Hallo,
Ik had even een vraagje.
Ik ben relatief nieuw in de "supermotowereld" en zou me een willen aanschaffen.
Ik vroeg me af is een Ktm smr 450 te "bruut" als eerste ECHTE sm, heb zelf ervaring met motocross (ktm sx 125 & crf250R). Ik zou deze willen gebruiken voor af en toe een ritje te maken en op circuit te rijden.
Ik zelf ben nog maar 17 maar zou nu toch echt wel een willen kopen. Als jullie nog andere alternatieven weten dan een ktm smr, mogen jullie die ook zeggenIk heb een budget van tussen 2000-3000 euro voor iets 2dehands te vinden.
Met vriendelijke groet
yuri
Op die motor kun je straks (als je je rijbewijs hebt) niet op de weg rijden. Wordt dan dus puur voor het circuit en dan zeg ik: waarom niet.Hallo,
Ik had even een vraagje.
Ik ben relatief nieuw in de "supermotowereld" en zou me een willen aanschaffen.
Ik vroeg me af is een Ktm smr 450 te "bruut" als eerste ECHTE sm, heb zelf ervaring met motocross (ktm sx 125 & crf250R). Ik zou deze willen gebruiken voor af en toe een ritje te maken en op circuit te rijden.
Ik zelf ben nog maar 17 maar zou nu toch echt wel een willen kopen. Als jullie nog andere alternatieven weten dan een ktm smr, mogen jullie die ook zeggenIk heb een budget van tussen 2000-3000 euro voor iets 2dehands te vinden.
Met vriendelijke groet
yuri
Op die motor kun je straks (als je je rijbewijs hebt) niet op de weg rijden. Wordt dan dus puur voor het circuit en dan zeg ik: waarom niet.
De F650GS is een wegmotorLijkt me tamelijk zwaar en niet te vergelijken met de XR600 die je ooit had.
Van de 610 wordt gezegd dat hij alles is wat de KLR zou moeten zijn, de 690 is waarschijnlijk de beste dualsport van het moment.
En dan is er nog de Suzuki DRZ400. De E-versie is een stuk agressiever dan de standaard S/SM-uitvoeringen.