Hoe doe je dit bij sv 650?

Joost_sv

Die hard MF'er
18 apr 2004
747
0
Bemmel
Ik zie bij sommige suzuki sv dat ze de achterkant verandert hebben.

mc-suzuki-99-sv650s-gul.gif


Zo is het origineel maar dan hebben ze het zo gedaan:

sv_650_1.jpg


Hoe doe je dat? Is dat moeilijk. Kan de motor dan ooit nog terug verandert worden?
 
Is niet zo moeilijk, is in principe gewoon kontje loshalen, oude tail demonteren, kontje terug plaatsen, nieuwe undertail monteren en richten, kontje weer goed vastzetten.

Als je hem in originele staat terug wil brengen moet je er wel op letten dat je nieuwe undertail is voorzien van een accubakje en het gereedschapopbergvakje.
Is dat niet het geval kan je ook gewoon je huidige tail inkorten en je undertail er onderplaatsen (lees er tussen prieken, is wel handig als een 3e en 4e handje ter beschikking hebt).
 
Ik heb mijn toenmalige SV650S ook laten verbouwen. Een ander achterlicht en de beide knipperlichten waren gemonteerd op 1 mooie rij. :)
Verder had ik nog een gespoten spatbord, een hoge BSM Vampire uitlaat en dat soort gein. Zag er veel beter uit dan dat je ze zo kocht (model 2000).

Doordat de kont totaal veranderd was, kreeg de accu ook een andere plek. Het kon niet meer terug worden gemaakt in de oude staat. Maar ja, wie wil dat nou? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan