Hoe en wat op Croix?

fietske750

Die hard MF'er
14 aug 2003
778
2
Veghel
Begin Augustus heb ik 2 circuitdagen geboekt op Croix.

Weet iemand wat de faciliteiten daar zijn?
Ik ga met de motorcaravan en wil weten of ik dar op het circuit of bij het circuit mijn caravan neer kan zetten, zoals b.v. op Zolder?
Is er ook stroom en water in de buurt?
Kun je er ergens benzine tanken en of is er een banden- onderdelenboer aanwezig?

Dagen zijn geboekt bij Motorsportschool holland.

Groeten,
Fietske
 
Je kunt met de caravan op het circuitje komen. Stroom is ook aanwezig alleen nietzoveel aansluit punten. Toilleten douches zijn ook aanwezig.
Benzine kun je halen in het dorp (ongeveer 2 km rijden vanaf circuit) banden wissel heb ik er nooit gezien.
Het is geen zolder dus verwacht niet veel van de faciliteiten .
 
"het is geen zolder"

Op Zolder is 's nachts ook maar een toiletgebouw open.
Op Croix heb je een kleine paddock met voldoende stroom-punten en water. Wel de bekende blauwe camping stekker meenemen. Na vijf uur 's middags kun je er meestal al op, er zijn verder geen voorzieningen dus zelf eten en drinken meenemen.
Het kan er goed waaien dus hou daar ook rekening mee.
En inderdaad, op de heenreis bij binnenrijden van het dorpje gelijk even de jerrycan's volgooien.
 
Kijk wel uit op met die gasten van Motorsportschool Holland, ze zijn te lui om de baan op te ruimen als er iemand op zijn plaat gaat! Ik ben zelf afgelopen maandag op Croix onderuit gegaan door een afgebroken steppie van iemand anders in mijn achterband :X . Toen ik later mijn motor van de baan ging halen in de pauze heb ik nog meer rommel van de baan gehaald, oa stukken crashpads, kuipwerk en een stuk plastic van een laars... Verder was iemand zijn ketting gebroken op het rechte stuk, deze heeft er ook 2-3 ronden gelegen voordat de "marshall's" het door hadden. Kortom, het circuit is geinig, de organisatie op sommigen punten gewoon kut -O-
 
Kijk wel uit op met die gasten van Motorsportschool Holland, ze zijn te lui om de baan op te ruimen als er iemand op zijn plaat gaat! Ik ben zelf afgelopen maandag op Croix onderuit gegaan door een afgebroken steppie van iemand anders in mijn achterband :X . Toen ik later mijn motor van de baan ging halen in de pauze heb ik nog meer rommel van de baan gehaald, oa stukken crashpads, kuipwerk en een stuk plastic van een laars... Verder was iemand zijn ketting gebroken op het rechte stuk, deze heeft er ook 2-3 ronden gelegen voordat de "marshall's" het door hadden. Kortom, het circuit is geinig, de organisatie op sommigen punten gewoon kut -O-

Weet niet hoe het op croix geregeld is, maar op assen zij de baco's volgens mij van assen zelf i.p.v. msh.
 
Hoi Fietske,

Ik kom met een Yamaha R1 uit 2005, en mijn maatje neemt zijn Fireblade uit 1992 mee.

Jij komt met een soes?

En wat betreft Croix, we zien het allemaal wel, BBQ mee en gewoon een leuk weekend van maken toch!!

Groeten VVO
 
Weet niet hoe het op croix geregeld is, maar op assen zij de baco's volgens mij van assen zelf i.p.v. msh.

Klopt, maar Croix is een dusdanig klein circuit dat ze zelf echt geen baco's hebben hoor ;) . Dat wordt dus geregeld door de mensen van MSH, of tenminste, zou geregeld moeten worden :X .
 
Hoi Fietske,

Ik kom met een Yamaha R1 uit 2005, en mijn maatje neemt zijn Fireblade uit 1992 mee.

Jij komt met een soes?

En wat betreft Croix, we zien het allemaal wel, BBQ mee en gewoon een leuk weekend van maken toch!!

Groeten VVO


We komen met drieën.

Een suzuki 750, 600 en een duc 749

Heb er in zin in.

Fieske
 
Terug
Bovenaan Onderaan