Hoe hou jij het vol?

smokiebike

MF'er
6 feb 2004
177
1
rijswijk
Hey mederijders, mijn motor staat nu twee weken ter reparatie bij de dealer |( En dat met dit mooie weer....Wat doen jullie er aan om er niet van door te draaien?
Mijn oplossing: Ik rij op dit moment op mijn 23 jaar oude Zundapp 40 km/u en geloof het of niet het went. }) Groetjes Smokiebike
 
Ziek melden en hele dagen r#kken. Zit niets anders op.
En geen paprikachips eten. Want anders snapt de dokter er niets van.
 
Dan gewoon de andere motor (de Nighthawk) nemen... (de Sevenfifty staat nu ook bij de garage)
T is weer ff wennen.....maar :] kunnen we...

:+
 
Hey mederijders, mijn motor staat nu twee weken ter reparatie bij de dealer |( En dat met dit mooie weer....Wat doen jullie er aan om er niet van door te draaien?
Mijn oplossing: Ik rij op dit moment op mijn 23 jaar oude Zundapp 40 km/u en geloof het of niet het went. }) Groetjes Smokiebike

Dan heb jij een van de laatste! In 84 ging de fabriek falliet.
Kijk eens op het Zundapp forum (of zit je er al?)

Ik heb zelf een 34 jaar oude cs50.
 
De ouwe XJ pakken of die van mijn pa, die is toch op vakantie :)
 
Hey mederijders, mijn motor staat nu twee weken ter reparatie bij de dealer |( En dat met dit mooie weer....Wat doen jullie er aan om er niet van door te draaien?
Mijn oplossing: Ik rij op dit moment op mijn 23 jaar oude Zundapp 40 km/u en geloof het of niet het went. }) Groetjes Smokiebike

De dealer bellen en zeggen als ie dinsdag niet klaar is dat je langskomt om of de dealer te verbouwen, of zn zaak grondig te renoveren, of de eerste de beste racer
uit zn zaak te "lenen" totdat de jouwe klaar is. Een combinatie van bovenstaande 3 mogelijkheden kan natuurlijk ook........ :+
 
Fietsen... weer of geen weer, het is toch altijd motorweer? (op ijzel/sneeuw na) die 2 weken kan ik 'm wel missen ;)
 
Bedankt voor alle steun }) Helaas heb ik in Amerika een site gevonden waar mijn motorprobleem uitvoerig wordt besproken :( :( Iedereen heeft het zo;n beetje geaccepteerd maar ik vind dat als je een nieuwe fiets hebt hij zonder problemen moet kunnen rijden :Y Helaas vind ik een nieuwe motor die afslaat wel een reden om flink over de zeik te gaan. En ja ik heb het Zundapp forum reeds gevonden *O* Zouden ze hem terug nemen? Groetjes Smokiebike
 
Ik moet eigenlijk altijd wel twee goed lopende motoren hebben. Anders heb ik wel een onrustig gevoel (zoals nu '( ).

Nog nooit problemen gehad met lange wachttijden (hoewel...?), meestal duidelijke afspraak en de motor pas brengen wanneer ze er ook daadwerkelijk aan gaan beginnen.

Meestal ter plekke wachten. Lekker een beetje op de vingers kijken...

Vorige week voor de laatste keer door garage bandje op laten leggen (heb nu zelf de spullen in huis): 20 minuten met koffie en lekker rondneuzen.
 
Ik heb 2 motoren.... als de duc stuk is dan heb ik nog mijn rijstkoker ter beschikking..... _O-
 
Laatst bewerkt:
Hey mederijders, mijn motor staat nu twee weken ter reparatie bij de dealer |( En dat met dit mooie weer....Wat doen jullie er aan om er niet van door te draaien?
Mijn oplossing: Ik rij op dit moment op mijn 23 jaar oude Zundapp 40 km/u en geloof het of niet het went. }) Groetjes Smokiebike
als je maar uitkijkt dat als je hem eindelijk weer terug hebt je niet je ontwenningsverschijnselen afreageert zoals ik,dat kost je nml je rijbewijs })
 
TDM van mijn vrouw meenemen. Rijd nu best aardig sinds er eindelijk goede banden onder zitten.
 
gewoon veel bier drinken... heb je ook geen excuus om savonds nog ff een rondje te doen })
 
Graspop :? :? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord :} Tja heb vroegah ook met een orginele ks 50 gereden. Dat wasin die tijd echt genieten :Y Meer dan wat ik nu geniet :? van mijn nieuwe motorfiets :( En ja ik heb echt een afspraak maar onderdelen zijn niet te vinden en als ze er dan zijn werken ze niet :( Nogmaar wat geduld aub ;( Groetjes Smokiebike
 
ik zit in hetzelfde schuitje, al 2 weken geen motor omdat ik zit te wachten op een bobine die nog gemaakt moet worden in Japan ofzo :N
al 2 weken met koekblik naar school.. B|
Nu heb ik vakantie en ik wil rijden!..
 
Terug
Bovenaan Onderaan