Hoevelaken 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanavond krijg ik een regelneef op bezoek voor financiele uitleg, weet eggg nie meer wat ik met me geld moet doen!!! :X :X :X :X :X Morgen avond ben ik weer van de partij. Voordat iemand de vraag steld waar is A.J.Kwak?? Die zit twee weken in Egypte en daana nog een week bij Heidi (die eigenlijk geen heidi heet) :}
 
Moet jij een horen Don: je bent er gewoon bij morgen. Je moet die bochten toch eens op een normale snelheid leren nemen.

Dus: schraap al je lef bijeen en kom morgen ook ff.
 
zijn die %$#@$# werkzaamheden al opgeschort op de a28 richting utrecht? Wij zijn er ook om en nabij 19:00 uur morguh.
 
ben vanavond nog effe langs geweest ± 20:00uur maar niemand gezien ben maar binnendoor naar huis toe gereden.
Morgen maar weer dan.

later :9
 
Nou, dan ben je denk ik net een fractie te laat geweest, het was toch op een gegeven moment behoolijk druk. Vraag me niet wie allemaal want ik ken niet iedereen bij naam laat staan bij motor. Werd al weer snel donker en er lag ook wel wat diesel op een plek. Daarna nog even naar de schep geweest( ik schat net voor 20:00). Hier stonden alleen 2 MFers. 1 met R1 met finisch vlag(op de kuip) en een ander met GsX500?

Oh ja heb mijn achter veervoorspanning wat harder gezet. Dit gaat echt beter. Was het eigenlijk al van plan, maar na tipje van Jackass ook maar gedaan ook. Veel strakker nu.

Mzzl Jeroen Srakstatie916
 
Kan iemand mij trouwens vertellen wat de banaanscore inhoud?
Net zoiets als dieselspoorscore?

:}


quote uit faq

De Banaanscore (te vinden in je profiel) is een percentage wat aangeeft hoe motor-gerelateerd je posts op Motor-Forum zijn. Hierbij wordt voor elke post een score toegekend, afhankelijk van het forum waarin deze is geplaatst. Het is dus niet zo dat wij elke post met de hand op inhoud beoordelen. Iemand die heel veel post in de echte motorfora als Sport, Klassiekers, Waar Is Wat Te Doen, etc. zal een veel hogere score hebben dan iemand die vrijwel alleen in Offtopic post. De maximale score is uiteraard 100%. Post je alleen maar in de echte motorfora dan zal je score 100% zijn; zo niet, dan is de score lager. Je kan de score alleen maar verhogen door meer over motoren te posten. Als je minder dan 30 posts hebt is je score altijd 0%.

8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan