hoe staat je motor erbij in de stalling ?

Hight

Die hard MF'er
19 jul 2005
292
0
NH
hoe staat jullie motor erbij in de stalling?

of ben je er mee bezig zoals ik:
x1p_BuKWlU1VslNH5edsP7i0bciTENqj-B4Oc-_Y6QK0LYdNrxYBvP9mqU_b6ihTdcgNOJT8wPJP0e77k8EYYRxPOXjuCoiwzS_MFa7Yq9LHu6Qer1bQcWcRTa7JYp1wemXXDSpeRgFtPv79iemVQ7NyA


x1p_BuKWlU1VslNH5edsP7i0bciTENqj-B4Oc-_Y6QK0LY6Qv752SEVBI23DwdSx306JBG5ayo-agLC_L_3llZz54C4dhBx2x9kC6EuUfwGHM8kEZmx-QlWbeMrU-9WNoNuvVkvbTyD6hrFp02er-l5Ug


komen nieuwe bandjes op, carbon voor en achterspatbordje, stalen remleidingen en LED knippers..

:9~

mvg Mike
 
Je bent in iig goed bezig met je motor in de winter :Y
Het is dat mijn motor verkocht is,anders had ik even
een piccie kunnen schieten. ;)
 
Ik heb vanmiddag de VFR ook maar even naar mijn werkplaats getransporteerd met het oog op opblazen van mijn geliefde brommer door strijker/lawinepijltuig tijdens de jaarwisseling...
Moest zowieso naar mijn werkplaats, want door de pekel zat mijn middenbok
vastgebakken en de accu kan gelijk ook mooi even aan de lader... *D

@ Iedereen: VEEL PLEZIER MORGEN!!!! *O* :W *O*
 
Ik heb vanmiddag de VFR ook maar even naar mijn werkplaats getransporteerd met het oog op opblazen van mijn geliefde brommer door strijker/lawinepijltuig tijdens de jaarwisseling...
Moest zowieso naar mijn werkplaats, want door de pekel zat mijn middenbok
vastgebakken en de accu kan gelijk ook mooi even aan de lader... *D

@ Iedereen: VEEL PLEZIER MORGEN!!!! *O* :W *O*
Heb ze je motor opgeblazen met een lawinepijl :?
 
Heb ze je motor opgeblazen met een lawinepijl :?

Dat hebben ze een keer geprobeerd, was 2 dagen voor oud en nieuw, alleen hadden ze niet gedacht dat ik avonddienst had. Dus kom ik in volle motorbepakking beneden staan ze aan mijn motor te kutten.
Je begrijpt wel dat ik geen vragen gesteld heb, maar er gelijk 2 een ros verkocht heb.. :(

Dus vandaar dat ik sindsdien mijn motor veiligstel rond oud en nieuw... ;)
 
geen zin om naar buiten te gaan voor een foto, maar eh de fzr staat gewoon buiten in de tuin (in te sneeuwen.)
 
Mijn 851 staat altijd in de woonkamer, behalve als ik met haar weg ben. Garagebox huren vind ik te duur en omslachtig, ik heb geen schuur, en buiten wordt ze gesloopt of gejat. Vandaar. 8-)
 
Onder het afdakje met een blauw zeil als muurtje tegen de sneeuw
 
Terug
Bovenaan Onderaan