Het ZX-6R topic

Wanneer ZX-6R meeting?

  • 3 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 10 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 17 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 mei

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 mei

    Stemmen: 24 72,7%
  • 5 juni

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey jongens, zoals sommigen misschien weten heb ik een maand geleden mijn zx6r totall-los gereden. Ik heb nu alles met de verzekering rond maar er komt geen kawasaki meer voor mij (na er 3 gehad te hebben) Dus jullie mogen mij wel uit het lijstje verwijderen. Ik heb namelijk een suzuki gsxr1000 gekocht B|

Sorry ;(
 
Hey jongens, zoals sommigen misschien weten heb ik een maand geleden mijn zx6r totall-los gereden. Ik heb nu alles met de verzekering rond maar er komt geen kawasaki meer voor mij (na er 3 gehad te hebben) Dus jullie mogen mij wel uit het lijstje verwijderen. Ik heb namelijk een suzuki gsxr1000 gekocht B|

Sorry ;(
overloper :+ :+ geintje
gefeliciteerd met je nieuwe bike
en veel veilig km's toegewenst
 
zekers wel.. had niks in te ruilen (vorige is gestolen).. 7750 is het uiteindelijk geworden .. leek me toch niet slecht voor motor met zo weinig km's en best wat accesoires.. *D (dempertje, ruitje, undertray en oiler)

Zo heb er idd. flink wat afgekregen :} Zal de mijne binnekort ook
weer eens te koop gooien en voor zo'n mooie '03/'04 gaan :9
 
Zo heb er idd. flink wat afgekregen :} Zal de mijne binnekort ook
weer eens te koop gooien en voor zo'n mooie '03/'04 gaan :9

Die ben je zo kwijt.....ging vorige keer ook als een speer met de verkoop :+ ;) Dit keer kan ik niet meedoen anders hadden we er weer een wedstrijd van gemaakt.
 
Die ben je zo kwijt.....ging vorige keer ook als een speer met de verkoop :+ ;) Dit keer kan ik niet meedoen anders hadden we er weer een wedstrijd van gemaakt.

Hahahaha idd :+ Hij komt dit keer ook niet op m-f heb ik ff genoeg van
gehad. M'n duo cover, witte lampies, hotcam etc wel. Ben trouwens nog steeds
jalours op ZX Brabo ;)
 
Hey jongens, zoals sommigen misschien weten heb ik een maand geleden mijn zx6r totall-los gereden. Ik heb nu alles met de verzekering rond maar er komt geen kawasaki meer voor mij (na er 3 gehad te hebben) Dus jullie mogen mij wel uit het lijstje verwijderen. Ik heb namelijk een suzuki gsxr1000 gekocht B|

Sorry ;(

Een K5 ofwah?? :9~
 
Twee weken geleden in de Eifel voor het eerst in 4 jaar de behoefte gehad aan een stuurdemper.
Reed op slecht asfalt en zat even rechtop zonder handjes.
Begon mijn voorwiel ineens te zoeken en dus ook mijn stuur te slaan.
Eerst rustig, daarna harder. Gelukkig op tijd doorgehad ;)
Maar verder dus nog nooit het idee gehad dat ik hem nodig zou hebben.

Je zou ook je vering is af kunnen stellen naar jou rijstijl.
Maar geloof dat dat niet jou reden was om een stuurdemper aan te schaffen.
Mijn inziens iig op een zx-6 zonde van het geld :)
Een stuur is ook gemaakt voor 2 handen ;)
Heb zelf nooit gemerkt dat ie iets wou gaan doen, na 6 maanden en 10.000 km.
Vandaag nog ff met een maat gaan rijden gsxr600 '97, en hij kreeg wel een hardverlamming, slapper @ 150km/h B| . Hij gaat dus asap een demper halen
 
Na een ongeluk gehad te hebben met mijn zx6r model 2003(total loss)
toch maar weer een nieuwe kawa zx6r (2005) besteld.
Dit maal een groene :) . Hopelijk is ie morgen klaar :]
foto's volgen nog
heey ik had er inderdaad al iets van gehoort via paar mensen
maar zoals ik begrepen had had je zelf gelukkig niks
een een groene das een hele goede keus geweest :9
en waar heb je hem nu gehaald en wanneer kom je hem showen? })
 
Even posen 8-)
full
 
full


bij aankoop zag die er zo uit ;)

inmiddels aangepast:

- Leovinci HighMount Titanium (Factory uitvoering)
- Valter Moto snelverstellers voorvering
- Zero Gravity Kuipruit, double bubble, dark smoke
- Geintegreerde knipperlichten in achterlicht
- Kleine pinkers voorzijde + afdekkapjes gaten
- RVS remleidingen van HEL (rooie + zwarte banjobouten)
- DUO afdekkapje
- Nummerplaatophanging aangepast
 
heey ik had er inderdaad al iets van gehoort via paar mensen
maar zoals ik begrepen had had je zelf gelukkig niks
een een groene das een hele goede keus geweest :9
en waar heb je hem nu gehaald en wanneer kom je hem showen? })

had zelf gelukkig niks.
p.s zag je zaterdag nog rijden bij de Beekse brug.
Ik stond daar met een rood/grijze RSV mille(gehuurd) samen met een blauwe R1.
vette uitlaat!!.
p.s die jongen met die blauwe R1 heeft nu ook zo'n 2004 636 (grijs).
Als het goed is kan ik de motor morgen ophalen.
:] :]
 
Iedereen bedankt voor het antwoorden op mijn verzekerings vraag. het ziet erna uit dat univé voor mij het goedkoopst is met 1300,- euro. (ik ben 18 woon in nijmegen en heb geen schadevrije jaren, duur ben ik dus!)

nu moet ik over 1 maandje naar de dealer om alle papieren te tekenen zodat ze de boel om kunnen bouwen. nu dacht ik: als ze heel die machine toch open hebben liggen om er een 25kw zet in te zetten kunnen ze net zo goed effe wat dingetjes veranderen. bespaard mij weer geld. nu zat ik te denken aan een andere uitlaat. mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een titanium akrapovic, maar die leovinci die ik hierboven gezien heb is ook wel heerlijk poserig. Wat ik wel erg belangrijk vind in een nieuwe uitlaat is dat hij een decibel killer heeft i.v.m. rijden in het buitenland en bij grote evenementen. de vraag dus: welke uitlaat hebben jullie er onder liggen en wat vinden jullie de poserigste uitlaat.

Niet onbelangrijk om te melden is dat het hier om een zilvere zx-6r gaat.
groetjes en bedankt voor antwoord, Hessel
die nog maar 2 maandjes hoeft te wachten.

full


(maar dan wel de slip-on)
 

Volgens mij heb jij die motor van mij toen zien staan in nijmegen? of ik moe me vergissen :) aan de waalkade in elk geval.. (zie tevens andere forum ;) )

Maar ik heb dus gekozen toen voor die highmount leovinci, omdat deze gewoon het mooiste bij mijn model zx6 staat vind ik. Tevens heb ik de evolution uitvoering, dit betekend met een E-keur :P totdat je de DB-killer er uit haalt, dan is het gewoon precies dezelfde als de race uitvoering.

De akra vind ik een supermooie pijp, ook hele mooie afwerking.. normaal gesproken wilde ik nooit een leovinci, totdat ze met deze factory dempers kwamen. De afwerking is :{ net als bij akra.

Ik zocht naar een demper die net zo uit kwam als bij een full-system uitlaat, maar dat kan bij de zx6 van 2003 alleen maar als je echt een full-system koopt, of als je de linkpipe aanpast. En de originele demperhoogte (dus aan de voetstep) vind ik gewoon lelijk.

High mount staat niet op elke motor mooi trouwens, ik heb ook gegokt, had het nog nooit gezien vorig jaar toen ik deze motor kocht.. maar heb dus goed gegokt, ik vind het gruwelijk mooi.
 
Iedereen bedankt voor het antwoorden op mijn verzekerings vraag. het ziet erna uit dat univé voor mij het goedkoopst is met 1300,- euro. (ik ben 18 woon in nijmegen en heb geen schadevrije jaren, duur ben ik dus!)

nu moet ik over 1 maandje naar de dealer om alle papieren te tekenen zodat ze de boel om kunnen bouwen. nu dacht ik: als ze heel die machine toch open hebben liggen om er een 25kw zet in te zetten kunnen ze net zo goed effe wat dingetjes veranderen. bespaard mij weer geld. nu zat ik te denken aan een andere uitlaat. mijn persoonlijke voorkeur gaat naar een titanium akrapovic, maar die leovinci die ik hierboven gezien heb is ook wel heerlijk poserig. Wat ik wel erg belangrijk vind in een nieuwe uitlaat is dat hij een decibel killer heeft i.v.m. rijden in het buitenland en bij grote evenementen. de vraag dus: welke uitlaat hebben jullie er onder liggen en wat vinden jullie de poserigste uitlaat.

Niet onbelangrijk om te melden is dat het hier om een zilvere zx-6r gaat.
groetjes en bedankt voor antwoord, Hessel
die nog maar 2 maandjes hoeft te wachten.

(Afbeelding)

(maar dan wel de slip-on)

voor een dempertje wisselen hoef je de motor niet open te hebben liggen. Kan je altijd nog achteraf doen (bijvoorbeeld als de 25kw er weer af is, zodat uitlaat echt tot z'n recht komt :+ )
 
Volgens mij heb jij die motor van mij toen zien staan in nijmegen? of ik moe me vergissen :) aan de waalkade in elk geval.. (zie tevens andere forum ;) )

Maar ik heb dus gekozen toen voor die highmount leovinci, omdat deze gewoon het mooiste bij mijn model zx6 staat vind ik. Tevens heb ik de evolution uitvoering, dit betekend met een E-keur :P totdat je de DB-killer er uit haalt, dan is het gewoon precies dezelfde als de race uitvoering.

De akra vind ik een supermooie pijp, ook hele mooie afwerking.. normaal gesproken wilde ik nooit een leovinci, totdat ze met deze factory dempers kwamen. De afwerking is :{ net als bij akra.

Ik zocht naar een demper die net zo uit kwam als bij een full-system uitlaat, maar dat kan bij de zx6 van 2003 alleen maar als je echt een full-system koopt, of als je de linkpipe aanpast. En de originele demperhoogte (dus aan de voetstep) vind ik gewoon lelijk.

High mount staat niet op elke motor mooi trouwens, ik heb ook gegokt, had het nog nooit gezien vorig jaar toen ik deze motor kocht.. maar heb dus goed gegokt, ik vind het gruwelijk mooi.

Huh, heb ik jou zien staan in nijmegen??? wanneer dan... ik werk wel op de waalkade bij kandinsky, waar erg veel motorrijders komen, maar kan me niks herinneren.

groetjes hessel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan