Het ZX6R Topic deetje 69 "Powersliding On Spikes"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook dit topic lees ik weer ondercover mee :P
Ondertussen wel een WP Stuurdemper gekocht voor volgend seizoen!
 
Ben altijd benieuwd hoe die vrouwen er zonder make up uitzien.
Daar kijk je toch naar als je sochtends wakker wordt.

_O-
ah jah, dat maakt geen zak uit. Heb 's ochtends mijn contactlenzen toch nog niet in, dus dan heeft ze even de tijd om zich of uit de voeten te maken, of op te knappen. _O-
 
Wie gaat er mee naar de eifel :]

current.jpg


Dit is overigens Luxemburg.
De wegen zien er schoon uit :]
 
Laatst bewerkt:
:W morge

@ ivar, wat me nog te binnen schoot ... geen idee of het gaat werken, maar is het geen optie om een radiateur van een crosser/SM erbij te hangen onder de std. radiateur :?

het schoot me te binnen, maar geen idee of de doorstroming door zo'n rad voldoende is en of het past hoor (bijvoorbeeld de rechtse zonder vuldop)
RAD-CRF450-A+B-b.jpg
 
ow en ivar, als je nog wat tijd over hebt zou je dan mijn extra's in de OP kunnen aanpassen :9

extra's: hell stalen remleidingen zwart, Full LeoVince uitlaatsysteem, Power Commander III usb, BMC open luchtfilter, Airblade light smoked kuipruit, Klein remvloeistof reservoir voor, Universeel achterlicht met knipperlichten, custom kentekenplaathouder, witte wheelstriping.

thanks alvast *D
 
Laatst bewerkt:
:W ook weer aanwezig, druk gehad de laatste tijd met school enzo, stage regelen.

motor staat er nog steeds kapot bij, zoek dus nog steeds een dynamodeksel dus als iemand wat weet O-)
die dingen zijn overigens maar moeilijk te vinden voor mijn model.
 
Ben altijd benieuwd hoe die vrouwen er zonder make up uitzien.
Daar kijk je toch naar als je sochtends wakker wordt.

_O-

Dat maakt me niet uit, zolang ze er maar goedgenoeg uitziet om het licht aan te houden ;)


:W morge

@ ivar, wat me nog te binnen schoot ... geen idee of het gaat werken, maar is het geen optie om een radiateur van een crosser/SM erbij te hangen onder de std. radiateur :?

het schoot me te binnen, maar geen idee of de doorstroming door zo'n rad voldoende is en of het past hoor (bijvoorbeeld de rechtse zonder vuldop)
[afbeelding]


Heb ik ook al aan gedacht, maar die hebben een kleiner oppervlak.. dus twijfel.
En zo'n driehoek ziet er wat netter uit :+


ow en ivar, als je nog wat tijd over hebt zou je dan mijn extra's in de OP kunnen aanpassen :9

extra's: hell stalen remleidingen zwart, Full LeoVince uitlaatsysteem, Power Commander III usb, BMC open luchtfilter, Airblade light smoked kuipruit, Klein remvloeistof reservoir voor, Universeel achterlicht met knipperlichten, custom kentekenplaathouder, witte wheelstriping.

thanks alvast *D

Done :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan