hier baal je nou echt van!!!

Ben ik de enige die 4 oma's af moest lopen en daarna nog eten bij zijn schoonouders?

Dan kan je zo hard rennen als je wilt maar je komt toch niet meer aan rijden toe. Hebben we gisteren wel weer even goed gemaakt :) .
Troost je, zo klote als mijn paasweekend heb je het vast niet gehad. Het begon zaterdagavond met een saaie verjaardag waar alleen maar nerds waren waar ik absoluut niet mee overweg kan. Daarna zondag een of ander dom feest van mensen die 25 jaar waren getrouwd. En waar houden die sukkels dat? In een kelder van een feestgelegenheid (nou wat heb ik gefeest, kon wel janken). Ik kon het lekkere weer nog niet eens zien..GRRR :(
Daarna verplicht bij mn ouders eten. Maandag brunchen (welke achterlijke debiel heeft dat uitgevonden, das precies op het tijdstip dat de helm het lekkerst op je hoofd zit :P ) bij mn broer en daarna konden we direct aanschuiven bij het avondeten bij mn vriendin. En weg waren de mooie dagen weer....BAH wat een k*tdagen.
Om het goed te maken voor mezelf ga ik komend weekend niets anders doen als rijden. Zaterdag EN zondag de hele dag. Eens kijken hoe vaak ik de Shell kan sponseren in 1 weekend
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 02 april 2002 09:03 schreef soeptablet het volgende:
Eerste paasdag lekker gescheurd :)

Tweede paasdag kon ik kiezen: of de schoonouders op bezoek, of naar de meubelboulevard :(

:r :r :r :r :r :r :r

Heeft je vriendin een hekel aan je ofzo??
 
Ben ik de enige die 4 oma's af moest lopen en daarna nog eten bij zijn schoonouders?

Dan kan je zo hard rennen als je wilt maar je komt toch niet meer aan rijden toe. Hebben we gisteren wel weer even goed gemaakt :) .

Als je ouder wordt gaat er hier en daar wel eens wat dood. Nee ik heb geen oma's meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan