Het ZX6R topic deel 78, Krijgen we nou eindelijk die BBQ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer anders eens een ander lampje aan te sluiting ipv een van de knipperlicht lampjes.
Gewoon 2 draadjes in de stekkertjes steken en kijken wat hij doet..


ga ik zodra het droog is doen! wederom bedankt voor de tip.... en zo blijven we bezig haha :}
 
:W

Supersport wk kan Kawa iig wel vergeten na vandaag |(

En MotoGP wordt ook weer iets spannender als et zo blijft :P
 
:W

@ Youri; Afstelmogelijkheden voor de KIT ECU...


Kawasaki Racing Tool for 600 (KRT-600) is developed to modify the mapping of the racing machine to gain operating conditions suitable for the course and the rider’s skill. The following are the available setting functions.
1) “Compensation for Acceleration”: Adjust the injected fuel rate at acceleration
2) “Comp. Map for Injection No.1”: Adjust the injected fuel rate of No.1 and No.4 cylinder at normal operation
3) “Comp. Map for Injection No.2”: Adjust the injected fuel rate of No.2 and No.3 cylinder
4) “Comp. Map for Spark Advance”: Adjust the Ignition timing of all cylinders
5) “Comp. Map for Sub Throttle”: Adjust the Sub Throttle opening angle
6) “All Area Fuel Compensation Value”: Adjust the all injected fuel rates of all operating area simultaneously
7) “OverRev. shift Value: Adjust the value of over revolution limiter
8) Select “Fuel Cut”: Set the fuel cut or not at deceleration
9) Select “Sub Throttle”: Set the sub throttle controlled or not

Maar dit alles is alleen mogelijk met de ''interfacekabel'' die de communicatie verzorgt tussen ecu en laptop/pc.
En die freaking kabel is vele malen duurder dan wat ik heb betaald voor de ecu :')
Dus op dit moment alleen af te stellen met PCIII.

@Maddox; Dat is idd niet de ideale situatie om dit soort motoren te kunnen bekostigen :$
Dan van de nood maar een deugd maken ;)

Kabel namaken zonder voorbeeld is niet eenvoudig :N
Er zit een kastje aan -met geheime inhoud :P - die voor de communicatie zorgt.
 
Hej mede zx6 eigenaren :) ,

Heb een paar bodywork vraagjes. Heb zelf een ZX6R uit 2002 en nu ben ik op zoek naar een hugger (zwart of carbon) en een undertail. Ik zag bij de foto's van de leden al dat er meer zijn die hiermee rondrijden. Nu heb ik zelf al een hele mooie hugger gezien van Puig klik , maar die kan ik nergens vinden op internet, om te bestellen. Heeft iemand een idee waar ik 'm kan bestellen? Of hebben jullie andere merken als aanrader?

Over de undertail; ik vind de undertail van Hotbodies racing klik wel errug mooi, maar hebben jullie hier misschien ervaring mee. Misschien tips en do's en don'ts?

Thanx voor de hulp alvast! :Y
Ik heb de mijne bij Optitune vandaan, ook Puig en goed geprijsd + kwaliteit en service.
Dont's foor je undertail is te veel weg halen, let op dat je bak intakt blijft anders is het zeuren :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan