Het ZX-6R topic

Wanneer ZX-6R meeting?

  • 3 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 10 april

    Stemmen: 1 3,0%
  • 17 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 april

    Stemmen: 0 0,0%
  • 1 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 22 mei

    Stemmen: 2 6,1%
  • 29 mei

    Stemmen: 24 72,7%
  • 5 juni

    Stemmen: 5 15,2%

  • Totaal aantal stemmers
    33
Status
Niet open voor verdere reacties.
is idd wel jammer dat er alleen maar een lampje gaat branden die je niet zo goed ziet als de zon erop schijnt B|
we hebben het dan zeker niet over een 2005 zx6r?
daar verschijnt netjes knipperend op het display "FUEL".
dat is niet te missen ...

leuk hé injectie geen reserve knop meer :P :P
tis idd ff wenne zonder zo'n kraantje.
maar het start wel mooi zonder choke ...
 
we hebben het dan zeker niet over een 2005 zx6r?
daar verschijnt netjes knipperend op het display "FUEL".
dat is niet te missen ...
nee over een 2003 / 2004 model daar gaat alleen een klein oranje lampje branden
 
tijd voor een plaatje van puntmuts op zijn blauwe stofzuiger

full
 
Ik voor die uitlaat, Blue Flame, circa 450 pleuries betaald. Valt op zich best wel mee. Je hebt ook uitlaten waar je de kleur blauw terug ziet op de uitlaat zelf. Alsof de uitlaat erg warm is geworden zeg maar.. zie:

http://www.blueflameperformance.com/bike/evo_race_cans.asp

Echt top uitlaten en ik vind ze erg apart. Je ziet ze niet veel. Heb deze ook gehad op mijn eerste motor, een blauwe fazer. Inmiddels wijs en Kawa gekocht uiteraard maar staat zeker mooi op een blauwe Kawa!!!
 
full

ladyxs, heb je die laser zelf gemonteerd? zoja, heb ik wat vraagjes ...
zijn de kabels voor de klep die in de demper zit verwijderd?
zat er een wieltje bij, die ter vervanging op de servo kwam?
 
Ik heb van de week een leer pak gekoopt :P en moest ik hem vandaag natuurlijk
in gaan rijden.

Thuis aan gekomen zit ik lekker in de tuin uit te rusten, vriendin, konijn, cavia, en motor allemaal in de tuin.

Gaat het ineens regenen, alles moest zo snel mogelijk naar binnen voral de dieren maar je raad het al, eerst mijn (SCHATJE) motor naar binnen en dan
de rest :} :Y :Y
 
Ik heb gehoord dat je met een volledig standaard kawa zx-6r uit 2003(zoals ik heb :) ) van de baan gehaald wordt omdattie teveel geluid maakt...is dat gerucht waarheid?
heb dat ook wel eens gehoord idd.
aan mij vragen ze ook best vaak of in een andere pijp eronder heb zitten :? die is nog steeds standaart
 
is geen gerucht is werkelijk waar, zo verschrikkelijk gelachelijk en je krijgt er ook geen duidelijkheid over standaard zx6r 2003 nix aan gedaan standaard uitlaat en dan toch van de baan worden gehaald gewoon belachelijk. Maarja wel verslavend he *O* :Y :Y :Y dat air intake geluid prachtig.
Wil er binnen kort een k&N luchtfilter op gaan planten hebben jullie er ervaring mee, heeft het zin of niet en word het geluid nog iets mooier of merk je er niets van.

Maar om nog ff terug te komen op dat geluid waar zou je dat nou kunnen informeren want tis toch eigenlijk idioot dat je er wel mee op straat mag en niet op het circuit en dan toch alles origineel ze zouden die zx6r gewoon moeten uitzonderen van de rest *D :} :] :Y _O- *O* . verschil moet er toch zijn tussen een echte motor en de rest zal ik maar zegguh.

Greets rico
 
Ik heb van de week een leer pak gekoopt :P en moest ik hem vandaag natuurlijk
in gaan rijden.

Thuis aan gekomen zit ik lekker in de tuin uit te rusten, vriendin, konijn, cavia, en motor allemaal in de tuin.

Gaat het ineens regenen, alles moest zo snel mogelijk naar binnen voral de dieren maar je raad het al, eerst mijn (SCHATJE) motor naar binnen en dan
de rest :} :Y :Y
taadaa dit is het pak dan. resize is niet echt goed te noemen maar je begrijpt de bedoeling ;)


Bijlage: The Punisher!.jpg
 
net nog ff wezen buiten spelen.
morgen nieuw achterbandje halen dus de oude maar ff oproken }) })
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan