Dat dacht ik ook, het geval is dat-ie nu ook al aardig met z'n kop schud bij flink gassen, wat m'n vorige CBR ook amper had.Hoe rechter de voorvork komt te staan (ten opzichte van je wielas, de naloop dus), des te scherper zal je fiets sturen. Natuurlijk gaat het een wel te kost van het ander. Wat is dan het ander? Ten kost van de rechtuitstabiliteit. Vaak is dit weer op te lossen door de achterveer settings te wijzigen (veervoorspanning) of door een stuurdemper te monteren om slaan van je voorwiel of deinen van je fiets tegen te gaan.
Inderdaad, kleine aanpassingen hebben GROTE gevolgen.
[ouwebrikker plaagt sportivo modus]Hoe laat ik m'n GSX-R van voren zakken?
(zoals Scarface heeft gedaan)
Hoe laat ik m'n GSX-R van voren zakken?
(zoals Scarface heeft gedaan)
Wil je omgekeerd werken (veerpoten weer omlaag), dan zal je een motorlift voor onder het balhoofd moeten gebruiken......
Kzal is met de vering naar een vriend gaan die in t spaans kampioenschap SS rijdt, misschien dat t toch daaraan ligt en hij me verder kan helpen.Als ik het allemaal nog eens nalees denk ik toch dat je vering verkeerd staat, zelfde instelling hoeft niet hetzelfde resultaat te geven, bijv oude voorvorkolie geeft andere demping.
vorige eigenaar was zwaarder of reed met duo of bagage, veren zijn slapper geworden.
succes
Idd, dat stelt helemaal niks voor. Is gedaan voordat je het door hebt, doe wel ff poot voor poot en meet alles netjes na.Op donderdag 18 juli 2002 16:25 schreef Mark TT het volgende:Zorgen dat je met twee man bent, kroonplaat-bouten voorzichtig losdraaien (boven en onder, dus 4 stuks).
Die tip had ik wel iets eerder willen hebbenVoorkomen dat je vork ineens cm'ers door de platen steekt, want omhoog is moeilijker dan naar beneden!!!!
Of ff een blokje hout op je krik leggen, krik onder de uitlaatbochten en klaar ben je. Krikje van de Gamma is goedkoper dan een motorliftWil je omgekeerd werken (veerpoten weer omlaag), dan zal je een motorlift voor onder het balhoofd moeten gebruiken......