gezamelijk plastic bestellen ivm met korting *D
 
hoi ik ben nieuw hier en ga zaterdag me zx6r ophalen.
hij is wel uit 95 en kan niet tegen die nieuwe modellen op, wat zijn die mooi maarja het is ook mijn eerste fiets dus komt nog wel :P
 
Ja wat het gevoel betreft, ligt het misschien aan de motor die je hier voor
hebt gereden.
In zijn 1 gaat ie op het gas op het achterwiel, maar je moet het wel precies op
het juiste toerental het gas open draaien de toerenteller is moeilijk af te lezen
dus draai je wel eens te vroeg het gas open.
Het vermogen komt er pas echt in zo rond de 8500 toeren, ik draai hem altijd bij
9000 open dan weet ik zeker dat ie makkelijk komt.

Dat ie in zijn 2 op het gas op het achterwiel gaat heb ik nog nooit ergens
gelezen, en ik heb de meeste testen wel gelezen. het voorwiel zweeft alleen laag boven de grond in 2.
Bij zo rond de 5000km is ie pas echt los scheelt ook nog wel aardig wat.

Als je het echt zeker wilt weten moet je hem op de bank zetten.

Ik denk inderdaad dat ie maar even op de bank moet, dan weet ik het tenminste zeker...in de inrijperiode hield ie zo nu en dan in, dat is nu weg en de dealer zegt dat er wellicht lucht in het injectiesysteem zat ofzo...ben nu toch bang dat het een met het ander te maken heeft en er iets niet lekker zit...
 
UNDERTRAY/TAIL

Hallo allemaal... ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een zx6r 2000. Nu wil ik graag zo'n undertray erop monteren.. Is er iemand die hier ervaring mee heeft, en kan vertellen waar ik het beste dit ding kan aanschaffen? Het mooiste wat ik tot nu toe heb gezien is een die de knipperlichten verwerkt had zitten in de undertray zelf, en de originele lichtunits gewoon had behouden.

Alvast bedankt voor de reacties!


hoi hoi Undertail nodig....ik ben bezig met "groepskorting" ik ga morgen avond naar safe met inmiddels op het boodschappenlijstje:

2 x hugger
3 x undertail (met die van jouw erbij)
2 setjes knippers (als jij met ingebouwde knippers wil)

mijn persoonlijke mening is dat veiligheid boven alles gaat en ik dus niet heb gekozen voor de undertail met knippers erin...je ziet ze nite duidelijk genoeg!!
 
Hallo,

bij deze de vraag of het duozadeltje van een Kawasaki ZX-6R van model 1999 hetzelfde is als van model 2001. Heb namelijk een zadeltje hiervan liggen en iemand met een '01 heeft er interesse in. Op het oog zien ze er hetzelfde uit, van foto's, maar ik hoop dat iemand me dat met zekerheid kan vertellen..
 
Volgens mij moet dat wel kunnen! Maar absoluut zeker weten doe ik het niet.

@ KawaSnol: Is het niet makkelijker om bij een internet bedrijfje iets uit te zoeken en daar de korting op te bedwingen? Daar zijn ze, naar mijn ervaring, meestal wat schappelijker dan bij een grote motorzaak (Safe Sucks).
Dan kun je ook meteen wat plaatjes ed laten zien.
Ik heb overigens geen belangstelling, zit iets te krap bij kas.

Je mening over persoonlijke veiligheid deel ik trouwens. Ik heb mijn knippers voor verhuist naar de spiegels (zie site) maar ondanks dat ze wel goed zichtbaar zijn, heb ik er toch nog hele felle maar kleine knippers in de kuip bij geplaatst.
 
hoi hoi Undertail nodig....ik ben bezig met "groepskorting" ik ga morgen avond naar safe met inmiddels op het boodschappenlijstje:

2 x hugger
3 x undertail (met die van jouw erbij)
2 setjes knippers (als jij met ingebouwde knippers wil)

mijn persoonlijke mening is dat veiligheid boven alles gaat en ik dus niet heb gekozen voor de undertail met knippers erin...je ziet ze nite duidelijk genoeg!!
Als het de producten van Topline zijn, dan heb je in ieder geval mijn aandacht! anders niet dus...
 
Ik bestel al jaren bij Safe heb mijn eigen klantennummer en krijg al veel korting voor elkaar....vindt het gewoon een uitdaging om nog wat verder te pushen ;) ;)

Topline ik zou het niet weten....is dat iets speciaals :?
 
Het was overigens in de Moto73 langeduurtest dat ze het over spontane wheelies bij 120 Kmph hadden...dat kan dus alleen in 2 zijn!

o het gaat over de 05 ik dacht dat het over een 04 ging, ja daar klopt mijn verhaal niet mee, heb ook daar in gelezen dat ie het in zij 2 kan.
Ik zou hem zeker op de bank zetten
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor, hoef je niet gelijk zo te schreeuwen :( ;)

Maare: Post van CatchDude in topic 'undertail' ;)

En deze: Post van CatchDude in topic 'Huggers te koop!!! (inkoopactie) en ander plastic.' :)

Misschien nog meer korting?


volgens mij doet ie het niet meer....omdat die teleurgesteld is in iemand.. *D
maar ik ga gewoon naar safe ...en ik kijk wat ik voor elkaar kan krijgen... ;)

en of ik nou voor mezelf alleen ga of ik ga meteen voor een heleboel tegelijk...dat is voor mij geen moeite...prijzen zet ik wel op MF als ik terug ben morgenavond of vrijdag avond...
 
volgens mij doet ie het niet meer....omdat die teleurgesteld is in iemand.. *D
maar ik ga gewoon naar safe ...en ik kijk wat ik voor elkaar kan krijgen... ;)

en of ik nou voor mezelf alleen ga of ik ga meteen voor een heleboel tegelijk...dat is voor mij geen moeite...prijzen zet ik wel op MF als ik terug ben morgenavond of vrijdag avond...

Oke, wist dat dat topic ergens stond. Verder niet gelezen hoor ;)
Denk zal ff helpen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan