Hoezo, engeltje!

Wat een mooi verhaal weer, vraag maar aan die jongen het werkelijke verhaal en niet het sterke.

d'r zat een vliegje in z'n oog dus hij wilde stoppen op de vluchtstrook maar hij stond te dicht op de rand van de berm die net ff wat lager ligt en toen viel ie om O-)


Maarja.. dat kun je natuurlijk niet aan je maten vertellen :P
 
damn, zonder pak en zo rijden |( Verder, ja idd veel geluk. Met zulke snelheden mag je gerust spreken van een engel

edit:

Dacht ook eigenlijk dat je dan geraspt was, als je over asfalt zou glijden zonder het juiste materiaal...

:edit
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit op internet - op een site van een motorrijdende ER-arts - foto's gezien van 2 jongens die met 30mph (zeg 50km/u) in t-shirt, korte broek en slippers op een R6 onderuit gingen. Als je zag welke schade dat al veroorzaakte aan slijtplekken van opperhuid op schouders; tot aan het merg openliggende knokkels van ellebogen, enkels, polsen en vingers, dan mag je van geluk spreken als je er zo afkomt en dit verhaal volledig waar is. :? Dan kun je jezelf inderdaad afvragen of dit waar is en of hij z'n ziel tijdens die 600 m glijden niet verkocht heeft aan de duivel. }) Inderdaad, hoezo, engeltje? :W
ik heb deze site al een paar keer voorbij zien komen op deze site maar voor de mensen die het nog niet kennen hier is ie weer

schaafwonden
 
Ja hoor... nog even....

Gister ook... ik dus skydiven en wat denk je ? Parachute vergeten.... ik klap dus op een auto, nu is dus mijn linkerteen verstuikt, beetje balen natuurlijk :+
 
Ja hoor... nog even....

Gister ook... ik dus skydiven en wat denk je ? Parachute vergeten.... ik klap dus op een auto, nu is dus mijn linkerteen verstuikt, beetje balen natuurlijk :+
dus als je je gympies aan had gehad ipv je slippers was het dus allemaal wel meegevallen :P
 
heb de Kawa zien liggen tegen de middenvangrail. Deze zag er iig wel zo uit dat die een flinke klapper had gemaakt. De ambulance broeders waren druk in de weer met iemand toen.

Je hebt echt schijtmazzel gehad, en dank je voor het niet zo fijn afsluiten van mijn verder zeer mooie dag in assen...
 
Als je nou gewoon terug veert vanuit je benen had je nergens last van gehad.

Maare, back ontopic. Die kerel heeft of, alle geluk van z'n leven verbrast met dit. Of heeft het wat aangepapt. Maar die bike is toch ook niet zomaar volledig op (really fucked up). Dus moet wel een vaartje op hebben gezeten, lijkt me... Foto zou nog duidelijker zijn voor de twijfelaars. Verder (zeker weer na al die blender foto's van een zekere site)

Pak aan, daar kan je mee thuis komen

*D
 
Och, ik reed m'n Fazertje TL met 30 km/u. Zag er uit of er een vrachtwagen overheen was gegaan. Dat zegt dus weinig.

Nou ja, hij is er redelijk goed afgekomen. De rest is historie, zeggen we dan maar......
 
Jaaaa hoor, Batman returns in spijkerbroek.

Man man, ik ben ook een keer gevallen met 560 km/u in zijden ondergoed van de buurvrouw en wat denk je? Pas in de laatste meter brak ik m'n nagel. Ongelofelijk toch?
 
heb de Kawa zien liggen tegen de middenvangrail. Deze zag er iig wel zo uit dat die een flinke klapper had gemaakt. De ambulance broeders waren druk in de weer met iemand toen.

Je hebt echt schijtmazzel gehad, en dank je voor het niet zo fijn afsluiten van mijn verder zeer mooie dag in assen...
 
Jaaaa hoor, Batman returns in spijkerbroek.

Man man, ik ben ook een keer gevallen met 560 km/u in zijden ondergoed van de buurvrouw en wat denk je? Pas in de laatste meter brak ik m'n nagel. Ongelofelijk toch?

ieuwww een crossdresser :X :r
aaltje dit overiges :?

lijkt me echt een broodje aap |(
:+

wat een verh
 
Leg jij bij 230 even je brommer plat! _O-

Stoer verhaal richting je vrienden, maar ik geloof er echt geen snars van.
Bij dat soort snelheden leg je hem echt niet bewust plat, hoe zou je dat eigenlijk moeten doen, het stuur volledig omgooien of zo? :?

Het moment dat hij daadwerkelijk plat ging zal de snelheid stukken lager geweest zijn.
Dat hij dan nog steeds mazzel gehad heeft wil ik best geloven, maar dit verhaal kent momenteel een vrij extreme overdrijvingsfactor... ;)
 
verhaal is idd wel zeer ongeloofwaardig, met 230 onderuit gaan in je spijkerbroek, dan moet je gewoon meer hebben als een schaafplekje op je knie.

heb er gister wel meer vanuit assen zin vertrekken met alleen spijkerbroek en dun jasje enzo, en dan ook als gekken jagen over desnelweg, links, rechts inhalend enzo....
ik snap nie dat je zo gaat rijden hoor, maar ja zullen wel levensmoe zijn ofzo
 
Waar of niet waar, de gozer is van zijn motor af en die gaat nooit weer zonder goede kleding op stap. Heeft zijn motor als ski kunnen gebruiken anders was hij er veel erger aan toe zijn geweest.

Niet leuk maar wel een goede leerschool..............

kliko skieen ken ik wel maar kawa skieen :?
hoe dan ook hij heeft geluk gehad want als de motor toto is heeft hij zo ie zo geluk gehad dat hij zelf zo weinig heeft!!!!!!

ps ik ben zelf een voor stander van een motor pak!! die dingen zijn dr niet voor niets!!! :X
 
Als een Moto GP'er of Superbiker onderuit gaat met 200+ dan schuiven/rollen die gasten hooguit 100-200meter.
Jouw maatje rolt/schuift 600m (of was het zijn motor)?
Dan kan ie dus op Assen na het uitkomen van de laatste bocht op z'n bek gaan en rollend/schuivend over de finishlijn komen :W
 
Laatst bewerkt:
Als een Moto GP'er of Superbiker onderuit gaat met 200+ dan schuiven/rollen die gasten hooguit 100-200meter.
Jouw maatje rolt/schuift 600m (of was het zijn motor)?
Dan kan ie dus op Assen na het uitkomen van de laatste bocht op z'n bek gaan en rollend/schuivend over de finishlijn komen :W
het goede nieuws is: je bent gefinished

het slechte nieuws is: je hebt het niet mee meegemaakt :N
 
Ik heb ooit op internet - op een site van een motorrijdende ER-arts - foto's gezien van 2 jongens die met 30mph (zeg 50km/u) in t-shirt, korte broek en slippers op een R6 onderuit gingen. Als je zag welke schade dat al veroorzaakte aan slijtplekken van opperhuid op schouders; tot aan het merg openliggende knokkels van ellebogen, enkels, polsen en vingers, dan mag je van geluk spreken als je er zo afkomt en dit verhaal volledig waar is. :? Dan kun je jezelf inderdaad afvragen of dit waar is en of hij z'n ziel tijdens die 600 m glijden niet verkocht heeft aan de duivel. }) Inderdaad, hoezo, engeltje? :W


Nah die "dokter" heeft dan wel stevig zitten sjoemelen met de foto's en de snelheid, want zelfs met een motor die mijn knie aandrukte op het asfalt was er "maar"4 mm van mijn kniescijf af...
 
plat moeten leggen...

alsof je dan de keuze had :9

Laatst ook `n verhaal,

JMG: goh, wat is er met jou motor gebeurt? (wijzend naar krassen)
Dude: joah er kwam een hond voor m`n wiel, toen heb ik `m maar platgeremt om dat beest te redden
JMG: jah... tuurlijk :W

maar dat even ter zijde :9

~[edit] ow, ride2die.com is ook al van zolder gehaald zie ik? goeie reality check maar ik zal d`r geen meter minder om rijden... heb altijd m`n shit aan, weet dat ik kan rijden, de res heb `k niet in de hand. ik kan ook `n site maken met mensen die doodgeredenzijn tijdens het oversteken. (als je die site moet geloven ben je na 2km op `n motor gegarandeert dued)
 
Laatst bewerkt:
230 is sowieso te hard. De openbare weg is geen racebaan.
Het lijkt me een lulverhaal, maar dat kan aan mij liggen.
Als je wil racen, doe dat dan op een circuit.
Op de openbare weg rijden allerlei dingen, dat kan varieren van fietsers en tractors tot eikels in grote SUV's, als je daar dan 230 wil rijden met je motor ben je volgens mij een onverantwoordelijke lul.
Ik zie zoveel van dit soort stoere verhalen op dit forum, en ik ben hier pas sinds een week.....
Wordt er moe van.
Groeten,
Eduard.
 
Laatst bewerkt:
230 is sowieso te hard. De openbare weg is geen racebaan.
Het lijkt me een lulverhaal, maar dat kan aan mij liggen.
Als je wil racen, doe dat dan op een circuit.
Op de openbare weg rijden allerlei dingen, dat kan varieren van fietsers en tractors tot eikels in grote SUV's, als je daar dan 230 wil rijden met je motor ben je volgens mij een onverantwoordelijke lul.
Ik zie zoveel van dit soort stoere verhalen op dit forum, en ik ben hier pas sinds een week.....
Wordt er moe van.
Groeten,
Eduard.


Moraalridder!!




Er is niets mis met 230 rijden O-)
Wel met vallen met 230 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan