*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
:) 24 :)

Denk dat ik morgen de accu maar weer ff op de drupellader zet, met die kou van de afgelopen dagen zal de capaciteit wel weer wat afgenomen zijn.
Stel je voor dat het met de Pasen ineens prachtig weer wordt :?

;)
 
Pfff kan niet wachten op mooi weer, dit had ik zondag op Face book gezet toen ik wakker werd en buiten keek:

Aaaaaaaaaw ik word helemaal gek. Die gvd k@t sneeuw, krijg toch de t#fus daar boven, echt ga gewoon af, sterf vuil vies takke weer met je achterlijke sneeuw. Krijg wat, tif nou op Whaaaaaaaaaaaaaa GVD #%$W-+^%&&*&

Ik was best pissig :(
 
whaha ja dat kun je wel zeggen , erg gaaf om te doen
moet alleen nog wel wat oefenen :Y
makkelijk is het niet

kx250f !! ooo nog meer zandhappers hier :W
Kawasaki for life! Hahaha.... Zou er graag een willen hebben (op kenteken). Helaas zijn er hier in de buurt, naar mijn weten, niet veel leuke paden waar een motor is toegestaan...
 
Heppie geen mooie foto? Kawasaki's zijn altijd welkom in dit topic...
PinUp_Jessa7.jpg
 
Deze is is wel heel lekker , mooi bedoel ik natuurlijk die kwaak

Mijn offroad is geen kwaak had daar niet genoeg centjes voor
Ik moet het doen met een yam-drama !
Maar ik zag dat ruud385 wel een kwaak kx250f heeft



Zo net ff weeronline bekeken volgende week weer boven de 10 graden
Dat gaat dus de goede kant op
Hoor ik daar al een datum voor een rondje Luxemburg ?
 
dat hij belachelijk veel pk heeft denk ik 8-)

Weet niet wat ik er van moet verwachten als die goed rijd en geen rare dippen heeft zal het me persoonlijk worst wezen hoeveel pk die heeft mn Negentje had er in ieder geval al meer als genoeg voor mij en de bank waar die naar toe gaat is niet optimistich wat pk aangaat tussen Goes(Frederiks) en die van hem zat op een Ktm Duke 20 pk verschil maar we zien wel :9~
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan