Hoevelaken 2004-2005

Ik zie wel nu duidenlijk dat ik veel te veel voorover leun bij die trieste wheely poging :P

Mich, heb je toevallig ook een fototje, van hoe ik bij mijzelf achterop zit? :P
 
Nu eerst ff eten...

Mail de high res foto`s vanavond of morgen wel...
Edit: foto`s zijn een kleine 4 mb dus verzenken kan lang duren, komen morgen wel ofzo


Woowwwwwwwww super foto's man :} :} :} Die foto van Jaymn en mij :} :} uber geill


Hej probeer anders de highres naar me te uploaden, dan kan de rest het van mijn server downloaden.

Kan ik meteen een foto gallery maken van Hoevelaken 2005 :P


Type in je verkenner in:

ftp://upload@62.234.38.191

wachtwoord hoef je niet in te vullen

Vervolgens high res piccies naar dit venster kopieren.


Scheelt weer geresize en gemail, en we hebben alle foto's op 1 plek staan :P


Klaverblad-hoevelaken.tk ofzoiets?
 
Laatst bewerkt:
ben net verhuist naar huizen, en mijn eigen PC is nog niet aangesloten... ik zal de olgende keer dat ik film de boel we digitaal zetten :)
 
full


Posers 4 life.. hehehe
 
Ik zie dat het weer aardig gezellie is geweest.Maar waarom moet ik altijd werken als het mooi weer is.
De volgende keer wil ik mee.
Cyah
 
%$@#%@#$%# laat het uploaden nog maar ff zitten :( , gister een nieuw :r wireless :r kaartje erin gezet, maar die is nu ze connectie kwijt. Aangezien ik morgen avond pas weer bij het server beestje kan, werkt het nu ff niet
 
Leuke foto,s mannen, ziet er goed uit. Kentekens zie je ook goed!!! ;) Altijd makkelijk voor onze vrienden int blauw die mee lezen!!! :X
 
Verder wel lekker rondjes gedraait :] , was die duc 999 trouwens van het forum??


Klopt, dat was ik! Alleen erg weinig online op het forum, maar af en toe wel zin om even te klaveren. De 999 heb ik net 3 weken en mijn naampje klopt nu ook niet meer dus. Ben 'm nog aan het inrijden maar op het klaverblad kom ik toch niet boven de 7000 toeren.
Ik zag wel wat mensen staan in de bocht a'dam/zwolle, alleen stond iedereen er gewoon relaxed bij en kon ook verder niet zien dat er problemen waren, vandaar dat ik maar ben doorgegaan met rondjes rijden.

Groeten Jeroen999
 
Weet niet wie :? een kerel met een GSXR600k3 die samen japino :? was van MF. Uitgegleden over een diesel spoor wat aan de buitenkant van het blad lag. Hij had zelf niks. We hebben ff gewacht om z'n motor in het busje te tillen.


Verder wel lekker rondjes gedraait :] , was die duc 999 trouwens van het forum??
Beetje dom, hier de volledige quote met tijd en datum.

Dan was jij trouwens zeker de rood/zwarte gsxr 750?

Mazzols
 
Jwael, het is zover morgen krijg ik eindelijk me eigen motor, dus kom ik ook wel eens een keertje kijken (achteraanrijden.......) op hoevelaken :)
 
AJ kwak , reed jij gister middag omstreeks 16:15 over de tankbaan???

zag namelijk deze motor voorbij rijden

(Afbeelding)
Ik ga gewoon voor m,n beurt praten, ;) Ja dat was Kwak!!! :] :} Mooie bike hoor, en die staat hier 2 huizen verder, mag er lekker vaak naar kijken. :9 Ik hoorde vanuit m,n tuin een hoop herrie op de tankbaan, toen wist ik al genoeg, ik had een paar flesjes bier op dus leek me verstandig om op afstand mee te luisteren.
 
AJ kwak , reed jij gister middag omstreeks 16:15 over de tankbaan???

zag namelijk deze motor voorbij rijden

(Afbeelding)

Dat was ikke ja! Mooi he! Ben hem driftig aan het inrijden! Zag in het voorbij gaan wat mf stickers langs de kant staan, zwaaide nog wel maar leek me verstandiger even door te rijden naar huis...moest nog 50 meter en die acties daar van jullie leken me vragen om problemen...vroeg of laat is het daar uit met de pret en dat vind ik erg jammer.
 
ik deed niks was echt letterlijk op zijn zondags aan het rijden , je haalde me in namelijk :) mss herinner je je het nog , zwarte rsv mille , rossi helm met hanekam.
 
Terug
Bovenaan Onderaan