Heup prothese

9789061698074
 
Na mijn heupoperatie ben ik zelf zonder fysio gaan oefenen veel lopen dus.
Na 6 weken had ik zin om te motorrijden en heb ik de Wil Hartog tour uitgereden.
Wat vast zit zit vast en nog steeds Na 12 jaar.
 
Beetje wondpijn, zit nu in stoel en al stukje gelopen.
Beetje slap nu en licht in hoofd maar alles is goed,wordt constant gecontroleerd.
Ook al foto gemaakt en prothese zit goed.
Dan mag je morgen naar huis.
Ik had moeite met uit bed komen en naar de WC gaan. Zodra ik overeind kwam werd het licht in mijn hoofd en had ik het gevoel dat ik flauw zou vallen. De alerte verpleegster gaf me een cup-a-soup omdat mijn bloeddruk te laag kon zijn. Dit hielp.
 
Dan mag je morgen naar huis.
Ik had moeite met uit bed komen en naar de WC gaan. Zodra ik overeind kwam werd het licht in mijn hoofd en had ik het gevoel dat ik flauw zou vallen. De alerte verpleegster gaf me een cup-a-soup omdat mijn bloeddruk te laag kon zijn. Dit hielp.
E hebben overal middeltjes voor.
Bovendruk was net wat te hoog maar kan van de pijn komen,onderdruk goed.
 
Tv aan,drop,2 zakken chips,gevulde koek,appeltje,banaantje,vriendin naar winkel in ziekenhuis gestuurd,verzorging aan bed,alles wordt gepakt voor je en telefoon erbij,tis net vakantie
Bekijk bijlage 1908889
Ah, je zit zelfs al naast je bed. Heel goed! Morgen even met de Fysio met krukken trap lopen en dan snel revalideren.
Ik ben nu 5 maanden verder en heb nergens meer last van.
 
Mooi,wel pijn maar dat zijn de spieren,is via de voorkant gegaan.
Bij mij zij- achterkant. Dan gaan ze door een peesplaat heen.
Had wel 3 weken veel vocht erin zitten, je kon het horen soppen bij het stappen.
Toen ik op de hometrainer kon/mocht was het na een paar dagen duidelijk beter. Het zat me echt in de weg.
Bewegen is heel belangrijk, hoe lastig het ook gaat.
Oxycodon doet wonderen :}
 
En mijn avondeten was echt zeer goed.
Ja, je krijgt er wel honger van. Ik ben s' morgens als eerste geopereerd. Een uur nadat ik uit narcose was zat ik al met 3 plakken brood, cup-a-soup, jus de orange, en een toetje.
Ik ben sowieso wel gek op eten, ziekenhuis prima, vliegtuig prima. Mij hoor je niet klagen als ik het "gratis" voorgeschoteld krijg :P
 
Bij mij zij- achterkant. Dan gaan ze door een peesplaat heen.
Had wel 3 weken veel vocht erin zitten, je kon het horen soppen bij het stappen.
Toen ik op de hometrainer kon/mocht was het na een paar dagen duidelijk beter. Het zat me echt in de weg.
Bewegen is heel belangrijk, hoe lastig het ook gaat.
Oxycodon doet wonderen :}
Heb gisteren nog een hometrainer opgehaald.
 
Ja, je krijgt er wel honger van. Ik ben s' morgens als eerste geopereerd. Een uur nadat ik uit narcose was zat ik al met 3 plakken brood, cup-a-soup, jus de orange, en een toetje.
Ik ben sowieso wel gek op eten, ziekenhuis prima, vliegtuig prima. Mij hoor je niet klagen als ik het "gratis" voorgeschoteld krijg :P
Ook inderdaad vanmiddag brood op,had een ruggenprik.
Eten is ook wel mijn ding,en ben ook helamaal niet moeilijk.Mijn vriendin vindt het vaak niets dus schuif maar door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan