hoeveel vandaag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saco

Die hard MF'er
19 feb 2009
386
21
Moordrecht
Vandaag was er veel uitlaat geluid op de Gouderakse dijk en op de Moordrechtse dijk te horen.
De meeste komen goedmoedig ploffend voorbij.
Een paar keer hoorde ik 7000 rpm plus. :/

Ik hoop dat iedereen weer veilig thuis komt , maar ik ben bang dat er vandaag 5 zware ongevallen plaatsvinden. ;(
 
Hoeveel wat vandaag? Motorrijders op de weg?
Heel, heel, heel veel.

Net voor me (koekblik) 4 motorrijders in tshirtjes die het nodig vonden voor te dringen en bij groen stil te blijven staan en zodra ik toeterde niet gas te geven maar zich om te draaien en met middelvingers te gaan zwaaien.
Daarna met 200+ tussen het verkeer door trappen om vervolgens op de vluchtstrook te gaan staan kletsen.
Onderweg naar zandvoort vermoed ik zomaar, stoer doen op de boulevard. Diep triest zulke mensen. Schaam me er diep voor als motorrijder.

Moest me ook na dat middelvinger werk erg inhouden om niet met het koekblik vol erover heen te rijden. Maarja, dan ga ik de cel in. Schiet ik ook zo weinig mee op.


@TS: 7000rpm is niks op een motor.....
 
Hoeveel wat vandaag? Motorrijders op de weg?
Heel, heel, heel veel.

Net voor me (koekblik) 4 motorrijders in tshirtjes die het nodig vonden voor te dringen en bij groen stil te blijven staan en zodra ik toeterde niet gas te geven maar zich om te draaien en met middelvingers te gaan zwaaien.
Daarna met 200+ tussen het verkeer door trappen om vervolgens op de vluchtstrook te gaan staan kletsen.
Onderweg naar zandvoort vermoed ik zomaar, stoer doen op de boulevard. Diep triest zulke mensen. Schaam me er diep voor als motorrijder.

Moest me ook na dat middelvinger werk erg inhouden om niet met het koekblik vol erover heen te rijden. Maarja, dan ga ik de cel in. Schiet ik ook zo weinig mee op.


@TS: 7000rpm is niks op een motor.....


:(
Dit zijn van die gastjes, die nooit brommer gereden hebben en meteen een zware motor kopen en denken; "Zo, we horen er ook bij".
Deze gasten verpesten het voor de overigen. We kunnen ze missen als kiespijn. B|
 
Vandaag was er veel uitlaat geluid op de Gouderakse dijk en op de Moordrechtse dijk te horen.
De meeste komen goedmoedig ploffend voorbij.
Een paar keer hoorde ik 7000 rpm plus. :/

Ik hoop dat iedereen weer veilig thuis komt , maar ik ben bang dat er vandaag 5 zware ongevallen plaatsvinden. ;(

haha mijn motor kan 17.000 RPM maken, 7000 is bijna stationair lopen _O- _O- _O- _O- _O-

Maar WTF gaat dit topic over :X :X :X :X :X :X :X
 
volgens mij wil ts weten hoeveel ongelukken er vandaag waren waarbij motorrijders betrokken waren. (gok ik zo..)
 
:(
Dit zijn van die gastjes, die nooit brommer gereden hebben en meteen een zware motor kopen en denken; "Zo, we horen er ook bij".
Deze gasten verpesten het voor de overigen. We kunnen ze missen als kiespijn. B|

Om nou te zeggen dat je brommer en lichte motor gereden moet hebben vindt ik ook wel een beetje kort door de bocht. Het zijn ook gewoon liefhebbers van motoren maar dan op een andere manier.. Niet dat ik het toejuich dat lui in shirtjes op de motor asociaal hard rijden op plekken waar het echt niet kan en nog meer van dat soort ongein. Niet dat ik zelf heilig ben maar je snapt m'n punt.

Ontopic: Toerental wil niet zo veel zeggen lijkt mij... ligt er toch echt aan in welke versnelling je over die dijk heen tuft.. :z
 
Volgens mij is dit bedoeld als ongevallen topic, iemand die zich afvraagd hoeveel ongelukken er vandaag gebeuren met al die mensen die voor het eerst weer de motor uit de schuur trekken en denken dat ze Rossi heten :+ :+

Ik kan in ieder geval een behoorlijke crash melden op de waalbanddijk bij Ochten :X :X

Hier lag een Ducati racer helemaal in de kreukels en de Lifeliner stond bij mensen in de tuin. Hoop dat het allemaal goed komt met de bestuurder, het zag er allemaal niet al te best uit :X :X
 
Om nou te zeggen dat je brommer en lichte motor gereden moet hebben vindt ik ook wel een beetje kort door de bocht. Het zijn ook gewoon liefhebbers van motoren maar dan op een andere manier.. Niet dat ik het toejuich dat lui in shirtjes op de motor asociaal hard rijden op plekken waar het echt niet kan en nog meer van dat soort ongein. Niet dat ik zelf heilig ben maar je snapt m'n punt.

Ontopic: Toerental wil niet zo veel zeggen lijkt mij... ligt er toch echt aan in welke versnelling je over die dijk heen tuft.. :z
Mwah, liefhebbers... eerder motor kopen om stoer te doen voor je "matties" en " homeboys" of hoe dat dan ook mag heten.

Op zulke dagen stap ik overigens niet eens meer op de motor, geen lol meer aan en iedereen denkt je dat ook zo'n randdebiel bent.

Zulke types zal ik geen moment medelijden mee hebben als ze onder een grote steen slapen. Bah. Normaal gedrag is tegenwoordig echt heel ver te zoeken heb ik het idee.

Ik ben ook absoluut niet heilig, rij ook te hard en let ook wel eens niet goed op bij het stoplicht als ik voorgekropen ben. Maar om dan je middelvinger op te gaan steken als iemand toetert... (ik was pas de 2e die toeterde, heb alleen een keiharde toeter in et koekblik).. :r
 
3 doden gok ik zo... da's ongeveer in lijn met voorgaande jaren.

AR is expres maar niet op de motor gestapt. Teveel debielen, te druk -O-
Dan hoop ik dat dat die 3 waren van net voor mijn neus :Y (ja 3, 1 van de vier reed wel netjes en rustig in zn volledige leer)
Of mag ik dat niet zeggen?
 
Dan hoop ik dat dat die 3 waren van net voor mijn neus :Y (ja 3, 1 van de vier reed wel netjes en rustig in zn volledige leer)
Of mag ik dat niet zeggen?
Nee, dat mag je zeker niet. Man, ik werd hier al geflamed als ik ervoor waarschuwde. Ging ik dan aantallen doden noemen, nou dan was ik een "ziek mannetje" enzo.

Klaarblijkelijk is het voor velen nogal confronterend om met je neus op de feiten gedrukt te worden -O-
 
als ik dit topic lees vraag ik me af of je wel een motor liefhbber bent, maar goed.

iedereen is vrij om zich "wel" of "niet" te beschermen tegen de elementen, vrijheid blijheid heet dat.
Dat het niet slim is om het niet te doen, weet een ieder, maar laat ze toch,elke letter die je eraan besteed is er een teveel.
 
Vandaag mijn eerste ritje zonder instructeur gemaakt (lekker hoor, zonder zo'n oortje :) )
en m'n eerste post op MF gemaakt... en ik leef nog!
Hallo allemaal :W
 
als ik dit topic lees vraag ik me af of je wel een motor liefhbber bent, maar goed.

iedereen is vrij om zich "wel" of "niet" te beschermen tegen de elementen, vrijheid blijheid heet dat.
Dat het niet slim is om het niet te doen, weet een ieder, maar laat ze toch,elke letter die je eraan besteed is er een teveel.
Je doelt op mijn opmerkingen over leder en tshirts?

Ja, dat mag een ieder zelf weten. Maar er is geen enkele reden om met middelvingers naar mij te gaan zwaaien als ik toeter als je voor groen blijft stilstaan. Daar ben ik dan ook niet van gediend en word ik goed nijdig om.

edit: overigens ben ik het er niet 100% mee eens dat een ieder dat zelf moet weten. Als je namelijk zwaar verongelukt en gehandicapt wordt (door je eigen fout) dan kost je de rest van je leven de maatschappij veel geld.
Net als bij auto's gordels etc verplicht zijn zou het op motoren ook verplicht moeten zijn om je vitale lichaamsdelen voor zover mogelijk te beschermen. Dat houdt dus in: minimaal helm en jas met protectie.

En dat kunnen veel mensen met me oneens zijn, dat is prima. Maar ik word zo moe van dat geroep over dat iedereen zelf moeten weten en doen wat ie zelf wil maar zodra het fout gaat wel verwachten dat de rest maar betaalt omdat je anders geen leven meer hebt.
 
Laatst bewerkt:
Je doelt op mijn opmerkingen over leder en tshirts?

Ja, dat mag een ieder zelf weten. Maar er is geen enkele reden om met middelvingers naar mij te gaan zwaaien als ik toeter als je voor groen blijft stilstaan. Daar ben ik dan ook niet van gediend en word ik goed nijdig om.

Man dat was gewoon een bedankje, hij/zij zwaaide even naar je...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan