*** Het ZX9R topic (op jacht naar Wes z'n 9er)***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede avond heren, nieuwe leden :)
ja ik was er weer een hele tijd tussenuit :? Helaas bij mijn laatste rit vorig jaar een flinke smak met mijn 9R gemaakt ;( Dus ff met andere dingen bezig geweest.....
Kijk en geniet zou ik zeggen ;)
Ow en eerst nog een groot bedankt aan joop voor alle hulp en leerzame momenten

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}




en alle engeltjes O-) O-) O-) O-) O-) O-) die toen bij me waren tijdens de :X
 
Laatst bewerkt:
Mooi gedaan Sacha ziet er weer Toppie uit laat het maar gauw beter weer worden dan kunnen we de paardjes weer eens de sporen geven *O* *O*
 
Luitjes, ik heb een 2000er ZX9R gekocht en ben op zoek naar het WPHB hiervan. Iemand een goeie link? Die uit de OP is alleen de manual en die heb ik al en daar heb je geen bal aan. Mag zowel Duits als Engels zijn.
 
Wil eigenlijk niet teveel zeggen... de jongens uit Achterhoek United een keer verrassen dat ik op een Kawa aan kom. Daarom hoop ik ook dat ze niet zien dat ik hier post ;)

Blauwe 2000er. Niet de beste qua uiterlijk maar mooie prijs dus uitermate geschikt voor een jaar goedkoop rondrijden.
 
Net nog geprobeerd de motor te starten met wat remmenreiniger in de inlaat, maar zonder succes. Blijft bij het geluid van de startmotor en in het begin wat licht gebrom, maar erna ook niet meer. Op een gegeven moment wel een luide knal uit de uitlaat.
Wordt de garage bellen om hem op te halen / laten maken. :(
 
Net nog geprobeerd de motor te starten met wat remmenreiniger in de inlaat, maar zonder succes. Blijft bij het geluid van de startmotor en in het begin wat licht gebrom, maar erna ook niet meer. Op een gegeven moment wel een luide knal uit de uitlaat.
Wordt de garage bellen om hem op te halen / laten maken. :(

Succes met de reparatie......ik hoop voor jou dat het geen dure reparatie gaat worden.
Ik heb ook eens zoiets gehad en bij mij was het een kapotte bougie........
 
Laatst bewerkt:
Goede avond heren, nieuwe leden :)
ja ik was er weer een hele tijd tussenuit :? Helaas bij mijn laatste rit vorig jaar een flinke smak met mijn 9R gemaakt ;( Dus ff met andere dingen bezig geweest.....
Kijk en geniet zou ik zeggen ;)
Ow en eerst nog een groot bedankt aan joop voor alle hulp en leerzame momenten

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}




en alle engeltjes O-) O-) O-) O-) O-) O-) die toen bij me waren tijdens de :X

Zo die was aardig kaduuk :o Maar je hebt er weer een mooie brommert van gemaakt :}
heb je nu ook nog problemen met pasvorm van kuipdelen gehad?
 
Succes met de reparatie......ik hoop voor jou dat het geen dure reparatie gaat worden.
Ik heb ook eens zoiets gehad en bij mij was het een kapotte bougie........

Zou me niets verbazen als het de bougie is.
Kwam er zelf laatst niet bij en nu ook de tools niet om de bike voldoende 'open' te halen om er bij te komen, dus dat wordt op laten halen en laten checken. Alleen jammer altijd als de problemen komen kort nadat ie terug is van onderhoud.
 
@ Rense
Ja motor is over me heen gevlogen salto eigenlijk met +- 100kmh, en ik ga dit jaar zeker mits ik niet op vakantie ben.

@ Sjon, ja schrok ook best erg van de schade. Zelf heel goed vanafgekomen, en veel tijd en geld in gepompt. Maar met resultaat. Veel gedoe met de kuip, maar als je dat stap voor stop zonder haast doet komt het helemaal in orde. Alles zit goed vast zonder spanning :)

Tank word nog gestroomlijnd onder zwart en boven in de goeie kleur groen gespoten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan