Het ZX9R topic part 16: Bier zonder alcohol is als een beha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat er al op te wachten Gilbert, en ja ook van jou dus :Y
Maar ben idd opgepakt vandaag :? Wat te laat op mijn werk en reed van Middelburg richting industrie gebied. Kom een metallic paarse audi voorbij en nam even later de eerste afslag bij Gobalfred en toen kreeg ik een stop seintje :o
Maar goed kijkt u zelf maar naar de beelden.
ps volume harder zetten anders hoor je niets.


;( ;( ;( ;( ;( ;( Dat is 37 te hard, dus via de officier |(


:N :N :N :N :N Ik heb er eigenlijk maar 1 woord voor Sacha.............................................. |( |( |( |( |( .............SUKKEL................. |( |( |( |( |( |( |(

Je weet toch dat ze op dat stuk weg in beide richtingen zeer fanatiek aan het controleren zijn -O- -O- -O- -O-

Ik weet niet hoe het komt, maar ben de laatste maanden een stuk voorzichtiger geworden.
Laatst op een mooie zondag middag met 2 bekenden van hier wezen toeren, en waar mogelijk iets harder dan toeren, toen we op een mooi stuk weg vlakbij Renesse een auto tegemoet kwamen met daarin een 3tal personen met gele jassen.
Na het nemen van een rotonde het gas open gegooid en in no time zaten we dus achter diezelfde wagen. Mijn 2 metgezellen hadden dit niet in de gaten en haalde deze wagen in over een doorgetrokken streep. Bij mij sloeg op dat moment de twijfel toe en ben er achter blijven hangen.
Uiteindelijk bleek het loos alarm gelukkig, maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn tegenwoordig. :N
 
Thanks mannen, ga kijken of ik nog iets met de beelden kan. Ja ben ook erg voorzichtig, was super stom van mij, ook nog om alleen op tijd op het werk te zijn. Naja gelukkig was ik niet op de Kawa en en was de laatste boete via de officier 13mnd geleden...
 
-O- Dat viel mij ook op Erick, zo verkrijg je dus een hoger gemiddelde -O- -O-


ja en het verschil tussen 29 of 30 te hard is bijna 20 euro en daarboven gaat het nog harder -O-

Thanks mannen, ga kijken of ik nog iets met de beelden kan. Ja ben ook erg voorzichtig, was super stom van mij, ook nog om alleen op tijd op het werk te zijn. Naja gelukkig was ik niet op de Kawa en en was de laatste boete via de officier 13mnd geleden...

heb je geen politieman in je kennissenkring :?
beelden goed bewaren en hier en daar info inwinnen of een spreekuur van een advocaat binnenlopen...

blijft wel een -O- zooi :X
 
klote man B|

wat me wel opvalt dat hij aan het einde wel redelijk wat gas bij geeft en dan pas afklokt :r

Ja en daarbij was het ook nog eens uitermate verschrikkelijk vreselijk onveilig gezien de verkeerssituatie ter plaatse. :N
Foei foei hoor, snelheidsduivel, ben je nou helemaal GEK geworden, gemiddeld 142 km/u op dat stukje??? :+

Sorry hoor, maar er moet toch wel iets speciaals met je aan de hand zijn om hier dan een stopsein voor te gaan geven. Je moet ook maar durven. :N

Anyway, zwaar klote, compliment voor je kalmte, hoop dat je er een beetje goed vanafkomt.
 
Wat ik ook niet netjes vind van de heren klpd, is dat ze hier zelf ook al over de schreef gaan, terwijl het slachtoffer nog niet in beeld is en dus de traject meting nog niet gestart is.
Op het moment van deze foto hebben ze al zeker zo'n 400 meter afgelegd.
De max snelheid is hier 100km/h, de klpd zit hier al op 119km/h, dus met aftrek van correctie is het (dacht ik) nog 14 of 15 km/h te hard.
full
 
Zal wel goed kl*te voelen idd, ach ja niets meer aan te doen hé?

viel mij idd ook op dat op het laatste stuk nog ff extra gas geeft om dichterbij te komen...

Hou ons op de hoogte hoe het afloopt voor je!
 
Gilbert, dat was ook mijn valkuil! Als die auto nou ineens achter me aan ging was me dat wel opgevallen en dus twijfel gehad. Bij twijfel doe ik dus altijd gas los. Ik vond de auto niet erg verdacht omdat ze zelf voor me erg vlot reden. Naja weet ik dat weer voor vlg keer.
Ga zeker ff kijken wat ik nog kan doen met de beelden, feit blijft wrl dat ik 150 op mijn meter zag :s
 
Neehee....... |( |( ze gassen nog wat bij naar 165km/h -O- -O- -O- en stoppen dan pas de meting '( '(
full



Zou als ik jou was eens contact zoeken met Peter R de Vries Sacha ;) ;)

Maar suc6 met de afhandeling iig.


:W
 
Ja idd ze sluiten pas echt op het laatst af, maar ben bang dat dat mss onder de correctie valt. Ga iig wel ff mee naar een advocaat. Nee heb je ja kun je krijgen
 
Gilbert, dat was ook mijn valkuil! Als die auto nou ineens achter me aan ging was me dat wel opgevallen en dus twijfel gehad. Bij twijfel doe ik dus altijd gas los. Ik vond de auto niet erg verdacht omdat ze zelf voor me erg vlot reden. Naja weet ik dat weer voor vlg keer.
Ga zeker ff kijken wat ik nog kan doen met de beelden, feit blijft wrl dat ik 150 op mijn meter zag :s


Yep.... en daar kom je niet onderuit.



En het feit dat ze op het eind zeggen dat je bekend bent... :$ :$ :$ :$ oei oei

Altijd al gedacht dat je geen brave bent _O- _O- _O- _O-


Welterusten
:W
 
Klote man -O- -O- , je was idd. echt onverantwoord bezig (deugniet O-) )

Blijkt wel dat ze ook om de omzet van de baas denken hé. 'T zijn net verkopers, je een zo duur mogelijk product "verkopen" (alleen ben je wel verplicht tot afnemen in zo'n geval :( :( )

Suc6 en ik zou ook zeker eens een advocaat oid. er naar laten kijken ( www.flitservice.nl voor info).
full
 
@ Rowo: Super, thanks voor de link. Ga er zeker werk van maken ;)

@ Gilbert, ja ga niet tegen ze zeggen dat ik niet wist dat ik te hard reed. Als, ik weet kans is erg klein, maar als ze je matsen is het zeker niet als je ze voor de domme houd. Maar goed das mijn tactiek :s
 
Hey guys,

die kleine is er nogsteeds niet ....

Ik heb een aantal offertes aangevraagd van hotels in vianden voor de dagen 26-05-12 en 02-06-12.

Wat denkt iedereen van deze data? (aangezien een aantal mensen de vorige niet konden)
 
Hey guys,

die kleine is er nogsteeds niet ....

Ik heb een aantal offertes aangevraagd van hotels in vianden voor de dagen 26-05-12 en 02-06-12.

Wat denkt iedereen van deze data? (aangezien een aantal mensen de vorige niet konden)

Zoals ik het zie voor mij voor alle twee de datums geen probleem
 
Hey guys,

die kleine is er nogsteeds niet ....

Ik heb een aantal offertes aangevraagd van hotels in vianden voor de dagen 26-05-12 en 02-06-12.

Wat denkt iedereen van deze data? (aangezien een aantal mensen de vorige niet konden)
Mij maakt het niet uit, kan allebei :)
 
Hey guys,

die kleine is er nogsteeds niet ....

Ik heb een aantal offertes aangevraagd van hotels in vianden voor de dagen 26-05-12 en 02-06-12.

Wat denkt iedereen van deze data? (aangezien een aantal mensen de vorige niet konden)


Om het iedereen naar z'n zin te maken is een onmogelijke taak, dus daar moet je je niet druk om maken.
Het is nog een eind weg dus tijd genoeg om te archiveren, maar dan moet je niet te veel van data wijzigen.
Ik ga meestal in die periode ook een weekje op vakantie, dus als ik pech heb zou ik ook niet kunnen.
Maar voorlopig kan ik wel en heb ik er zin in :Y :Y
 
Hey guys,

die kleine is er nogsteeds niet ....

Ik heb een aantal offertes aangevraagd van hotels in vianden voor de dagen 26-05-12 en 02-06-12.

Wat denkt iedereen van deze data? (aangezien een aantal mensen de vorige niet konden)


Zoals het er nu naar uitziet kan ik beide weekenden, dus voor mij geen probleem

Succes met de geboorte van de kleine :Y
 
Om het iedereen naar z'n zin te maken is een onmogelijke taak, dus daar moet je je niet druk om maken.
Het is nog een eind weg dus tijd genoeg om te archiveren, maar dan moet je niet te veel van data wijzigen.
Ik ga meestal in die periode ook een weekje op vakantie, dus als ik pech heb zou ik ook niet kunnen.
Maar voorlopig kan ik wel en heb ik er zin in :Y :Y

Daar heb je helemaal gelijk in Bert.
Ik regel al 20 jaar de motorvakanties van onze vriendengroep en er zijn er altijd die niet kunnen of niet willen, dat is dan jammer.
Ik denk dat we gewoon een datum moeten vastzetten. Een paar weken voordat we vertrekken moet iedereen maar aangeven of hij/zij meegaan.
Tijd genoeg om te reserveren lijkt mij. Ik heb ook zin in de meeting *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan