Het ZX6R topic deel 78, Krijgen we nou eindelijk die BBQ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand nog interesse in een goede schokdemper van een zx6r?
full
 
Kippie,

Je mag mij wel uit de OP halen ;)

Ik heb de 6jes vaarwel gezegd .. volgende week zaterdag waarschijnlijk in bezit van bijna nieuwe :] 10

:W
 
ik heb het door, er heeft iig wel een enorme beun haas aan de motor gezeten. kabelschoentjes zonder plastic hulsje erom etc etc :P


Maar om nu even serieus te zijn: Waar kan het ALLEMAAAAL aan liggen dat Knipperlicht niet werkt? want baal ervan dat ik t niet kan vinden.... of ik ben gewoon zon stomme mongool! :r


EDIT: Euh.. scratch the last _O- :X

Probeer anders eens een ander lampje aan te sluiting ipv een van de knipperlicht lampjes.
Gewoon 2 draadjes in de stekkertjes steken en kijken wat hij doet..
 
Als ik de laars moet geloven moet t echt carbon zijn (carbon composite)


ik heb nu Gaerne GR-W Limited Edition...

die zijn carbon look.. en dat is er al afgeschuurd tegen de heelplates :P

Wat is er van kan zien bij die van mij, is het carbon composite.
Alleen de gesp sluiting is carbonlook.
 
Hej mede zx6 eigenaren :) ,

Heb een paar bodywork vraagjes. Heb zelf een ZX6R uit 2002 en nu ben ik op zoek naar een hugger (zwart of carbon) en een undertail. Ik zag bij de foto's van de leden al dat er meer zijn die hiermee rondrijden. Nu heb ik zelf al een hele mooie hugger gezien van Puig klik , maar die kan ik nergens vinden op internet, om te bestellen. Heeft iemand een idee waar ik 'm kan bestellen? Of hebben jullie andere merken als aanrader?

Over de undertail; ik vind de undertail van Hotbodies racing klik wel errug mooi, maar hebben jullie hier misschien ervaring mee. Misschien tips en do's en don'ts?

Thanx voor de hulp alvast! :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan