Hier is ie weer met een koop-vraag (GSXR1000)

Koopuh???

  • nee

    Stemmen: 5 16,1%
  • jajajajajaja

    Stemmen: 26 83,9%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Belgische tijdschriften wheelietests??

moest het door Britse bladen getest zijn wel ja })
 
Weten jullie wel hoe een motor "af" fabriek komt?
Die worden daar ook getest,met roodstaande testuitlaatbochten!
Door het hele toerengebied v.a. 0km.!!!
Dus niet zeuren over een circuitje pakken.
Kan geen kwaad hoor Sigma,gewoon doen!
Weet jij wel hoe een motor "af" fabriek komt?

Zo dus niet. Waarom denk je dat de fabrikanten instructies geven hoe een motor in te rijden? En na 1000km olie verversen e.d.? Omdat ie toch al roodgloeiend is geweest in de fabriek? Wake up Porky
 
Binnenhalen die handel!!!! Als je twijfelt... BINNENHALEN DIE HANDEL!!!

pffff, en dat voor een belg... |(

En anders zal ik hem wel nemen!
 
He Sigma,

doen joh. Gaaf ding :9~ . 2 jaar garantie dus bij eventuele gebreken geen risico. Mochten er echt problemen zijn merk je dat wel binnen deze periode.

Doe je wel voorzichtig? ;)
 
Nu hoor ik wel van Herman Verboven (van het Verboven endurance team) dat deze motoren (er staat ook een 600) gebruikt zijn om te racen, net afgekoppelde km teller
De blokken worden gereviseerd en de originele kuipdelen worden er op geflikkerd
Heb de verkoper een mail gestuurd met de vraag naar een eerlijk antwoord.

Hallo

Bedankt voor het antwoord, toch nog even een vraag in de hoop op een eerlijk antwoord
Heb het hier daarstraks even over gehad met Herman Verboven, hij beweerd dat de enige test gix 1000 bij hem heeft gestaan en dan naar Suzuki Belgium is gegaan deze week
Volgens hem is deze fiets een competitiefiets geweest met afgekoppelde teller. Indien dit zo is hoop ik dat je me hier naar waarheid op antwoord, als de blok gereviseerd is valt er zeker nog te praten.
Indien ja welke wedstrijden zijn er dan mee gereden (BK, endurance??)
 
He Sig,

dit veranderd de zaak. Kzou zeker eens bij de importeur vragen hoe het in zo'n geval zit met de fabrieksgarantie. Als deze in stand blijft, doen

Maar het blijft een gaaf ding.
 
Laatst bewerkt:
Tsjah, als het blok gereviseerd is, dan is die dus ook weer als nieuw..

Ik zal gewoon een proefrit maken...als alles goed voelt (en er goed uit ziet)...gewoon doen.
 
Als ik tegen een Gixxer 1000 van 2002 aanloop in de blauw/witte kleur voor niet al te veel geld dan ga ik er ook voor. Zag laatst in Ede bij Jan Dokter (al mijn motoren (2) gekocht) nog een 1000. Met 1000 KM en totaal versleten achterband :(
Vraag mij dus af of dat ding goed is ingereden.
 
:} gsx-r1000 :}
En als hij gereviseerd is hij goed.
Ik zou wel weten wat ik zou doen.
Als ik geld had dan......

MZZL'Z Spank

en succes met je keuze.
 
Tja, is aanlokkelijk zo'n aanbod. 9400 is absoluut niet veel maar je kan zelf uittellen hoe dat ding behandeld is... As Wild as it gets. Ingereden zal ie niet echt zijn etc, dat weet je vooraf. Maar, je hebt 2 jaar fabrieksgarantie, dus... als je hem niet te lang houd, is er niet zoveel aan de hand. Olie bijvullen als dat nodig is haha!!
Ik ben zelf een enorme zeikerd in dit soort dingen en zou hem niet kopen. Maar misschien ben je dan ook wel een dief van je eigen portemonee....

Greetz,
HagaSan.
NETJES INRIJDEN??????? weet je hoe je een motor moet inrijden?????? vol gas... geloof je het niet .kijk maar op www.mototuneusa.com doen ze ff een verhaaltje over inrijden van een motor. doen ze notabene vol gas op een dynobank. heb ook een nieuwe 1000 nu met 3600 km erop (was ook op mf meeting met bl/wt alpinestars pak en undertail op de motor) en rij alleen maar hoog in toeren met volle pot erop en minerale olie. en als ie in de soep loopt, gebeurt niet, is het toch garantie!!!!! die duizend..... gewoon kopen....
 
Laatst bewerkt:
Weten jullie wel hoe een motor "af" fabriek komt?
Die worden daar ook getest,met roodstaande testuitlaatbochten!
Door het hele toerengebied v.a. 0km.!!!
Dus niet zeuren over een circuitje pakken.
Kan geen kwaad hoor Sigma,gewoon doen!

M'n SV paar minuten op 3000 RPM laten draaien en je hebt roodstaande uitlaatbocht...
 
Goeieavond,

Gunther is bereikbaar vanaf zondag op zijn GSM
Vriendelijke groetjes
Caroline Stragier
Secretariaat


shit shit shit

wou vanavond gaan kijken '(
 
Als ik tegen een Gixxer 1000 van 2002 aanloop in de blauw/witte kleur voor niet al te veel geld dan ga ik er ook voor. Zag laatst in Ede bij Jan Dokter (al mijn motoren (2) gekocht) nog een 1000. Met 1000 KM en totaal versleten achterband :(
Vraag mij dus af of dat ding goed is ingereden.

Reken maar van niet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan