hoeveel Belgen zijn hier eigenlijk???

waar komen we vandaan???

  • Belgie

    Stemmen: 190 69,1%
  • Nederland

    Stemmen: 78 28,4%
  • Duitsland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Frankrijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Polen

    Stemmen: 4 1,5%
  • Luxemburg

    Stemmen: 0 0,0%
  • ergens anders:

    Stemmen: 3 1,1%

  • Totaal aantal stemmers
    275
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier leuke foto's -O-
full

Sorry dat ik mijn motor niet mooi gepoetsd heb voor de pics :+
 
Hey gixxer,
is echt klote man ,zo'n pracht machien ;( ,
hopelijk voor je valt het kostplaatje misschien al bij al nog mee
en kan je toch gewoon beide houden,
2007 is wel echt een k*t jr voor je '(
 
Mooi is (was) hij zeker die s4 :Y :9~
Kon er echt uren naar kijken als ik hem mooi gepoetsd had :X (nie doorvertellen) :P
Maarja eerst zien wat er voor mijn motor(en) geboden wordt is toch goed moment om motor te verkopen nu :Y
Dus als je iemand zoekt die een hele mooie en overdreven verzorgde motor wil ;)
(schade wordt binnen enkele weken samen met groot onderhoud vermaakt) dus dan heb je een motor die heeeeel veel km's ertegenaaan kan gaan :Y
Of je kunt natuurlijk ook gwn 5000€ zomaar op mijn rekening storten dan hou ik hem wel :+
 
Laatst bewerkt:
Mooi is (was) hij zeker die s4 :Y :9~
Kon er echt uren naar kijken als ik hem mooi gepoetsd had :X (nie doorvertellen) :P
Maarja eerst zien wat er voor mijn motor(en) geboden wordt is toch goed moment om motor te verkopen nu :Y
Dus als je iemand zoekt die een hele mooie en overdreven verzorgde motor wil ;)
(schade wordt binnen enkele weken samen met groot onderhoud vermaakt) dus dan heb je een motor die heeeeel veel km's ertegenaaan kan gaan :Y
Of je kunt natuurlijk ook gwn 5000€ zomaar op mijn rekening storten dan hou ik hem wel :+


en stort dat dan ineens bij mij ook ;) we zouden ergens ne miljonair moeten vinden die ons forum wat sponsert... zo iedere belg hiero een paar duizend euro ;) zodat hij meer plaats heeft me zijnen dikken bmw, loooooool
 
Mooi is (was) hij zeker die s4 :Y :9~
Kon er echt uren naar kijken als ik hem mooi gepoetsd had :X (nie doorvertellen) :P
Maarja eerst zien wat er voor mijn motor(en) geboden wordt is toch goed moment om motor te verkopen nu :Y
Dus als je iemand zoekt die een hele mooie en overdreven verzorgde motor wil ;)
(schade wordt binnen enkele weken samen met groot onderhoud vermaakt) dus dan heb je een motor die heeeeel veel km's ertegenaaan kan gaan :Y
Of je kunt natuurlijk ook gwn 5000€ zomaar op mijn rekening storten dan hou ik hem wel :+


man man man....... je hoopt zeker dat het maar snel 2008 wordt,
het jaar is nog maar 3 maanden verder en je hebt al zoveel ellende gehad (valpartijen, boetes en weet ik allemaal)
Ik hoor dat je iemand zoekt die 5000 euro op je zichtrekening wil storten,
geef je nummer maar eens...... hahahahaha NOT :X
maar ik heb er voor de winter altijd wel een auto bij,
mocht het echt gaan sneeuwen loop ik niet te Kutten op de motor,
heb voor deze bak 400 euro betaald,
met het idee "als ik val met de moto kost me dat al heel wat meer"
nu staat ie weer te koop voor 400 en je moet eens weten hoeveel mensen eropaf komen.(ford sierra 2ltr. uit 95)
Medio oktober november ga ik weer eens kijken voor een bak op 4 wielen,
rond dezelfde prijs natuurlijk (afschrijving op auto's ken ik dus niet :9 )
Wat vraag je trouwens voor je Husky???


edit: heb nog eens ff naar je foto's gekeken, maar eigenlijk valt het toch wel mee, ik heb toch wel eens wat diepere krasjes gezien, maar desondanks blijft het klote,
hier zie je ook wat krasjes......


c7a434a2f478fcd997136abde0d3e806
 
Laatst bewerkt:
Ik verkoop mijn huskie MET en zonder volledig uitlaatsysteem van Doma :Y
De motor heeft 5000km (binnen 1 week en krijgt dan ook zen onderhoud)
En heeft nog 1 jaar en kweetniemeer hoeveel maanden fabrieksgarantie!
Denk aan 4999€ met uitlaatsysteem en 4699€zonder
(met die 99's lijkt het net ietsje minder :P )
Opties:
-valblokjes op voorvork+achterbrug
-framebewchermers aan voeten(lakbescherming)
-ktm voorspatbord (origineel ook aanwezig)
-cemoto handkappen
-korter koppelingshendel (origineel ook)
-Met of zonder volledig Doma uitlaat
-banden zijn nog maar 2000km oud (michelin pilot powers)

:W

Oja testrit is mogelijk voor Sheldon *O* (ben ik zeker dat je verkocht bent }) :} husky)
 
Laatst bewerkt:
mmmm.... da's een euro per km.....
ik ga dan wel voor je jas van Richa.....
mocht deze niet passen, dan ga ik die van Katoh proberen :Y
 
@ gixxerfreak
life sucks ja ... moa wrom bluuf je ton ook an 30 tuschen de kamjongs deurerienn os olleman 10 per eure riedt omdat gleddig is van de sneiuw ... soms, heil soms, moej neki rienn lik nen oedde péé ... anyway ... nie sukkelen, blienk je motosiekkel op, frot de schreven deruut ... en rijen maar weer
 
Net gelezen op de website van Het Laatste Nieuws

Vijf gewonden na brand in motorshop Oostmalle

Een korte maar hevige brand heeft vanmorgen voor de nodige schade gezorgd bij motorshop Herman Verboven aan de Lierselei in Oostmalle. De brand ontstond in de werkplaats van de winkel. De brandweer had het vuur snel onder controle, maar kon niet verhinderen dat de werkplaats grote schade opliep. Vijf personen raakten lichtgewond en kampten met ademhalingsproblemen. Door de brand werd de N14 tussen Zoersel en Oostmalle afgesloten voor het verkeer. (belga/hln)
 
Vorig weekend trouwens een zalig stukje weg ontdekt tijdens een ritje, aangezien er heel nogal wat volk uit de streek Aalst-Ninove-Geraardsbergen zit misschien wel leuk om even te melden (alhoewel het waarschijnlijk wel al bekend zal zijn).
Ik was even de taalgrens overgestoken richting Bergen, en was aan het terugkeren via Edingen. Normaal gezien neem ik dan vanuit Edingen de weg naar Ninove via Vollezele en Denderwindeke, maar ik had die dag eigenlijk nog geen zin om naar huis te rijden. Even verder stond er een bord 'Geraardsbergen 17 km', dus die weg genomen. Bleek echt een toffe weg te zijn met leuke toerstukjes met mooi uitzicht, maar ook met enkele stukjes om goed op door te trekken en een paar goede bochten. Bovendien zeer weinig verkeer. Je komt dan uit bovenaan in Geraardsbergen, en als je dan direct naar links gaat kan je die baan rond Geraardsbergen met de 'haarspeldbochten' ook nog eens meepakken.
hebben ik en slibernau ook nog gereden toen hij nog een fireblade had de baan juist voor centrum gbergen vandaar naar brakel alover parike das ook plezant :] :] :W
 
hebben ik en slibernau ook nog gereden toen hij nog een fireblade had de baan juist voor centrum gbergen vandaar naar brakel alover parike das ook plezant :] :] :W

Richting Brakel vanaf daar is idd ook leuk, dan passeer je aan al die dorpen die eindigen op -inge: Liefertinge, Deftinge, Zarlardinge... Leuke wegens langs die kanten. En in Michelbeke kan je dan even binnenspringen bij Richa, daarna terug via Zottegem is ook een toffe baan.
 
Richting Brakel vanaf daar is idd ook leuk, dan passeer je aan al die dorpen die eindigen op -inge: Liefertinge, Deftinge, Zarlardinge... Leuke wegens langs die kanten. En in Michelbeke kan je dan even binnenspringen bij Richa, daarna terug via Zottegem is ook een toffe baan.
de kanten van silly via tollembeek in de franse cote dus ni voor katoh _O- _O- daar ist ook plezant op de boerenbaantjes wel ni voor stukgaties want daar in panne is dikke pech _O- :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan