Hoevelaken ---> KBH deel 71

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ikzelf en nog 6 anderen zijn ontslagen. 2 andere collega's inclusief ik zijn ontslagen op basis van dat wij drugs verhandelen tijdens werktijd (in het pand). 2e reden is dat ik teveel op internet zou zitten.

Nou het leuke is, ik en drugs verhandelen... laat me niet lachen. Ik wil nog wel bij de Politie... Toen ik vroeg voor bewijs konden en wouden ze niets tonen i.v.m privacy. Het interne bedrijf zei genoeg materiaal tegen mij te hebben dat ze mij op grond daarvan konden ontslaan. Ik zei toen, als ik drugs verhandel.. waarom staat de Politie dan nog niet voor de deur om mij aan te houden? Ik praten ze groten deels onder de tafel en de baas van mijn manager durfde mij zelfs niet aan te kijken (alsof hij niet achter dit besluit staat). Na een gesprek van een half uur werd ik vriendelijk gevraagd of ik het pand wou verlaten anders ging de beveiliging vorderen.

Dit heeft nog zeker een staartje en ben meteen naar mijn uitzendbureau gegaan waar ik op pay-roll basis zat. Verhaal uitgelegd en zelfs hun waren nog van niets op de hoogte.

Twee weken geleden heb ik zelfs nog een beoordelings-gesprek gehad en toen bleek dat ze zeer tevreden waren en eigenlijk geen punten van kritiek hadden.

Mijn andere collega's zijn ook op rare gronden ontslagen.

Hier is veel meer aan te hand en maandag heb ik een gesprek met mijn uitzendbureau. 3/4 van mijn afdeling is vandaag ontslagen op verschillende gronden.

Dit zal niet zonder slag of stoot gaan en ik pik al helemaal niet om mij een verhandelaar van drugs te noemen!

3 jaar geleden is een soort gelijk voorval gebeurd op mijn afdeling dus het lijkt erop dat ze weer schoonschip willen maken.

Oja, mijn manager is ook ontslagen.

Kolere! Wat een gebeurtenis, zeg! Geen idee wat je ermee moet/kan. Inderdaad wel belangrijk dat via rechtsbijstand of iets dergelijks die beschuldiging ingetrokken wordt. Je wil niet dat zoiets op de één of andere manier de kop opsteekt als je een antecedentenonderzoek krijgt voor een functie bij de politie of de KMar of zo.

Ik heb net een contract gekregen dus dat valt wel iets mee

Gewoon niet te kieskeurig zijn ;)

Gefeliciteerd! Maar vergeet niet dat ook in een crisis goeie techneuten goud waard zijn! ;)
Spullen gaan altijd kapot of hebben onderhoud nodig...
 
Motor net gewassen, misschien nog een stukje rijden zo.

En aangifte kan nooit kwaad maar ik wacht eerst maandag af wat Randstad te melden heeft.
wel alles loggen in een dagboek met datum en tijd zodat als het er straks om spant je gedegen feiten hebt en je geen belangrijke details vergeet. En inderdaad nog geen schepen laten zinken als je alle feiten nog niet hebt. heeft geen haast.
 
Kolere! Wat een gebeurtenis, zeg! Geen idee wat je ermee moet/kan. Inderdaad wel belangrijk dat via rechtsbijstand of iets dergelijks die beschuldiging ingetrokken wordt. Je wil niet dat zoiets op de één of andere manier de kop opsteekt als je een antecedentenonderzoek krijgt voor een functie bij de politie of de KMar of zo.Gefeliciteerd! Maar vergeet niet dat ook in een crisis goeie techneuten goud waard zijn! ;)
Spullen gaan altijd kapot of hebben onderhoud nodig...
Ben geen techneut meer :P
 
:W
dit weekend naar de horrornights in het europapark (duitsland) geweest, echt een aanrader.
beetje jammer alleen dat de motogp die ik had opgenomen en gisteravond terug keek wat tegenviel :X

Ik heb net een contract gekregen dus dat valt wel iets mee
gefeliciteerd. in deze tijd is het inderdaad gewoon lekker om een baan te hebben ook al is het misschien niet helemaal wat je past.
om ons heen hebben we nog veel mensen die al maanden niet aan de bak komen :/


@ jeff hoe is jouw sollicitatiegesprek vorige week gelopen.


Ikzelf en nog 6 anderen zijn ontslagen. 2 andere collega's inclusief ik zijn ontslagen op basis van dat wij drugs verhandelen tijdens werktijd (in het pand). 2e reden is dat ik teveel op internet zou zitten.

Nou het leuke is, ik en drugs verhandelen... laat me niet lachen. Ik wil nog wel bij de Politie... Toen ik vroeg voor bewijs konden en wouden ze niets tonen i.v.m privacy. Het interne bedrijf zei genoeg materiaal tegen mij te hebben dat ze mij op grond daarvan konden ontslaan. Ik zei toen, als ik drugs verhandel.. waarom staat de Politie dan nog niet voor de deur om mij aan te houden? Ik praten ze groten deels onder de tafel en de baas van mijn manager durfde mij zelfs niet aan te kijken (alsof hij niet achter dit besluit staat). Na een gesprek van een half uur werd ik vriendelijk gevraagd of ik het pand wou verlaten anders ging de beveiliging vorderen.

Dit heeft nog zeker een staartje en ben meteen naar mijn uitzendbureau gegaan waar ik op pay-roll basis zat. Verhaal uitgelegd en zelfs hun waren nog van niets op de hoogte.

Twee weken geleden heb ik zelfs nog een beoordelings-gesprek gehad en toen bleek dat ze zeer tevreden waren en eigenlijk geen punten van kritiek hadden.

Mijn andere collega's zijn ook op rare gronden ontslagen.

Hier is veel meer aan te hand en maandag heb ik een gesprek met mijn uitzendbureau. 3/4 van mijn afdeling is vandaag ontslagen op verschillende gronden.

Dit zal niet zonder slag of stoot gaan en ik pik al helemaal niet om mij een verhandelaar van drugs te noemen!

3 jaar geleden is een soort gelijk voorval gebeurd op mijn afdeling dus het lijkt erop dat ze weer schoonschip willen maken.

Oja, mijn manager is ook ontslagen.


pff wat een vaag verhaal zeg. erg aso inderdaad. Heb je vandaag nog wat gehoord erover?
 
:W
dit weekend naar de horrornights in het europapark (duitsland) geweest, echt een aanrader.
beetje jammer alleen dat de motogp die ik had opgenomen en gisteravond terug keek wat tegenviel :Xgefeliciteerd. in deze tijd is het inderdaad gewoon lekker om een baan te hebben ook al is het misschien niet helemaal wat je past.
om ons heen hebben we nog veel mensen die al maanden niet aan de bak komen :/


@ jeff hoe is jouw sollicitatiegesprek vorige week gelopen.pff wat een vaag verhaal zeg. erg aso inderdaad. Heb je vandaag nog wat gehoord erover?
Ow t past me prima hoor ;)
 
Ik werk in een bedrijf dat verpakkingen produceert

Alleen op een compleet nieuwe en vooral groene manier ;)

Okee, gefeliciteerd. Maarre, dus geen ruft laten op het werk, want dat is broeikasgas? :+
Ben trouwens wel benieuwd wat voor materialen er dan gebruikt worden. Gerecycled papier springt het eerst in mijn gedachten maar dat is niet compleet nieuw.


Thnx guys! Ff screening afwachten, dan overvaltraining en ik kan beginnen met inwerken, ben benieuwd..

Ey, top! Ik hoor binnenkort bij een bakkie wel de ins en outs! *O*
 
Okee, gefeliciteerd. Maarre, dus geen ruft laten op het werk, want dat is broeikasgas? :+
Ben trouwens wel benieuwd wat voor materialen er dan gebruikt worden. Gerecycled papier springt het eerst in mijn gedachten maar dat is niet compleet nieuw.Ey, top! Ik hoor binnenkort bij een bakkie wel de ins en outs! *O*

Aardappelzetmeel onder andere :)
 
Okee, gefeliciteerd. Maarre, dus geen ruft laten op het werk, want dat is broeikasgas? :+
Ben trouwens wel benieuwd wat voor materialen er dan gebruikt worden. Gerecycled papier springt het eerst in mijn gedachten maar dat is niet compleet nieuw.Ey, top! Ik hoor binnenkort bij een bakkie wel de ins en outs! *O*
Onder meer verschillende soorten vezels en zoals suus al zei: aardappel zetmeel

Ik weet niet of je kids een xbox hebben maar daar kun je van die abbonnementjes voor kopen die weer in een groen houdertje zitten.
Die maken wij bijvoorbeeld
Ook zaken met Phillips, Apple, Rondeel eieren (liggen bij de appie in bruine doosjes)
En zo nog een heel aantal bedrijven.
Veel nieuw spul ook wat dus nog geheim is :P O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan