Hoe lang duurt mijn voorwaardelijke rijontzegging?

:Y :Y Dat bedoel ik eigen schuld en dikke vette boete gewenst, goed dat je op een 5 baans snelweg te hard gaat oke, maar je bent een enorme grote lul als je dat op een 80 km weg doet en daar het gevaar niet van inziet (zijweggetjes,overstekende kinderen/fietsers, tractoren, afslaand verkeer, dan heb je de rijbewijs vast bij een pakje boter kado gehad en niets hoeven leren.

Bij deze tips waar je nog meer op moet letten behalve je snelheid

lekker kortzichtig...... De weginrichting is niet altijd zo dat de maximale snelheid ook meteen het hoogst, veilig, haalbare is
 
Los van het feit of het echt de moeite is hiervoor een ruim vier jaar oud topic uit de dood te laten oprijzen: waarom ligt motor B 400 meter achter? Omdat hij eerst nog 200 meter naar de rotonde moest rijden, daar moest keren en dan weer 200 meter terug moest rijden alvorens de meting te beginnen? Als hij meteen keert als jij voorbij komt, ligt hij 100 meter achter en kan hij best een fatsoenlijke meting doen over de volgende 500 meter.

ik was 200 meter voorbij de rotonde toen ik hem tegen kwam door de middenberm was keren geen optie dus hij ligt dus 400 meter + rotonde achter
 
Voeck ... door de trage afhandeling van het proces wordt je dus dubbel genaaid

genaaid? hij heeft te hard gereden daar staat een straf voor en die hoort hij dan toch ook gewoon te krijgen?
En volgens mij is het bij de rechter gewoon achteraan sluiten, en wachten tot je aan de beurt bent voor een uitspraak, en ze kunnen het bij justitie volgens mij best wel een beetje druk hebben door alle mensen die bezwaarschriften indienen bij elke bekeuring die ze krijgen.

En misschien vinden ze daar zaken zoals moord wel belangerijker dan snelheidsovertredingen en hebben die zaken voorrang.
 
tenzij hij een kop meting heeft uitgevoerd. dan is het geen 400 meter en is je snelheid keurig en terecht juist gemeten. Gewoon even op de blaren zitten en nadenken of je de volgende keer weer zo lekker onverantwword gaat rijden, of dat er hier een leer moment in zit
 
[
Ik ben ook een maand m'n rijbewijs kwijt geweest en weet nu idd dat je in Nederland beter een moord kan plegen dat te hard rijden. mijn kwestie 17 fouten in proces verbaal waarvan


bla bla bla

bij de rechter werd alle verdediging van tafel geveegd IK had al eens te hard gereden DUS zal ik nu echt wel die snelheid gereden hebben!!! en de rest van de fouten waren wel slordig.
maand rijontzegging + €1500,- bekeuring DIT is de rechtstaat der Nederlanden hoesee.

Dus, je had niet te hard gereden? :? :?

Heb je wel te hard gereden, even bukken en neem het als een man. O-) O-)
 
Laatst bewerkt:
Het is geen kop meting geweest. in het proces verbaal staat dat hij mij 500m met gelijk blijvende snelheid gemeten heeft.
En nee ik ben heus niet heilig maar de snelheid die ik daar terplekke gereden heb is max. 100 geweest. dus idd wel te hard maar zeker geen 156!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan