RAYF4
MF veteraan
Nadat ik m'n nieuwe '00 CBR onder een vangrail heb gepleurd, heb ik 'n 2hnds cbr gekocht, ook uit 2000.
Fiets had nog geen 6000 km, van een bekende, geen schade gehad en nog standaard in alle opzichten.
Heb er gelijk voor en achter Pilot Sports opgezet, er zaten nog de fabrieks- Hi-sports onder!
Heb er nu zo'n 10.000 km mee gereden, probleem is dat-ie bij lange na niet zo scherp stuurt als m'n vorige CBR (met zelfde banden).
Alstie eenmaal in de bocht zit, wil-ie naar buiten.
Vering voor en achter al versteld,o.a.zelfde positie als bij m'n vorige gezet; probleem blijft.
Nu zit ik erover te denken om 'm voor een stukje (halve cm)te laten zakken (op aanraden).
Verstandig of niet?
Waar zou het probleem kunnen zitten?
M´n vorige CBR smeekte gewoon om bochtjes, die hier in overvloed zijn.
Advies?
Fiets had nog geen 6000 km, van een bekende, geen schade gehad en nog standaard in alle opzichten.
Heb er gelijk voor en achter Pilot Sports opgezet, er zaten nog de fabrieks- Hi-sports onder!
Heb er nu zo'n 10.000 km mee gereden, probleem is dat-ie bij lange na niet zo scherp stuurt als m'n vorige CBR (met zelfde banden).
Alstie eenmaal in de bocht zit, wil-ie naar buiten.
Vering voor en achter al versteld,o.a.zelfde positie als bij m'n vorige gezet; probleem blijft.
Nu zit ik erover te denken om 'm voor een stukje (halve cm)te laten zakken (op aanraden).
Verstandig of niet?
Waar zou het probleem kunnen zitten?
M´n vorige CBR smeekte gewoon om bochtjes, die hier in overvloed zijn.
Advies?