Het ZX-6R topic

Wanneer ZX-6R meeting?

  • 3 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 10 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 17 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 mei

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 mei

    Stemmen: 24 72,7%
  • 5 juni

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nieuws over de gezamelijke bestelling van MOOIE/GOEIE undertails (liefst met ingebouwde knipperlichtjes aan de onderkant)...




(ps MrCandy was Oeps voor de duidelijkheid, dus tel me niet dubbel ;) )
 
leuke foto's slo :} hoe is het zicht nou op de tellers als je gewoon rijdt. (Kan je er ff bij vertellen hoe lang je bent das wel makkelijk) Dat is een beetje wat me tegen houdt dat dat ding zo klein is en ik niet. Heb er nog niet mee gereden maar dat komt nog wel.Kan ik het zelf ervaren.
 
Ik zie af en toe motors te koop staan met amper kilometers erop,dus als ik dan eens moet gaan inruilen bij twee jaar oud dan vrees ik het ergste.

30000 km per jaar is trouwens wel extreem veel,zit waarschijnlijk woon werkverkeer bij,maarja als je een fijne motor hebt ga je hem niet laten staan
:]
 
ik zag idd laatst een 2003 model te koop staan met maar 700km :? :?
dat vind ik nou echt zonde.
bij mij zijn het alleen maar plezier kilometers, heel af en toe al moet ik weer es naar school dan ga ik op de motor. ik gewoon verslaafd aan :] :] :]
ga vanmiddag als het droog blijft nog ff de schaamrandjes van me nieuwe pilot powers eraf rijden *D
 
Mijn achterband is ver weg(diablo corsa)gaan trouwens best lang mee,rijd er nu al bijna 4000 km mee.Eind van de maand monteer ik ook een power.Net stalen remleidingen en nieuwe remblokken laten monteren dus die ga ik vandaag is inremmen. :)
 
Vanmorgen wilde ik mijn motor uit de slaling halen (redelijk mooi weer en een uurtje vrij) en bleek mijn motor niet meer te willen schakelen. In de eertse versnelling ging nog net, maar toen zo vast als een huis. Na wat geklooi toch weer in de neutraal. Met wd40 getracht de schakelas wat schoon te maken en uiteindelijk weer wat beweging in gekregen, maar optimaal is het nog niet. Ik weet echter niet hoe ik dit verder schoon kan maken want het lijkt op vuilophoping rond de as. Heeft iemand voor mij advies?
 
bedoel je echt de as die je blok in gaat?
Bij mij d die het ook een beetje stroef maar er zat gewoon wat vuil tussen waar het pendaaltje om je stepje heen scharniert
full
 
Volgens mij is het echt de as die het blok in gaat, maar ik zal dat punt volgens je foto ook ff checke. Kolere wat glimt die van jou zeg, waar poets je dat mee? Dank overigens
 
Volgens mij is het echt de as die het blok in gaat, maar ik zal dat punt volgens je foto ook ff checke. Kolere wat glimt die van jou zeg, waar poets je dat mee? Dank overigens

Volgens mij is het niet alleen poetsen hoor... Daar gaat werk aan vooraf, polijsten. Ziet er erg gaaf uit H8ter!
 
leuke foto's slo :} hoe is het zicht nou op de tellers als je gewoon rijdt. (Kan je er ff bij vertellen hoe lang je bent das wel makkelijk) Dat is een beetje wat me tegen houdt dat dat ding zo klein is en ik niet. Heb er nog niet mee gereden maar dat komt nog wel.Kan ik het zelf ervaren.


Ik ben 1.80 meter. Het zicht op de instrumenten is erg moeilijk het zere lage ruitje blokt het zicht vooral op langzame snelheden.
Maar das eigelijk het enigste minpuntje :P
 
hoi hoi Undertail nodig....ik ben bezig met "groepskorting" ik ga morgen avond naar safe met inmiddels op het boodschappenlijstje:

2 x hugger
3 x undertail (met die van jouw erbij)
2 setjes knippers (als jij met ingebouwde knippers wil)

mijn persoonlijke mening is dat veiligheid boven alles gaat en ik dus niet heb gekozen voor de undertail met knippers erin...je ziet ze nite duidelijk genoeg!!




EN? Nog positief nieuws. Ik misschien wel. We kunnen namelijk ook vanuit de VS laten komen. Undertail (zie foto) kost gespoten 200 us dollar inclusief shipping costs (dus iets van 160 a 170 euro). Als we er 5 of meer afnemen kan ik 10% korting krijgen.

Maar goed.. laat me even horen wat je bij safe hebt kunnen regelen (ik denk niet dat ze hieronder kunnen gaan, want zij bestellen ze bij bikedesign (daar zijn ze al iets van 200 gespoten inkoop, dus ze willen dr ook nog iets op verdienen, dus weinig kans dat je ze goedkoper kan krijgen bij safe).

Maar laat even horen hoe en wat?!?!?!?

Gr. Sam
 
EN? Nog positief nieuws. Ik misschien wel. We kunnen namelijk ook vanuit de VS laten komen. Undertail (zie foto) kost gespoten 200 us dollar inclusief shipping costs (dus iets van 160 a 170 euro). Als we er 5 of meer afnemen kan ik 10% korting krijgen.

Maar goed.. laat me even horen wat je bij safe hebt kunnen regelen (ik denk niet dat ze hieronder kunnen gaan, want zij bestellen ze bij bikedesign (daar zijn ze al iets van 200 gespoten inkoop, dus ze willen dr ook nog iets op verdienen, dus weinig kans dat je ze goedkoper kan krijgen bij safe).

Maar laat even horen hoe en wat?!?!?!?

Gr. Sam


oh foutje.. komt nog iets van 20 euro bij aan invoerkosten.. maar dan nog steeds goedkoper (denk ik) dan bij safe...
 
het is idd eerst helemaal gepolijst heb ook de randen/naden die erop zaten eraf geslepen waardoor het er veel geladder uitziet. 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan