Hoevelaken 2004-2005

Lekker of niet EXTREME RRRRRRRRRRR

Die bon op de MM :+


Waarom ben je zo stom om zonder helm weg te rijden

Nounou...jullie zien het helemaal verkeerd! Extreme is een held en een waar voorvechter van het anarchisme.

Waar jullie hypocrieten (waaronder ik dus ook!) van het gas af ga, knie intrek of gauw helm op zet als oom agent om de hoek komt daar lacht extreme in het gezicht van de wet en is er nog trots op ook! Hulde :}

Hou volgend jaar de lintjesregen in de gaten xtreme, ik ga je voordragen!

en dat hij de staatskas spekt in plaats van wij is mooi meegenomen!
 
Vanavond schijnt de zon 8-) :]


Nog meer mensen die hun beestje willen uitlaten :? :P
Wil wel, kan niet...

full
 
Stralend mooi weer en totaal geen leven in topic !!!

mich zit te denken om ook langs te komen met de koekblik om wat foto`s te schieten
 
Stralend mooi weer en totaal geen leven in topic !!!

mich zit te denken om ook langs te komen met de koekblik om wat foto`s te schieten
Het is al een paar dagen rustig.....Het zal maar lekker weer zijn en je zal maar niet kunnen gummen nu B|
 
Laatst bewerkt:
Nounou...jullie zien het helemaal verkeerd! Extreme is een held en een waar voorvechter van het anarchisme.

Waar jullie hypocrieten (waaronder ik dus ook!) van het gas af ga, knie intrek of gauw helm op zet als oom agent om de hoek komt daar lacht extreme in het gezicht van de wet en is er nog trots op ook! Hulde :}

Hou volgend jaar de lintjesregen in de gaten xtreme, ik ga je voordragen!

en dat hij de staatskas spekt in plaats van wij is mooi meegenomen!
Hahaha, wat een verhaal buurman, ik hoorde het net pas van je...hoe kan dat nou, dit goeie nieuws moet je toch metteen over dragen naar mij, desnoods via de sms!!! :} Kom je zo nog een biertje drinken??? :9
 
Dacht ga effe lekker rustig toeren op Hoevelaken....

Was ik niet de enige.... kweenie wie het was maar aan de avatars van deze pagina te raden denk ik dat RoderickDePineut was.

Volgende keer maar effe 'n MC-flurry halen?

*D
 
Nope.... de fiets was voornamelijk zwart.... dubbele koplampen rond... iets van 'n Old Style Gixser of FZR..... kweenie maar als ie hier rondloopt zal ie zich wel meldden. Hij kan mij niet over het hoofd gezien hebben.

O-)

:Z

Zou ie nou nog steeds rondjes aan het draaien zijn??

:z
 
Laatst bewerkt:
Nope.... de fiets was voornamelijk zwart.... dubbele koplampen rond... iets van 'n Old Style Gixser of FZR..... kweenie maar als ie hier rondloopt zal ie zich wel meldden. Hij kan mij niet over het hoofd gezien hebben.

O-)

:Z

Zou ie nou nog steeds rondjes aan het draaien zijn??

:z
Ik ben gister tot een uur of 19:00 daar op Hoevelaken geweest. Ik ben alleen een nieuwe bordeauxrode R1 tegen gekomen. Ik reed met een maat van me. Die rijdt op een YZF 750. Zo'n wit, blauw, oranjeachtige. Ben daarvoor zal ongeveen 17:30 geweest zijn nog ff over de tankbaan gereden, maar daar was niemand te zien.
 
Ik ben gister tot een uur of 19:00 daar op Hoevelaken geweest. Ik ben alleen een nieuwe bordeauxrode R1 tegen gekomen. Ik reed met een maat van me. Die rijdt op een YZF 750. Zo'n wit, blauw, oranjeachtige. Ben daarvoor zal ongeveen 17:30 geweest zijn nog ff over de tankbaan gereden, maar daar was niemand te zien.

Gister tot het donker begon te worden heb ik nog aardig wat rondjes gedaan.
Zo'n 22:00? Lekker hoor... :P
 
Nope.... de fiets was voornamelijk zwart.... dubbele koplampen rond... iets van 'n Old Style Gixser of FZR..... kweenie maar als ie hier rondloopt zal ie zich wel meldden. Hij kan mij niet over het hoofd gezien hebben.

O-)

:Z

Zou ie nou nog steeds rondjes aan het draaien zijn??

:z

Ik heb een zwarte gix. Maar gister ben ik er niet geweest... Wel vrijdag en donderdag.
beide keren kwam ik een CBR tegen. Wit-Rood met een fluor-gele voorkant.
Haalde me buitenom knee-downend in een lus in. :}
 
Wel mensen gezien, wij maakten uitstapje naar Beekbergen...
De klpd was er ook B|
M'n vrouw stopte bovenop viaduct.....FOUT!!!
Affijn, weer 95Eurie armer :(

Vanwege stoppen op vluchtstrook voor de rest reden we heel netjes O-) ,
ze wilden er eerst 2 geven maar vonden 95Euro per stuk ook wat veel
vandaar dat ze een "gebaar" :X maakten en er maar één uitschreven.

nog nooit van waarschuwen gehoord denk ik
 
Wel mensen gezien, wij maakten uitstapje naar Beekbergen...
De klpd was er ook B|
M'n vrouw stopte bovenop viaduct.....FOUT!!!
Affijn, weer 95Eurie armer :(

Vanwege stoppen op vluchtstrook voor de rest reden we heel netjes O-) ,
ze wilden er eerst 2 geven maar vonden 95Euro per stuk ook wat veel
vandaar dat ze een "gebaar" :X maakten en er maar één uitschreven.

nog nooit van waarschuwen gehoord denk ik
Kut man :( !!! Had ze niet net ff kunnen doen of er iets kapot was oid?

[me]ZX9-mace is vandaag niet op pad geweest[/me]
 
Wel mensen gezien, wij maakten uitstapje naar Beekbergen...
De klpd was er ook B|
M'n vrouw stopte bovenop viaduct.....FOUT!!!
Affijn, weer 95Eurie armer :(

Vanwege stoppen op vluchtstrook voor de rest reden we heel netjes O-) ,
ze wilden er eerst 2 geven maar vonden 95Euro per stuk ook wat veel
vandaar dat ze een "gebaar" :X maakten en er maar één uitschreven.

nog nooit van waarschuwen gehoord denk ik


Das klote, heb vandaag ook mijn (textiel) knie daarzo voor het eerst aan de grond gereden. Ik en mijn broertje (Rode Bandit 600) hebben daar volgens mij meer dan een uur rond gereden. En na een tijdje reden we samen met een zilveren sport motor volgens mij. Niet echt op gelet, maar ik hoopte dat het een MF'er was :P

We hebben ook een aantal keer langs de weg gestaan maar dat ging goed hoor, ook binnendoor inhalen O-) Hoezo Beekbergen trouwens als je toch al op Hoevelaken bent, is dat nog zoveel beter :?
 
@ Bladerunner

Jammer joh, ik hoop wel dat je voor die 95 pleuri een hoop plezier hebt gehad?

Er wordt al zo veel voor gewaarschuwd, niet op het blad zelf stil blijven staan en niet teveel rondjes achter elkaar rijden.
Wij rijden altijd door naar de Mac in A'doorn zuid en nemen even een bak koffie. :)
Door de verhoogde belangstelling voor klaverbladrijden en de topics op dit forum, worden ook de blauwen actief. ZIJ LEZEN MEE!!! :(

Wie weet komen we jullie nog wel tegen bij de Mac in A'doorn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan