Hee Keesz ik heb er 1 van 2000 ,eigengemaakte uitlaat ,dyno jet kitje,vermaakte originele undertray,racegaas moet het van onder nog aanbrengen maar ben er mee bezig enne 24 april toch met de zx9r club,jij komt toch ook,en aub laat hem toch lekker groenAangezien iedereen een topic maakt voor zn eige type, dacht ik, kdoet ff mee!
vandaar het ZX-9R topic
PLaats hier je fotos /specs e.d.
Ik trap maar ff af.
Vanaf 07-04 als alles goed ga begin ik met blazen op mn ZX-9R.
april 1998, 22600KM, groen.. nog.. wordt black metallic:O
(Afbeelding)
(Afbeelding)
BEN Benieuwd! Mogelijk een zx-9r meeting, cruize dag!
Hee Keezs vandaag de Kawasaki zx9r van de vriend van mijn dochter bij de RDW in Roosendaal laten keuren,voor de 2e keer de 1e keer zaten ze te zeuren over de CVO en konden we geen kenteken krijgen,en 2 dagen later ligt er een brief thuis dat we hem toch niet nodig hadden en nog een keer moesten terugkomen om alleen de motor te laten wegen en 18 euro wegingskosten te betalen ,was vandaag en alles is in orde van de week misschien het kenteken in huis.heyy heavey!
leuk da je mee doe! zx9r club net lid geworden. msn group toch die?
en gaat dan zekerz mee, tenminste als wordt goeigekeurd...
Vet die uitlaat! hoe gedaan man??
Tja groen.. Hoort kawa he.. Maarja, zwart metallic is extreem stoeerrr
Waaro heb jij duoseatcover vandaan?
Ik zou niet weten wat dat met haar motor gaat doen, maar ik benieuwd.oeeee dynojet! das lekker zeg. Wa doet da met je ZX-9R, kwa PKS en NM? en nee, ik bedoel niet.. Uhh dat wordt meer..
Zal er mooier mee lopen ,zal iets beter oppakken en er zal een kleine winst wezen in pk,s,heb die van mij ook bij Fredriks laten doen en heb 140 pk op het achterwielIk zou niet weten wat dat met haar motor gaat doen, maar ik benieuwd.
Ik zie dat Rick dus ook eindelijk een nieuwe motor heeft??Hee Keezs vandaag de Kawasaki zx9r van de vriend van mijn dochter bij de RDW in Roosendaal laten keuren,voor de 2e keer de 1e keer zaten ze te zeuren over de CVO en konden we geen kenteken krijgen,en 2 dagen later ligt er een brief thuis dat we hem toch niet nodig hadden en nog een keer moesten terugkomen om alleen de motor te laten wegen en 18 euro wegingskosten te betalen ,was vandaag en alles is in orde van de week misschien het kenteken in huis.
De Monoseat is van JMV besteld bij Bike design en de uitlaat was een probeersel en is inmiddels uitgegroeid tot een klein zaakje heb er al een stuk of 8a 9 gemaakt maar heb nu problemen met een draaier te vinden maar dat komt ook wel goed,enne ze klinken echt te gek dit komt niet van me eigen maar dat hoor ik aan alle kanten ,is wel leuk natuurlijk (Afbeelding)
Yes Chris Ricky heeft een hele mooie 9 van 2000 uit Belgie,hoe ist met die van jou????Ik zie dat Rick dus ook eindelijk een nieuwe motor heeft??
het is echt wel een SSer waar je heeel hard mee kan gaanKan ik hier eindelijk een vraagje postenIk heb m`n R6 tekoop staan en wil daarna een TL1000R of misschien wel een zx9r gaan rijden. Een TL heb ik al gehad dus daar weetik alles van. Maar een zx9 r... Is t nu een toerfiets met veel vermogen, een zwaargewicht supersport of....... help me out here, vertel je ervaringen en wat je vergelijkingsmateriaal is
Heb geen vergelijkingsmateriaal maar kan je 1 ding zeggen,ze worden behoorlijk onderschat,het zijn gewoon hele snelle kanonnen,en zwaar nee niet echt(leeg gewicht 183 kg)je kan er heel goed mee toeren,is erg comfortabel(als ik andere zie met zere polsen,slapende handen stramme benen)heb je met een 9 geen last van en wil je er mee racen nou laat ze maar komen,sturen doen ze heel goed en hardlopen maar ja daar is het een Kawa voor natuurlijk,zou zeggen doe eens een proefrit op zo,n 9 en als je er behoefte aan hebt je kan er ook goed duo mee rijden,zelfs je duo zit goedKan ik hier eindelijk een vraagje postenIk heb m`n R6 tekoop staan en wil daarna een TL1000R of misschien wel een zx9r gaan rijden. Een TL heb ik al gehad dus daar weetik alles van. Maar een zx9 r... Is t nu een toerfiets met veel vermogen, een zwaargewicht supersport of....... help me out here, vertel je ervaringen en wat je vergelijkingsmateriaal is
..het kost in Goes compleet met afstellen en alles ..270 euro!!
ZX9Rclub@groups.msn.com is het adres van de ZX9R club.
hoop je daar ook tegen te komen...
@MYS: hmm.. Nou zn kitje wilk ook wel. Eerst maar ff door de RDW keuring komen. En en van de 72KW af halenBelgish begrenste bike..
@HEAVEY: CVO is kut. Motors vanaf medio 1999 zijn verplicht dit te hebben als je em uit buitenland haal. Bij mij (medio 1998) niet. Echter is die 72kw begrenst, en heb ik dus toch een CVO nodig van Kawasaki Belgium, om hem op vol vermogen te krijgen op mn kenteken..
ik heb ook ff een zx9r gehad, maar die kreeg last van de bekende zakkende cilinderbus...
kheb daarna gixxer 600 gehad, maar kwou toch wat anders, toen is het de tl1000R geworden, maar stiekum zit ik wel eens te denken om de tlr in te ruilen voor een 9...
maar zal voorlopig niet gebeuren..
de tl1000R blijft toch ontzettend bruut...
maar de 9 vond ik een erg fijne fiets waar je idd erg goed mee kunt sturen...
Probeer als je budget het toelaat in ieder geval een 98 tekopen die hebben dat probleem niet