Hoeveel chopperrijders hiero????

Hiero nog eentje

triumpham.jpg


:}
 
Laatst bewerkt:
Zo ziet zag ie er gisteren uit.....

15209

VT800

Vandaag open uitlaten eronder gezet....wel veel herrie, maar nog geen nieuwe foto....
 
Ik heb een honda Shadow VT700.

Zoals reeds enkele reacties: het zou leuk zijn een chopper toerrit te maken langs de mergellandroute
 
De laatste keer dat ik die heb gereden was 20 jaar geleden bij papa in de auto O-) Zou hem best wel eens op de motor willen doen :]

Laat maar komen zou ik zeggen :+
 
mergellandroute :? waar ligt die :9
ik weet het , ik ben niet op de hoogte van de routes |( :z
maar lijkt me leuk om te rijden , denk ik ;)
 
mergellandroute :? waar ligt die :9
ik weet het , ik ben niet op de hoogte van de routes |( :z
maar lijkt me leuk om te rijden , denk ik ;)
Aangezien ik dat ook niet wist heb ik effe op internet gezocht: Het uiterste zuiden van Limburg. (de naam deed al zoiets vermoeden :) )
Ik woon zelf in Almere, maar vertoef regelmatig in z.o. Brabant, en vandaar uit is het niet zo heel ver.
 
Aangezien ik dat ook niet wist heb ik effe op internet gezocht: Het uiterste zuiden van Limburg. (de naam deed al zoiets vermoeden :) )
Ik woon zelf in Almere, maar vertoef regelmatig in z.o. Brabant, en vandaar uit is het niet zo heel ver.

aha thnx, :} hmm zoeken op internet dat is handig,had ik ook kunnen bedenken |( ... maar die route dat is ff een stukkie rijden voor mij zeg, vanuit ouderkerkkercity
 
De Mergellanderoute loopt door zuid limburg en is ongeveer 71 mijl = ca. 106 km. lang. Deze route is best de moeite waard om te rijden.

Het zou gaaf zijn om met een groep choppers samen te rijden. Voor de noordelingen onder ons is het misschien te ver om effe te komen; maar wie weet...

as Zondag (16 maart) hebben ze goed weer beloofd, dus ik ga in elk geval deze route rijden en vertrek om 13.00 uur vanaf het Geusselt stadion in Maastricht. Ik wacht voor de Mc Donalds (voor de liefhebbers) zodat eventuele mede choppers en chopperinnen zich kunnen aansluiten om mee te rijden (niet chopper rijders mogen ook mee :) )

Ik ben zelf geen racer en wil onderweg kunnen genieten van de omgeving; echter zijn er mensen bij die hun ronde tijd willen verbeteren, die wil ik adviseren om door te rijden richting circuit Francochamps.

Hopelijk zie ik veel chroom as zondag...!!
 
Oh ja toertocht,

Als ik goed geinformeerd ben gaat regio zuid van de shadowclub een rondje langs mijn huis rijden. De mergellandroute en wel op 11 mei a.s. Let wel dit is alleen voor shadow rijders, maar elke shadow rijder mag een introducee meenemen welke een andere motor dan shadow rijdt.

greetz rene
 
heeeeeeeeeee rene, de 11de?
dan heb je wat anders;

11Mei 2003 11.00 uur Midden Regiorit, Jongerencentrum, Nedereindseweg 401, Nieuwegein (ride with the V-Boys!!) cu
 
Terug
Bovenaan Onderaan