HJC vizier bevestiging, kun je dat los kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djiwie

Die hard MF'er
5 okt 2019
351
1.078
Utrecht
Van de week rondje aan het rijden, en toen ik ergens na een stoplicht mijn vizier dichtklapte bleek de bevestiging weg te zijn :? Gaat om het stukje zwart plastic op het vizier waarmee je hem vastklikt. Dat ligt nu dus ergens op de Amsterdamsestraatweg hier in Utrecht :X

Is zoiets los te koop of moet ik meteen een nieuw vizier kopen? Vizier is nog prima (en de pinlock die er in zit ook) dus liever vervang ik die nog niet, maar ik kan online nergens dit onderdeel vinden en ik zou ook niet weten waar ik op zou moeten googlen.

Gaat om dit deel:

1622751486397.png



Is een HJC C70 helm btw.
 
Ik kan het in ieder geval niet vinden.
De scharnieren wel, maar dat kleine clipje niet.
Nieuw glaasje kost trouwens maar €30-€40.
Enige wat je nog zou kunnen proberen is bij een dealer na te vragen, maar geef je weinig kans.
 
Was er al bang voor... Morgen maar even langs een motorzaak rijden dan voor een nieuw viziertje.
 
Stuur een berichtje naar MotorKledingCenter/MKC moto, deze hebben mij toen ook goed geholpen met een onderdeeltje van mijn HJC helm.
Ben hier maar even langsgereden vanmiddag (had 'm ook gekocht bij MKC), en helm bleek nog garantie te hebben dus wordt waarschijnlijk garantiedingetje. Had er niet eens aan gedacht dat er misschien nog garantie op zat dus dat is dan weer een meevaller :)

Bedankt voor het meedenken!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan