Hoe snel is jouw 25 KW?

mijnes moet denk ik wel de 160 halen, op de 150 hattie nog wel een klein beetje over, dus dat haal ik wel hopelijk. :]
 
Ook iets van 190. Toch raar dat speedy_j met zijn 25 Kw GSX-F over de 200 ging. Of zijn snelheidsmeter is van het fanatieke soort :X

Tsja, heuvel af met de stofzuiger ervoor en de ventilator erachter zeker.... :? Volgens mij kan het niet eens...over de 200 met 25 kW. Als je 190 rijdt heb je een stuk meer vermogen nodig om hem over de 200 te krijgen... :z
 
mijn XR doet ongeveer 125 windmee 118/120 windtegen. Ach kmoet ut er mee doen maar eerst me rijbewijs maar us halen en dan lekker :]

Over 5 daagjes 18 en dan zo snel mogelijk een snelcursus doen!!
 
Vandaag de 205 gezien om mijn zx6r( 2003 ), nooit gedacht dat
die zo hard kon met 25 kw.
Als je bedenkt dat de teller van de ZX-6R 2003 meer dan 10% afwijkt kom je uit op +/- 185 echte KM/h.
Ik weet alleen dat de ZX-6R uit '96 van een vriend van me zo'n 5 KM/h harder loopt dan mijn 25kW SV.

Ach, nog 2 dagen :]
 
Mijn er-5 loopt 170 a 180 hard zat zonder kuip of wind schermpie maar dan hebt ie het echt wel gehad zo ongeveer
 
140/150 doettie altijd wel, 160 heb ik ook mogen meemaken met windje mee... ennuh, 120 op het strand, maar daar zit wel een dikke fear-factor tussen :X
 
bij 180 heeft ie het gehad. (dat is wel na plat op de tank liggen wachten, want na de 160 kruipt ie letterlijk naar de 180)
 
Tja,

25 Kw is niet zoveel. Vandaar dat mijn Savage moeite heeft met 140 km/uur. Ik heb ook een keer in een gewoon leren jasje gereden ( |( |( ), en dan loopt ie makkelijk over de 140.
En de acceleratie? Hij is sneller dan mijn auto-tje die met een goede 8 seconden niet echt traagjes te noemen is. Maar boven de 80 km/uur begint het eind van de lol er al merkbaar aan te komen. Maar, als de heremandad voor zoveel miljoen extra snelheidsbelasting moet binnenvissen, heb ik dan nog wel meer dan 25 Kw nodig? Om mezelf te plagen zeker...
 
Tja,

25 Kw is niet zoveel. Vandaar dat mijn Savage moeite heeft met 140 km/uur. Ik heb ook een keer in een gewoon leren jasje gereden ( |( |( ), en dan loopt ie makkelijk over de 140.
En de acceleratie? Hij is sneller dan mijn auto-tje die met een goede 8 seconden niet echt traagjes te noemen is. Maar boven de 80 km/uur begint het eind van de lol er al merkbaar aan te komen. Maar, als de heremandad voor zoveel miljoen extra snelheidsbelasting moet binnenvissen, heb ik dan nog wel meer dan 25 Kw nodig? Om mezelf te plagen zeker...

Bij 80 lol eraf? Bij 80 zit ik in zn 2 en dan trekt ie als een idioot, bij de 160/170 is bij mij de lol pas afgelopen.....210 gister in duitsland weer....
 
ik had mijn bandit 600n nieuw gekocht (bij een niet nader te noemen motorzaak uit nieuw hennep (alweer) 3 jaar geleden, en na inrijden liep hij gewoon over de 200.. ik was al helemaal benieuwd wat er zou gebeuren als die standaard rubbers weer in de carburateurs gingen.
Dus toen heb ik gelijk met een service beurt die rubbers terug laten zetten.
Wat bleek, zaten er dezelfde rubbers in!
dus ik heb 2 jaar opgevoerd gereden. dus niet verzekerd want ik kan het niet aantonen dat ik ze niet zelf omgewisseld heb!
en ik heb nu geen hogere top of meer trekkracht...

maar ik ben niet de enige die dit overkomen is. wel vaker worden er gewoon motoren op papier terug getuned, een kennis van me had precies het zelfde met zijn vfr400.. en die liep toen ook ca.210..
 
Mijn afgeknepen monstertje haalt de 175 km/h toch wel. Het is een 600 cc. 0-100? 5 of 6 sec. denk ik. Het rare is dat het boekje aangeeft dat ie sowiezo maar 175km/h haalt ( niet afgeknepen) dusss dat is wel een beetje raar.
 
Rijd nu ongeveer 1,5 jaar met vol vermogen op mijn zx6r, is toch wel een duidelijk verschil hoor. Top met 25kw was ongeveer 180, nu 245 op de teller.
 
Met mijn motor haal ik bij normaal zitten iets meer als 162.4 echte km's per uur...
De teller geeft dan overigens 170 aan :Z
 
Ik heb ook 25kw en mijn top was 160. Maar als ik op de normale weg rij, rij ik rond de 150 max. Tunnels kan ik flink doorblazen!!! laters
 
[me]Burn vindt zichzelf een beetje zielig. hij haalt slechts 190 km/u met 41 kw ;( [/me]
 
m'n zzr 250 uit 1996 met 28,7 pk op et achterwiel
Top: 170 met zowat 14.000 toeren
0 - 100: 6,5/7 seconden

(met horloge opgenomen, horloge aant stuur op stopwatch zetten, START 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 GASSSSSS en dan bij de honderd weer kijken..stond ie dus op 16/17 sec)
 
Terug
Bovenaan Onderaan