Denk dat Lannoo het wel kan waarderen dat je hem als voorbeeld gebruikt!
Denk dat Lannoo het wel kan waarderen dat je hem als voorbeeld gebruikt!
De MV heeft wel een heel hoog en lang ruitje dus verkijk je daar niet op!
Zie je zo wel iets?Ik probeer bocht uit zo plat mogelijk te gaan liggen
[~[url="http/img31.imageshack.us/img31/9777/ks90935.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ja, soms zeggen ze... Hoe groter, hoe beter. Maar geloof me, met motorrijden is dat niet zo! Denk ikOm daarna mijn hoofd iets op te tillen zodat ik iets kan zien!
[~[url="http/img442.imageshack.us/img442/4859/ks91012.jpg"]afbeelding~][/URL]
En ja ik zit vrij ver naar voren om het voorwiel aan de grond te houden!
Ben het ook helemaal eens met dani!
Dani is natuurlijk wel een lenig mannetje!
Ik ben bijna 2 meter en redelijk aan het gewicht dus niet iedereen zal even plat op de motor liggen!
Denk dat Lannoo het wel kan waarderen dat je hem als voorbeeld gebruikt!
De MV heeft wel een heel hoog en lang ruitje dus verkijk je daar niet op!
Ik probeer bocht uit zo plat mogelijk te gaan liggen
[~[url="http/img31.imageshack.us/img31/9777/ks90935.jpg"]afbeelding~][/URL]
Om daarna mijn hoofd iets op te tillen zodat ik iets kan zien!
[~[url="http/img442.imageshack.us/img442/4859/ks91012.jpg"]afbeelding~][/URL]
En ja ik zit vrij ver naar voren om het voorwiel aan de grond te houden!
Ben het ook helemaal eens met dani!
Dani is natuurlijk wel een lenig mannetje!
Ik ben bijna 2 meter en redelijk aan het gewicht dus niet iedereen zal even plat op de motor liggen!
Klopt, wat ik dus bedoel is: Met het omleggen (chicane) van de motorfiets komt (bijna) alle kracht uit de benen. Op het rechte stuk kun inderdaad redelijk "uitrusten".Daniel op het rechte stuk mag je je benen wel even laten rusten hoor is even een ontspannings momentje
Na een paar sessies heb ik vaak meer last van vermoeide ogen / koppijn dan van de gebruikelijke spierpijn in armen en benen.
Je wilt toch plat achter je ruitje wegduiken en tegelijk vooruit kunnen blijven kijken !
Een mooi voorbeeldje (hopelijk OK met de eigenaar):
Vette foto !! Oldskool Zolder !! Was ik er toen al wel ?
Fotootje is van m'n eerste seizoen in het ONK; donderdag vrij trainen op Zolder, vrijdag in het paddock de bus groen-wit gelakt met een verfroller, en in het weekend lekker racen !
Is inmiddels inderdaad wel old-skool ...
Wat een vette foto! Echt old-skool racing!Mag ik effe posen in m'n eigen topic ?
Kijk mij vroeger eens gaan met m'n megatruck met hospitality unit ...
[afbeelding]
ik kijk altijd precies over de rand van mijn bril heen, erg irritant, dus vaak zie ik eigenlijk niets als ik helemaal plat lig... voor de rest verrek ik gewoon mijn nekdenk dat ik maar eens lenzen ga proberen.... of een snookerbril zoals taylor
[afbeelding]
biggelaarMag ik effe posen in m'n eigen topic ?
Kijk mij vroeger eens gaan met m'n megatruck met hospitality unit ...
[afbeelding]
Zolder blijft wel een beetje m'n favoriete baantje; heb er zowel met de motor als met de auto geraced en ik heb er goede herinneringen aan.
Weet iemand trouwens nog een dealer van TCX boots die een setje Comp. RS Bayliss in maat 40 heeft liggen ? Is een beperkte oplage geweest in 2009 en lastig te vinden.
Als ik ze al vind, is het steeds maat 42-44-46 enzo ...
Dus niet de witte of zwarte RS maar de zilveren RS Bayliss Edition.
Hoi Zoeperman,
Na een hoop geprobeerd te hebben ben ik toch weer terug bij de bril. Het nadeel van lenzen vind ik dat je last hebt van ieder zuchtje wind en dat er dus gauw iets irriteert waardoor je niets meer ziet. Ik praat hier over harde lenzen omdat zachte lenzen voor mij geen optie waren ivm cilindersterkte. Een bril met grotere glazen heb ik ook geprobeerd, maar de glazen beslaan sneller! Door de grotere glazen heb je meer afdichting en zodoende minder ventilatie. Als je ogen geschikt zijn voor nachtlenzen, lijkt mij dit de beste optie.
Ik ben klaar met experimenteren en rijd gewoon weer met bril