Hoeveel chopperrijders hiero????

Op vrijdag 14 maart 2003 13:08 schreef Guzman het volgende:
... as Zondag (16 maart) hebben ze goed weer beloofd, dus ik ga in elk geval deze route rijden en vertrek om 13.00 uur vanaf het Geusselt stadion in Maastricht...
A.s. zondag moet ik werken
full
Ironisch genoeg rijd ik na het werk naar het zuiden. Ik zal aan jullie denken tijdens het werk. '(
 
Zondag (16 maart) hebben ze goed weer beloofd, dus ik ga in elk geval deze route rijden en vertrek om 13.00 uur vanaf het Geusselt stadion in Maastricht. Ik wacht voor de Mc Donalds (voor de liefhebbers) zodat eventuele mede choppers en chopperinnen zich kunnen aansluiten om mee te rijden (niet chopper rijders mogen ook mee :) )

Ik ben zelf geen racer en wil onderweg kunnen genieten van de omgeving; echter zijn er mensen bij die hun ronde tijd willen verbeteren, die wil ik adviseren om door te rijden richting circuit Francochamps.

Hopelijk zie ik veel chroom as zondag...!!

Helaas: Zondag 16 maart schoonmoederdag :r :r :r O-)
Volgende keer beter!
 
Hmmm, feestje in Eindhoven waar ik blijf maffen :Z , denk niet dat ik al weer nuchter genoeg ben tegen die tijd :?
Misschien kan ik het beschaafd houden O-)
Zal proberen, maar reken er maar niet op '(

Ach ja, rij ik hem nog wel mee met de Shadowclub ;)
 
Laatst bewerkt:
Hai,

Ik heb sinds een week een Intruder VS750. Wacht nog ff op wat mooier weer om hem dagelijks te gebruiken voor het woon werk verkeer.
 
Heb in feitelijk zin nog geen chopper, maar dat duurt geen 3 dagen meer... heb mijn BMW R75/5 uit 1971 verkocht, jawel, en een proefrit gemaakt op een Dragstar 1100. En nu nog 3 naggies slape... dan haal ik hem op!! Heb op veel motoren gereden (o.a. Honda CBR, Electra Glide, K100, Diversion, Vulcan 1500) maar dit overtuigde binnen een paar minuten. Topmotor!!
 
Nog een chopperrijder hier :) Heb de motor nog geen week (van 2 slechte 1 goede gemaakt) Maar moet nog ff wat maandjes wachten voordat ik meer dan 25 kW mag rijden :(

full


Een Magna V65 1100cc uit '85
 
Ik vroeg me af met z'n hoevele we hier waren!!!
Ik denk namelijk dat het merendeel toch op buikschuivers of toermotoren rijdt!

Misschien een idee om met de chopperrijders een toerrit te maken ???? :]
Andere zijn natuurlijk ook welkom.


Yamaha Virago XV700.....

Toertochten? altijd welkom....
Wat dachten jullie van 11 juni om 9.30 starten in Leeuwarden (Friesland), da's de 11-stedentocht..... Tot dan? :]
 
Ik rij sinds een half jaar een Honda Schadow ACE VT1100C2. Heb mijn '98-er Fireblade ingeruild. Ik was nog helemaal heel en dat wil ik graag zo houden. 250 door de bocht en 300+ rechtdoor gaat erg snel vervelen. Ben nu aan het sparen voor een Fatboy, dan krijgt mijn vriendin de Honda.

Bijlage: HPACE1.JPG
 
Yamaha Virago XV700.....

Toertochten? altijd welkom....
Wat dachten jullie van 11 juni om 9.30 starten in Leeuwarden (Friesland), da's de 11-stedentocht..... Tot dan? :]

Toertochten door Moai Fryslân: altiid joppe! Maarruh, de Elfstedentocht? Serieus? Is dat wat? Een vriend van me wil me al jaaaaaaren mee hebben en dat heb ik jaaaaaren af weten te houden. Ik kan alleen niet meer met mijn reet van die Dragstar afkomen; MOET gewoon blijven rijden dus...... alleen het idee van met zijn tig-duizenden te slalommen om elkaar heen lijkt me niet zo tof. Hou meer van met een paar man binnendoor te ploffen.. minder competitiestrijd enz. enz.
 
Terug
Bovenaan Onderaan