Hoe duur 11 KW verzekering

Shayde21

Rookie
15 dec 2015
11
0
België
Hoeveel zou een verzekering jaarlijks kosten voor een 125cc met 11 KW, heb al 2 jaar 50cc rijbewijs en is al 2 jaar verzekert Heb al half een jaar een auto rijbewijs en ik sta vermeld op de verzekering van mijn ouders als bestuurder en ik ben 18 jaar.


Heb al wat rond gekeken op websites maar ze vroegen steeds veel teveel informatie die ik niet wist (oude verzekering, welke verzekering je nu hebt,...).


Ik zoek ongeveer een gemiddelde ik weet dat duurdere moto's duurdere verzekering hebben.
 
Laatst bewerkt:
Dat hangt onder andere af van waar je woont, hoeveel vermogen de motor heeft, de leeftijd van de motor, de dagwaarde/nieuwwaarde etc. Bij de een kan de autoverzekering meetellen, bij de ander niet. Bromfietsverzekeringen werken meestal niet, tenzij je misschien bij hetzelfde kantoor je motor gaat verzekeren.

Edit; en ik zie dat je in Belgie woont, dat is volgens mij al helemaal anders dan in NL en nog een stuk duurder. Dus of bovenstaande info dan klopt... I dunno, wat ik zei geldt voor Nederland.
 
Laatst bewerkt:
*schopt topic omhoog*

Hangt iid sterk af, als je een 125CC hebt die in "sport"valt ben je al 1-2x duurder uit als dat je een tour/Naked hebt... maargoed blijft rondkijken, elke situatie is anders m.b.t woon plaats, aantal KM's ed.
 
Laatst bewerkt:
Ik was voor mijn Honda cbr125r uit 2004 zo'n 20 euro per maand kwijt. Ik had toen 0 schadevrije jaren, en ben woonachtig in een dorp regio Hoorn-Enkhuizen. Bij KNMW.
Dekking was wa+beperkt casco incl. diefstal en volgens mij schade voor opzittende gedekt tot 500 ofzo.. was 1 euro extra zoiets. Ook mijn pak was tegen 500 ofzo verzekerd.

Hopelijk geeft dit je een beeld vd kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan