Hoevelaken 2004-2005

Dan ben ik van de partij, weet alleen niet waar de TB is :)
komtie komtiedan he!!! Tussen Soesterberg en Amersfoort. A28 vanaf A.foortrichting Utrecht. afslag 4 soest/soesterberg nemen. bovenaan rechts en stoplichten weer rechts... good luck.
 
Wel leuk te lezen dat er zoveel actief zijn op het klaverblad!

dit jaar nog niet echt gereden bij hoevelaken maar binnenkort ook maar eens wat rondjes rijden...
Gelijk maar even een vraag aan jullie. Vorig jaar ben ik ook aan het oefenen geweest om eindelijk mijn knie eens aan de grond te krijgen maar ik rijd wel mijn steppie aan de grond maar mijn knie die wil nog niet?!

Opzich hang ik wel redelijk langs mijn motor. Misschien is het gewoon een kwestie van mijn knie wat meer naar buiten toe te zetten?

Ik lees dat er nog een aantal rijders zijn die ook aan het oefenen zijn?

Nou, misschien tot binnenkort eens!

stefan

ps: controleren ze weleens bij het Klaverblad? En alleen op de snelheid of ook op lullige dingen zoals geluid, je papieren enzo...


oke mijn tip als je jezelf voelt als een aap dan zit je goed
 
komtie komtiedan he!!! Tussen Soesterberg en Amersfoort. A28 vanaf A.foortrichting Utrecht. afslag 4 soest/soesterberg nemen. bovenaan rechts en stoplichten weer rechts... good luck.
Ok dan, dat moet ik wel kunnen vinden denk ik, al kom ik uit de richting van Zwolle :P
 
uitkijken dus. KD`en is niet zo moeilijk, lees mijn post aan olaf ff 2 pagina`s terug ofzo.

Zelf kan ik nog niet wheelien, dat zuigt ook. iemand tips?

Jahoor :P We spreken wel een avondje af, kan jij aan t eind van de avond op 1 wiel rijden ;)
 
Dan kom ik langs met de camera... 8-) helaas zonder de gixxer '(

Gezellig, halen wij je wel op }) :]

full


Word al een lekker feestje zo te zien, genoeg animo.... :9~
 
Gezellig, halen wij je wel op }) :]

(Afbeelding)

Word al een lekker feestje zo te zien, genoeg animo.... :9~

Hey Jaymn,

Gaafe bike zeg, toch maar weer terug naar de TLR (mooie kleur btw)
Ik heb je filmpje hier nog op de computer staan, maar ik kan
weinig aflezen van hoe je die power wheelies doet !!!

Ik probeer het zelf steeds op het kruispunt van Dode weg naar laan 1914
en omgekeerd, daar zit een hobbel in de weg en dan vliegt de gixxer
gelijk de lucht in, Ik heb al behoorlijke hupjes gemaakt !!!

Het is de angst die mij tegen houd, soms zie je filmpjes op internet
maakt iemand een hele lange wheelie ziet er heel gecontroleerd uit
en dan begint opeens het achterwiel te zwabberen. Of ze komen met het
voorwiel neer en hebben het stuur iets scheef (tankslapper)
 
Ik houd het eerst nog maar even bij een kneedown bij hoevelaken. Bedankt nog voor de tip (als je je voelt als een aap dan zit je goed!). Toch maar een keer eerst even langs de dierentuin rijden... :)
Maar ik denk dat je wel gelijk hebt!

Stefan
 
we moeten gewoon een x wat gaan afspreken met een leuk clubje
eerst klb
en daarna rotonde op de bunschoterstraat
niet dan redline :}
 
even een heel ander vraagje.

Ik ben bezig met andere voorvering voor m`n gix (zit bijna altijd aan het einde van z`n veerweg) Maar nu heb ik voor hyperpro een opgave van 200e all in. Ik dacht eigenlijk dat dat goedkoper was?

Zijn deze veren meteen zwaarder (als in 10 kg zwaardere veren) of moet je dat ook nog bekijken, ik moet namelijk 10kg zwaardere hebben.

sry voor off topic, vast ook gasten met wp en hyperpro hier. TB kom ik wel een keer kijken om op 1 wiel te rijden
 
Hey Jaymn,

Gaafe bike zeg, toch maar weer terug naar de TLR (mooie kleur btw)
Ik heb je filmpje hier nog op de computer staan, maar ik kan
weinig aflezen van hoe je die power wheelies doet !!!

Thnxx ben er erg blij mee *D

Ik probeer het zelf steeds op het kruispunt van Dode weg naar laan 1914
en omgekeerd, daar zit een hobbel in de weg en dan vliegt de gixxer
gelijk de lucht in, Ik heb al behoorlijke hupjes gemaakt !!!

:9
Het is de angst die mij tegen houd, soms zie je filmpjes op internet
maakt iemand een hele lange wheelie ziet er heel gecontroleerd uit
en dan begint opeens het achterwiel te zwabberen. Of ze komen met het
voorwiel neer en hebben het stuur iets scheef (tankslapper)

Die angst heb ik nooit gehad, voelde me onaantastbaar in m`n pak en m`n fiets was all risk verzekerd ;) [me]Helaas weet Jaymn nu wel beter O-) [/me]

Zwabberen komt voor hoofdzakelijk voor uit zijwind in combinatie met te hoog gaan. Je kan ook overdrijven in je hoogte. Als je een normale marge houdt in hoogte, t weer en de verkeersomstandigheden t toelaten kan je naar mijn mening " veilig" wheelie`s maken.

Maarja zoals met alles oefening baart kunst, ga niet voor de hoogte in t begin maar voor de lengte en full controll en houd je snelheid laag, dan kan je daarna aan je hoogte gaan werken..
 
even een heel ander vraagje.

Ik ben bezig met andere voorvering voor m`n gix (zit bijna altijd aan het einde van z`n veerweg) Maar nu heb ik voor hyperpro een opgave van 200e all in. Ik dacht eigenlijk dat dat goedkoper was?

Zijn deze veren meteen zwaarder (als in 10 kg zwaardere veren) of moet je dat ook nog bekijken, ik moet namelijk 10kg zwaardere hebben.

sry voor off topic, vast ook gasten met wp en hyperpro hier. TB kom ik wel een keer kijken om op 1 wiel te rijden
Voorveren zijn idd zwaar kut..ik heb WP`s ondergezet en dat is echt een verschil tussen hemel en aarde. Ik heb iets van 120 voor betaald, maar wel zelf ondergezet.
 
okee, thx. Is dat een gemakkelijk klusje?

zal wel beter sturen dan :P
Valt mee, alleen jij hebt usd voorvork dus zal wel ingewikkelder zijn. Maar de handleiding zit erbij dus als je beetje technisch bent moet het lukken.
En hij stuurt echt een stuk fijner, veel meer gevoel in de voorkant. Zeker als je op het circuit rijdt is het elke cent waard.
 
Valt mee, alleen jij hebt usd voorvork dus zal wel ingewikkelder zijn. Maar de handleiding zit erbij dus als je beetje technisch bent moet het lukken.
En hij stuurt echt een stuk fijner, veel meer gevoel in de voorkant. Zeker als je op het circuit rijdt is het elke cent waard.
Heb je je achterveer niet gedaan?
 
Ik heb progressieve veren voor en achter laten monteren bij Hyperpro...en het is een wereld van verschil.
Had mijn twijfels maar toen ik opstapte na de montage...jeeeemig wat een verschil...veel stabieler...vooral in lange snelle bochten blijft hij op zijn lijn....lijkt of hij nog makkelijker om te smijten is nu....vooral korte links rechts combinaties....duikt niet meer met remmen....en vooral met wegsprinten zakte hij door zijn achterveer waardoor ik in alle 3 de versnellingen moeite had om redelijk snel weg te komen omdat hij whyleede als n gek en ik dus van t gas af moest om m niet over de kop te laten gaan....dat is een heel stuk minder geworden...maar vooral in de bochten en met remmen heel veel verbetering.
 
Ik heb progressieve veren voor en achter laten monteren bij Hyperpro...en het is een wereld van verschil.
Had mijn twijfels maar toen ik opstapte na de montage...jeeeemig wat een verschil...veel stabieler...vooral in lange snelle bochten blijft hij op zijn lijn....lijkt of hij nog makkelijker om te smijten is nu....vooral korte links rechts combinaties....duikt niet meer met remmen....en vooral met wegsprinten zakte hij door zijn achterveer waardoor ik in alle 3 de versnellingen moeite had om redelijk snel weg te komen omdat hij whyleede als n gek en ik dus van t gas af moest om m niet over de kop te laten gaan....dat is een heel stuk minder geworden...maar vooral in de bochten en met remmen heel veel verbetering.
Wanneer heb je dit laten doen?
 
en............ de zon breekt weer door !! :)


[me]Redline Rider gaat ff stukkie gummen??
[/me]



Verder nog mensen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan