Het ZX6R topic deel 79, met de vlam in de pijp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou nou... niet zo aangevallen voelen. :P

Heel veel plezier met je Z.
Ik hoop dat je er veel fijne km's mee heb.

Jammer van je zix dat wel. -O-

tenminste iemand die aardig is hier ;) Vind het zelf ook erg jammer ja, had graag mn 'lievelings' motor willen houden, maar door de houding werd het er niet beter op en wilde toch blijven rijden :) wie weet komen we elkaar ooit eens tegen ;) en dan niet snel voorbij rijden omdat ik op een z rij *D
 
Laatst bewerkt:
tenminste iemand die aardig is hier ;) Vind het zelf ook erg jammer ja, had graag mn 'lievelings' motor willen houden, maar door de houding werd het er niet beter op en wilde toch blijven rijden :) wie weet komen we elkaar ooit eens tegen ;) en dan niet snel voorbij rijden omdat ik op een z rij *D
Ik vermoed dat kippie gewoon al ff droog staat :') :+
 
Je bent gewoon verdrietig dat ik jou werk heb afgenomen :+

_O- _O- _O-

Ik stond ook wel versteld van Koen zijn reactie. :+

tenminste iemand die aardig is hier ;) Vind het zelf ook erg jammer ja, had graag mn 'lievelings' motor willen houden, maar door de houding werd het er niet beter op en wilde toch blijven rijden :) wie weet komen we elkaar ooit eens tegen ;) en dan niet snel voorbij rijden omdat ik op een z rij *D

You never know. ;)

Dagje Tracktraining boeken maar volgend jaar. ;)

Als je iemand rond ziet lopen in een Tracktraining pak met een dikke pens een kip op zijn boggel... dat ben ik. :+

Ik vermoed dat kippie gewoon al ff droog staat :') :+

:Y

Dan ga je de wereld toch anders bekijken. :+

Jij gaat uit frustratie tegen alles wat vrouwlijk is aanschoppen...

Dat werkt niet. :+
 
alhoewel topless op de motor vergroot wel de oplettendheid van je medeweggebruikers maar ze letten dan niet op je ogen...goed richting aangeven is aangeraden (niet vergeten)
 
:Y

Dan ga je de wereld toch anders bekijken. :+

Jij gaat uit frustratie tegen alles wat vrouwlijk is aanschoppen...

Dat werkt niet. :+

Ik heb geld zat, en je weet, waar geld is, zijn biatches! :+ Dus dat is het probleem niet.

:N Ik schop tegen alles dat niet verder wil kijken dan zijn/haar neus lang is.
De maatschappij gaat kapot aan parasieten zonder enige inzet! De Maya's hadden gelijk! The apocolypse.... It has begun!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geld zat, en je weet, waar geld is, zijn biatches! :+ Dus dat is het probleem niet.

:N Ik schop tegen alles dat niet verder wil kijken dan zijn/haar neus lang is.
De maatschappij gaat kapot aan parasieten zonder enige inzet! De Maya's hadden gelijk! The apocolypse.... It has begun!

Wat een held _O- _O- _O-
 
Ik heb geld zat, en je weet, waar geld is, zijn biatches! :+ Dus dat is het probleem niet.

:N Ik schop tegen alles dat niet verder wil kijken dan zijn/haar neus lang is.
De maatschappij gaat kapot aan parasieten zonder enige inzet! De Maya's hadden gelijk! The apocolypse.... It has begun!

:^ :+
 
Ik heb geld zat, en je weet, waar geld is, zijn biatches! :+ Dus dat is het probleem niet.

:N Ik schop tegen alles dat niet verder wil kijken dan zijn/haar neus lang is.
De maatschappij gaat kapot aan parasieten zonder enige inzet! De Maya's hadden gelijk! The apocolypse.... It has begun!
_O- _O-
 
Ik heb geld zat, en je weet, waar geld is, zijn biatches! :+ Dus dat is het probleem niet.

:N Ik schop tegen alles dat niet verder wil kijken dan zijn/haar neus lang is.
De maatschappij gaat kapot aan parasieten zonder enige inzet! De Maya's hadden gelijk! The apocolypse.... It has begun!
LogoMajaDeBij.jpg


:? :?

of

Sexy_Bee_Girl_by_Tonotech.jpg


of toch liever...

Sexy-Honey-Bee-Costume.jpg

:P
 
Iemand nog een topkuip mra kuipruit en een linkerspiegel van een 05 liggen?
Topkuip mag krassen hebben maar geen gebroken stukken.

Toch te koud om met racetecs te gaan rijden gisteravond.
 
Iemand nog een topkuip mra kuipruit en een linkerspiegel van een 05 liggen?
Topkuip mag krassen hebben maar geen gebroken stukken.

Toch te koud om met racetecs te gaan rijden gisteravond.
balen man :/

succes dan met herstellen :Y
met dit weer moet je ook de 4 wieler pakken :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan