Het ZX6R topic deel 79, met de vlam in de pijp

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog even voor het slapen gaan.....
mia.sollis_03.jpg

&
gigi_ravelli-fhm0906-03.jpg


:W truste
 
je 6 verkocht dan?

Helaas moest ik mn zx verkopen ja:( Heb een auto-ongeluk gehad een tijdje geleden, en kon de houding van een racer niet 'aan' door een whiplash :(. Nu dus wel bij kawa gebleven uiteraard:D maar nu maar een motor waar ik 'rechtop' zit. Ben er al mee naar de Nurnburgring geweest ^^ was heerlijk om eens zo'n stuk te rijden. In een weekend 1000 km :D
 
Leuk om zo begroet te worden als je na lange tijd weer terug komt :| vriendelijkheid!

Ik ben blij dat je de smileys zo goed hebt geïnterpreteerd!

En als ik dan ook serieus ga reageren op jou serieuze reactie: De enige reden dat je terug komt is om te profiteren van onze keiharde kennis! En dat komt weer omdat je stiekem toch wel te lui bent om de zoekfunctie te gebruiken. Profiteur! Bloedzuiger!


Dat lucht op :W *O* _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik ben blij dat je de smileys zo goed hebt geïnterpreteerd!

En als ik dan ook serieus ga reageren op jou serieuze reactie: De enige reden dat je terug komt is om te profiteren van onze keiharde kennis! Profiteur! Bloedzuiger!


Dat lucht op :W *O* _O-

Godvergeten held. _O- _O- _O-

Word echt tijd dat jij van die stageplek wegkomt voor er echt doden gaan vallen :+
 
Ik ben blij dat je de smileys zo goed hebt geïnterpreteerd!

En als ik dan ook serieus ga reageren op jou serieuze reactie: De enige reden dat je terug komt is om te profiteren van onze keiharde kennis! En dat komt weer omdat je stiekem toch wel te lui bent om de zoekfunctie te gebruiken. Profiteur! Bloedzuiger!


Dat lucht op :W *O* _O-

:X kennis van jou zal wel meevallen :+ en nee ik ben niet terug om te profiteren :P wees niet bang..
 
mja ik merk wel dat ik hier niet meer welkom ben ;) thx voor de link vd z750, and have a nice life fuckers! -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan