hier gaan we weer..

Cathje

MF veteraan
21 mei 2004
24.206
15
FR
ik heb voor mijn oom een cb450s te koop gezet. hier op MF en op Speurders.

vraagprijs staat op 700 euro, en ik kreeg gister een mailtje van speurders dat er een bod was gedaan van 780 euro.

aangezien het niet mijn motor is, heb ik een mailtje gestuurd (in het nederlands) naar de bieder, dat hij contact op kan nemen met mijn oom, zoals ook in de advertentie staat.

dit kreeg ik terug:

Goodday,
Am Billy an international business man associated from the United Kingdom. I buy goods for my clients to there request both home and abroad. I saw your advert and i am interested in buying. If it is still available for sale, Kindly get back to me with the price and more picture if available. As for payment, i will be paying you in a certified cashier check. I will also be responsible for for the shipment because i have shippers that ships for me both home and abroad. I await you fast respond because i need an urgent delivery. There are clients that needs it.
Regards
Billy Kelly
United Kingdom

PLEASE I ONLY SPEAK ENGLISH SO KINDLY REPLY IN ENGLISH



en daar trappen we natuurlijk niet in...



ik mail terug:

Hello,

The CB450S on Speurders is not my own, it is from a relative who asked me to put the ad online.
If you are interested, you can contact him:

***********
***********

Only a local pickup, and payment in cash.

Please contact him.

Best regards, Cathelijne


ben benieuwd wat hij terug gaat mailen })


update

Hello,
Please let me have his email address because i am a very busy man in UK and i may not have the chance to make phone calls. Thanks


wat zal ik terugmailen??


juist, dit dus:
Post van Motorengeltje in topic 'hier gaan we weer...'

 
Laatst bewerkt:
Zijn al meerdere topics, helaas, over -O-

Gewoon links, of rechts ;) , laten liggen :Y
 
motoren, scooters, auto's en computers zijn bijna niet fatsoenlijk meer te verkopen via marktplaats/speurders. Er blijven onzinbiedingen komen en je krijgt vaak het meest ranzige volk aan de deur.
 
Cathje, ik had je nog een mailtje gestuurd over een kuip. Heb je het gelezen?
 
"Mag ik zijn e-mail adres, want ik ben een erg druk baasje en zou wellicht geen tijd kunnen hebben om de telefoon te pakken. Ik heb wel tijd genoeg om eerst 26x onzinnig heen en weer te mailen.."

Ik zou hem het mailadres van de koningin of de politie doorsturen :+

Of in het frans antwoorden.
 
As usual, beetje slecht Engels voor een Engelsman. :z

Maar al beter dan het wel geweest is, dat moet ik toegeven. :W
 
ik ben niet zo goed in frans :P

maar ik denk dat ik het maar laat voor wat het is...
was alleen ffies benieuwd of hij nog terug zou antwoorden......

jammer dat het nog een beetje te vroeg is voor bier en chips :+


misschien kom ik vanavond nog wel met een reply op zn mail O-)
 
wie heeft toevallig de tv reclame gezien van western union bank.
moet je even kijken en dan naar het filmpje van waar alle tegoeden naar toe vloeien dat is precies.................naar ghana.



@ cahtje maak een hotmail alias voor je oom en dan beledig mail naar de resipiant sturen :r
 
Terug
Bovenaan Onderaan