Hoeveel km rijden we gezamelijk ??

Vandaag kleine 120 km gereden, binnendoor het limburgse/brabantse land! :] :] :]
Lekker toch :}
Ennuh "nappie" , 'k heb ook ff getopt! 279 km/h slechts '( , toen dus in de begrenzer ;(
(waren wel "echte" km's, Sigma 800! :} :P
 
Vandaag ongeveer 5 meter gereden, beetje steken in de garage, en uit de garage en weer terug...
Maar dat wordt morgen allemaal anders (R6 is rijklaar)
 
stond jij bovenop het viaduct daaro dan? want dan heb ik je wel gezien...2x GSXR, 1x CBR, 1x ZZR1200..dat waren wij

Yep, wel ff gestaan. Als ik me niet vergis heb jij een aardig geluidje in je gixxer zitten.

edit: Fabian, volgende x even stoppen
 
Laatst bewerkt:
ik dacht ff dat het per jaar ging ( nieuw topic idee ? )

maar ik heb vandaag zo'n 50 km gereden normaal vervoer.
per jaar ongeveer 20.000 ( heb er nu 17.500 Km opzitten en heb hem net iets meer als 1 jaar maar verwachting voor aankomend jaar ligt 5000 Km hoger )
 
Gisteren een kleine 100 kkm gereden; eerst stukje over de dijken in de polder bij Nijmegen en daarna richting Brabant... :]
 
Vandaag 207.1 km gereden, beetje rondgetoerd hier in de buurt en toen naar de motorbeurs in Zuidlaren en met een omweg weer terug naar Emmen en daar nog wat rondgekloot.
 
We zitten nu op

+- 5000 km (gezamelijk)

waarvan de meeste de km in 1 dag gemaakt hebben

toch op zijn minst een liter 500 a 600
 
We zitten nu op

+- 5000 km (gezamelijk)

waarvan de meeste de km in 1 dag gemaakt hebben

toch op zijn minst een liter 500 a 600

Kortom de overheid is gisteren al weer genoeg gesteund: ze zouden motorrijden moeten propageren (dus niet extra belasten met heffingen e.d.)
 
K heb een "siesta" werktijd, dwz dat ik tussen de middag van 13.00 tot 15.30 vrij heb.
Als het mooi weer is , is dat helemaal niet erg want dan gaat het leer aan en ga ik ff de stress eruit rijden.
crossy2.gif

Vorige week zo'n 150-200 km gereden iedere dag, een en al bochtenwerk door de bergen hier. :9~
 
We zitten nu op

+- 5000 km (gezamelijk)

waarvan de meeste de km in 1 dag gemaakt hebben

toch op zijn minst een liter 500 a 600

Lijkt me een tikkeltje veel 600 liter, 500 is 1:10, dat is al erg veel. Gemiddeld doet een motor denk ik 1:14.
 
Zaterdagmiddag ong. 100km rond Den Haag (polders enz)

Zondag niets omdat het hier K*tweer was (Veel regen)

Ohja, jaarlijks ws rond de 14.000 (als ik zo doorga als nu)
 
Terug
Bovenaan Onderaan