Hoevelaken ---> KBH deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Duidelijk.

Nog een vraagje over de ketting.

De zeikanten van de ketting zien er erg droog uit alleen als je "in" de ketting kijkt (in het midden zeg maar) zie je wel dat er smering zit...

De zeikanten zijn wit uitgeblakert. Maar het deel waar je tandwiel komt zeg maar is wel vettig


Rooiehoed, De ketting is goed gesmeerd. Hij is wit omdat ik belray gebruik wat gewoon een witte kleur heeft. Best wel een aanrader want het blijft tenminste op je ketting zitten en slingert er niet af tijdens het rijden. (blijft je velg ook nog een vrij schoon en motor ook)
 
Middag mensen!

Weer ff bij gelezen. Afgelopen weekend weer ff flink geoefend op het blad maar de eerste kd nog niet gehad (komt vanzelf wel)

Als het vanaaf droog is stap ik nog ff op de brommert om wat rondjes te maken.
Het weer ziet er niet al te best uit maar als het droog is ga ik ff wat rondjes maken.

@ghostrider:
Gefeliciteerd met je eerste knee down! :Y
 
middag!...zo was wel wat nattig vanochtend.... ga morgen nog ff stukkie rijden... regen of geen regen... iemand nog in de stemming?... ga ff kd met nat weer oefenen... ik weet dat het kan! |(
 
Mijn vorige pak was rood/zwart.. Was wel lullig want het was een alleraardigst shirtje. Die kon toen meteen de container in. :X
~[/size]

Ach.... van mij is er wel méér in de container verdwenen.... en dat was niet eens verkleurd. :X :+

@Iedereen........

Jawel.......

full


.... nog één nachtje slapen en dan is het zo ver.
En ja, zo ver is het.... maar we hebben d'r allemaal enorm véél zin in. *O*

Net nog op het blad geweest.... en ja, het was nat. ;)
 
Laatst bewerkt:
Rooiehoed, De ketting is goed gesmeerd. Hij is wit omdat ik belray gebruik wat gewoon een witte kleur heeft. Best wel een aanrader want het blijft tenminste op je ketting zitten en slingert er niet af tijdens het rijden. (blijft je velg ook nog een vrij schoon en motor ook)
was goed gesmeerd ja ;) Heb er al aardig wat km's op zitten dus hij mag wel weer ff ingesmeerd worden. Mooi excuus om een paddock aan te schaffen :Y

Net met badjo gereden. In Utrecht bij een stoplicht reed er een auto tussen mij en badjo. Stoplicht sprong snel op oranje>rood auto voor mij door rood en ik maar gestopt. Badjo daarna niet meer kunnen vinden.

Er maar na een kwartiertje zoeken een toeristische rit ervan gemaakt. Vlak voor Amsterdam maar eraf, richting Hilversum, Bussem en dan Amersfoort.

3 uur op een supersport zitten is niet bevordelijk voor je kont ;) of iig als je het niet gewend bent.

Oja Tjeerdb, je krijgt nog complimenten van robartjo, hij vond de motor uitzonderlijk netjes onderhouden. *D

Jij hebt trouwens ook een erg mooie bike badjo! Hoop dat je nog geslaagd bent bij Motorzoom.
 
Laatst bewerkt:
was goed gesmeerd ja ;) Heb er al aardig wat km's op zitten dus hij mag wel weer ff ingesmeerd worden. Mooi excuus om een paddock aan te schaffen :Y

Net met badjo gereden. In Utrecht bij een stoplicht reed er een auto tussen mij en badjo. Stoplicht sprong snel op oranje>rood auto voor mij door rood en ik maar gestopt. Badjo daarna niet meer kunnen vinden.

Er maar na een kwartiertje zoeken een toeristische rit ervan gemaakt. Vlak voor Amsterdam maar eraf, richting Hilversum, Bussem en dan Amersfoort.

3 uur op een supersport zitten is niet bevordelijk voor je kont ;) of iig als je het niet gewend bent.

Oja Tjeerdb, je krijgt nog complimenten van robartjo, hij vond de motor uitzonderlijk netjes onderhouden. *D

Jij hebt trouwens ook een erg mooie bike badjo! Hoop dat je nog geslaagd bent bij Motorzoom.

je reed zo langs me voorbij. ik zag dat die qud auto er tussen kwam dus stopte langs de weg die paralel loopt. ik nog zwaaien. ben nog achter je aan gegaan maar kon je niet meer vinden :?

ben geslaagd bij de zoom. ff een el cheapo regenoveralletje en wat profi dry lube. kreeg nog een klein busje s100 kettingspray gratis..
 
je reed zo langs me voorbij. ik zag dat die qud auto er tussen kwam dus stopte langs de weg die paralel loopt. ik nog zwaaien. ben nog achter je aan gegaan maar kon je niet meer vinden :?

ben geslaagd bij de zoom. ff een el cheapo regenoveralletje en wat profi dry lube. kreeg nog een klein busje s100 kettingspray gratis..

Vaag, heb je echt niet gezien :?

Ik ben gewoon die parellelweg afgereden, omgekeerd, maar ff wat zeistraatjes gecheckt. Misschien toch maar n's een 8-) kopen.
 
Vaag, heb je echt niet gezien :?

Ik ben gewoon die parellelweg afgereden, omgekeerd, maar ff wat zeistraatjes gecheckt. Misschien toch maar n's een 8-) kopen.

we waren 100m verwijderd van de motozoom :? :X

ach shit happends. wel jammer helaas

en niet vergeten je ketting in te vetten he dat moet nodig gebeuren.
 
we waren 100m verwijderd van de motozoom :? :X

ach shit happends. wel jammer helaas

en niet vergeten je ketting in te vetten he dat moet nodig gebeuren.
Volgende keer beter :Y
Was wel lekker ritje voor de rest :Y

Ketting invetten ga ik ff van de week doen. Ff paddockje halen + kettingsspray :)
 
Volgende keer beter :Y
Was wel lekker ritje voor de rest :Y

Ketting invetten ga ik ff van de week doen. Ff paddockje halen + kettingsspray :)

ik zou eigenlijks nu je kettingvetten want hij is zo goed als droog ;).

maar een paddock is geen overbodige luxe. ook handig met schoonmaken.
 
Ach... iedere tankbeurt, met al die rokers, duurt gemiddeld toch 25min.
Alle tijd om bij de pomp een heerlijk belegd broodje aan te schaffen..... :P

das waar :? maar je weet maar nooit ;). doe het toch voor de zekerheid.

morgen naar de kapper om half 12 en daarna ff de blade ff een klein sopje geven en dan ff die tassen passen maar ik ga ervan uit dat ze goed zitten ;).

zijn ze waterdicht eigenlijks??
 
Zo daar was ik weer
Jammer van het weer want ik had wel ff willen rijden
Iets met een knie doen enzo ;) *D
@ Markieman: Tnx :}
 
ff paddock + achterbrugboutjes + kettingvet gehaald.

Schade, 80 euro.

Wel weer een ingevet wit kettinkje.

Motul kettingvet bij vd bunt gehaald is dat een beetje oke?
 
geen idee, houo het niet bij.... als ik lui ben inderdaad op de bok in z'n 1, kort...

als ik wat minder lui ben met de hand het wiel ronddraaien en 1 rondje spuiten.... zat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan