Ik weet nu denk ik al waardoor het komt, voorband is voorvangen maar niet gebalanceerd, ze zeiden dat dat niet nodig was!
Tja ,als ik 220 rijd en het stuur begint te shaken ,zat ik nu niet hier,
maar wat gebeurd er met je voorvork als je remt,is dat schokkerig dan kan het je balhoofd zijn,even strakker stellen dan.En hoe zit het met je olie in je voorvork? Feit is ook dat je 2 verschillende bandjes hebt,beter 1 merk,wat voor is persoonlijke smaak.En is je voorband een tubeless of met binnenband,de binnenband kan ook gedraaid zitten(heel gevaarlijk).En ga je wiel laten uitbalanceren dan weet je dat ook zeker!
Veel geluk,en daa-grtn,
?? wat voor verschil maakt het dat je 2 verschillende banden hebt?? Geen moer toch?
.....een binnenband in een pirelli sc..
Ik denk wel dat er een reden is dat ie niet gebalanceerd moest worden, omdat hij in balans was??..
Tja ,als ik 220 rijd en het stuur begint te shaken ,zat ik nu niet hier,
maar wat gebeurd er met je voorvork als je remt,is dat schokkerig dan kan het je balhoofd zijn,even strakker stellen dan.En hoe zit het met je olie in je voorvork? Feit is ook dat je 2 verschillende bandjes hebt,beter 1 merk,wat voor is persoonlijke smaak.En is je voorband een tubeless of met binnenband,de binnenband kan ook gedraaid zitten(heel gevaarlijk).En ga je wiel laten uitbalanceren dan weet je dat ook zeker!
Veel geluk,en daa-grtn,
Ik denk wel dat er een reden is dat ie niet gebalanceerd moest worden, omdat hij in balans was??..
en wat is daar nou vreemd aan?.....een binnenband in een pirelli sc..